Κυριακή 1 Μαρτίου 2015

O Έλληνας που 'απογείωσε' το σουβλάκι στη Νέα Υόρκη


Ο Στάθης Αντωνακόπουλος ζει εδώ και τρία χρόνια το δικό του αμερικανικό όνειρο μέσω του Stix. Της αλυσίδας εστιατορίων που σκοπεύει να φτάσει από τον Ατλαντικό έως τον Ειρηνικό







της Μαργαρίτας Πουρνάρα

Τον γνώρισα το 2009, περπατώντας στην Νέα Υόρκη. Ενας ψηλός συμπαθής τύπος μ’ ενα μπουφάν που έγραφε στην πλάτη «Ολυμπιακός - Ξυλόκαστρο», περίμενε δίπλα μου στο φανάρι. Παραμέρισα τα αντίπαλα οπαδικά μου αισθήματα και πιάσαμε κουβέντα. Τότε μόλις είχε κλείσει τα 30 και ήταν ο διευθυντής σε ένα από τα γνωστότερα ελληνικά εστιατόρια της Νέας Υόρκης το Kellari - Parea. Σήμερα, έξι χρόνια μετά, είναι ο ιδιοκτήτης τριών εστιατορίων: του Stix bar & Grill στο ξενοδοχείο Indigo στο Μανχάταν, του Stix Mediterranean Grill στην περιοχή Γκράμερσι στο Μανχάταν και του Stix Mediterranean Grill στην Αστόρια, με σχέδια να αναπτύξει μια ολόκληρη αλυσίδα Franchise. Πολύ επώνυμοι Αμερικανοί αγαπούν το μενού του - ανάμεσά τους η Βανέσα Ουϊλιαμς και η Τζάνετ Τζάκσον - ενώ συσπειρώνει όλα τα μέλη της ελληνικής και ελληνοαμερικανικής κοινότητας, που σταματούν για έναν φρέντο, μια κοτόσουπα αυγολέμονο ή ενα πεντανόστιμο ζουμερό σουβλάκι.




Ο Στάθης Αντωνακόπουλος, είναι ένας από τους νεότερους και πιο επιτυχημένους εστιάτορες της Νέας Υόρκης. Γεννήθηκε στην Ελλάδα και έφυγε για την Αμερική όταν ήταν 21 ετών. Η εστίαση ήταν στα γονίδιά του. Ο παππούς του διατηρούσε ένα βενζινάδικο την δεκαετία του ’50 στην Κορινθία στο οποίο πωλούσε και σουβλάκια στους διερχόμενους. Οταν οι ανταγωνιστές του αυξήθηκαν, ο Στάθης Κάσσιος αποφάσισε να ανοίξει ένα εστιατόριο στο χωριό του, την Λυκοπωριά, κοντά στο Ξυλόκαστρο. Υστερα έκτισε από πάνω και ένα μικρό ξενοδοχείο. Eκεί μεγάλωσε και ο εγγονός του που σαν παιδί καθάριζε τα τραπέζια, ύστερα σέρβιρε και στην εφηβεία έφερνε βόλτα το μαγαζί μόνος του.


Στην Αμερική, έκανε πρώτο και δεύτερο πτυχίο στα οικονομικά και την διοίκηση επιχειρήσεων. Από την πρώτη ημέρα των σπουδών, εργαζόταν σαν γκαρσόνι σε εστιατόρια της Αστόριας, ανεβαίνοντας αργά τα σκαλιά της ιεραρχίας και γνωρίζοντας τα μυστικά κάθε πόστου. Το μόνο που του ξέφυγε ήταν η επαγγελματική εκπαίδευση σεφ αλλά είναι εξαιρετικός μάγειρας, ικανός στο να κρίνει ολόκληρη την ανθρώπινη αλυσίδα του προσωπικού των εστιατορίων του. Πριν εργαστεί στο Kellari, είχε ήδη ανοίξει μια επιχείρηση με ντόνατς, μια εμπειρία που τον εξοικείωσε ακόμα περισσότερο με την αγορά. Η επιθυμία του ήταν όμως να αποκτήσει κάτι δικό του. Τον Δεκέμβριο του 2012, έκανε το όνειρό του πραγματικότητα με το Stix στο Γκράμερσι Παρκ, μια από τις καλύτερες γειτονιές του Μανχάταν. Αμέσως γνώρισε εμπορική επιτυχία και αποδοχή από το δύσκολο νεουρκέζικο κοινό. «Το μεγαλύτερό μας πλεονέκτημα ήταν το κόνσεπτ του μαγαζιού, η γευστική και αισθητική μας πρόταση. Σερβίρουμε τα περισσότερά μας φαγητά σε καλαμάκι, είτε είναι κρέας, είτε είναι ψάρι είτε κομμάτια λαχανικών. Θεωρητικά, θα μπορούσε να πει κανείς ότι περνάμε το σουβλάκι στον 21ο αιώνα μιας και μέχρι τώρα ήταν ταυτισμένο περισσότερο με την εικόνα του πρόχειρου, γρήγορου ενίοτε και λίγο ανθυγιεινού γεύματος. Εμείς αντιθέτως δώσαμε τρομερή έμφαση στην πρώτη ύλη, που είναι οργανική, βιολογική από εξαιρετικές φάρμες της περιοχής. Επίσης δώσαμε μεγάλη έμφαση στον καφέ. Φέραμε τον πρωταθλητή μπαρίστα Στέφανο Δωματιώτη από την Ελλάδα και μαθαίνουμε τους Νεουορκέζους τον φρέντο. Πρέπει να σας πω ότι τρώνε 5 από τα 7 βράδια της εβδομάδας έξω και έχουν τρομερό αισθητήριο γεύσης και είναι ενημερωμένοι. Κανένας δεν διανοείται εδώ να ισχυριστεί λ.χ. ότι το κρέας του είναι βιολογικό ενώ δεν είναι όχι μόνον διότι θα γίνει αμέσως αντιληπτός από τους αυστηρούς ελέγχους αλλά διότι οι πελάτες ξέρουν και μπορούν να κρίνουν» λέει στο WE του news247.




«Το ελληνικό φαγητό γνωρίζει τεράστια άνθηση στην Αμερική. Οχι μόνον έχουμε παράδοση στον τομέα αυτό, από τους πρώτους Ελληνες μετανάστες αλλά έχουμε εξελιχθεί πολύ. Πιστεύω ότι οι επιχειρήσεις αυτές είναι ο καλύτερος πρεσβευτής για την χώρα μας, τα προϊόντα και τους ανθρώπους της. Προσωπικά όχι μόνο προωθώ το ελληνικό κρασί, γιαούρτι, μέλι, λάδι και ό,τι καλό παράγεται στην ελληνική φύση άλλα έχω πείσει και εκατοντάδες Αμερικανούς να έρθουν για διακοπές στα νησιά μας. Γυρίζουν ενθουσιασμένοι και γίνονται οι πιο καλοί μας πελάτες. Το δικό μου μενού έχει δύο αναγνώσεις. Οι Ελληνες το βρίσκουν ελληνικό και οι Αμερικάνοι μεσογειακό, υπό την έννοια ότι έχουν ταυτίσει την μεσογειακή διατροφή με κάτι υγιεινό, νόστιμο και ποιοτικό. Κάθε ένα από τα μαγαζιά μου έχουν και άλλους πελάτες. Στην Αστόρια λ.χ. το 50% είναι Ελληνες. Στο Μανχάταν είναι Αμερικανοί». Ανήσυχος και αεικίνητος, ο Στάθης Αντωνακόπουλος ετοιμάζει και άλλα εστιατόρια με απώτερο στόχο να δημιουργηθεί μια μεγάλη αλυσίδα franchise σε πολλές αμερικανικές πολιτείες: «Το πιο σημαντικό βήμα είναι η σύλληψη του Stix, η λογική πίσω από το μενού, την εξυπηρέτηση, την λειτουργία. Εκεί έχουμε επιτύχει και μπορούμε να δοκιμάσουμε τις δυνάμεις μας στην απαιτητική αμερικανική αγορά, που βγάζει εκτός ανταγωνισμού ο,τι δεν είναι καλό. Ακόμα και το τοπ νεουορκέζικο εστιατοριο έχει το όριο ζωής τα 20 χρόνια. Από την άλλη, οι καταναλωτές χρησιμοποιούν τα social media και εφαρμογές όπως το yelp, για να αποφασίσουν που θα πάνε για φαγητό ή ποτό. Συνεπώς η πληροφορία διαχέεται αμέσως και κανείς δεν μπορεί να κρυφτεί αν η ποιότητα ή συμπεριφορά του δεν είναι σωστή».




Τελικά, ποιο είναι το μυστικό της επιτυχίας; «Δεν είναι μόνον η σκληρή δουλειά. Ολοι δουλεύουν πολύ στην Νέα Υόρκη. Πρέπει να είσαι τολμηρός, προνοητικός, γνώστης και να μην επαναπαύεσαι ποτέ στις δάφνες σου. Το σπουδαιότερο είναι να έχεις αξίες και να αγαπάς παθιασμένα αυτό που κάνεις. Εργάζομαι από το ξημέρωμα μέχρι και τα μεσάνυχτα, απολαμβάνω κάθε στιγμή και λυπάμαι πολλές φορές που δεν μου φτάνει το 24ωρο για να κάνω όλα αυτά που θέλω». Και οι στιγμές ηρεμίας; «Μόνο όταν παίζει ο Ολυμπιακός και βέβαια αγκαλιά με τον μερικών μηνών γιο μου»...


ΠΗΓΗ



from The Secret Real Truth http://ift.tt/1E5D86s

via IFTTT

ΠΑΝΩ ΑΠΟ 180.000 ΝΕΟΙ ΕΦΥΓΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΩΝ ΜΝΗΜΟΝΙΩΝ

Πάνω από 180.000 νέοι έφυγαν από την Ελλάδα των μνημονίων Αφιέρωμα του CNBC για το πως κατάντησαν τη χώρα οι δανειστές




Φανταστείτε μια χώρα που έχει χάσει όλους τους αποφοίτους της. Κάπως έτσι ξεκινάει το άρθρο του CNBC, σαν παραμύθι. Όμως αυτό που περιγράφει είναι ο εφιάλτης που δημιούργησαν οι δανειστές και αφορά την Ελλάδα του μνημονίου. Χιλιάδες απόφοιτοι πανεπιστημίων εγκαταλείπουν μια χώρα όπου η ανεργία στους νέους φτάνει το 50%



Η Νεφέλη Βαρθαλίτη και το προσωπικό της Grexit περιγράφονται στην εισαγωγή του κειμένου: «Χιλιάδες νέοι, όπως η Νεφέλη δεν έχουν καμία προοπτική, καμία ελπίδα για το μέλλον στην πατρίδα τους. Και φυσικά φεύγουν. Η Νεφέλη έχει ένα στόχο. Να βρει δουλειά οπουδήποτε στον κόσμο μπορεί να εκμεταλλευθεί τις δεξιότητές της. Και φυσικά δε θα είναι στην Ελλάδα. Δε θέλει καν να γυρίσει ποτέ στην Ελλάδα».

Η ιστορία της Νεφέλης, λέει το CNBC δεν είναι μοναδική. Είναι απλώς χαρακτηριστική μιας εθνικής τραγωδίας που κανένας οικονομολόγος δε θέλει να δει. Την αποστράγγιση της χώρας από ταλέντα και εν τέλει τη χρεωκοπία της στο επίπεδο των παραγωγικών δυνάμεων.

Αυτή είναι μια παράμετρος που θα ζορίσει ακόμα περισσότερο τη χώρα και υποθηκεύει το μέλλον της πολύ χειρότερα από το χρέος των 245 δισ. ευρώ και τα 7 χρόνια κρίσης.


Η στατιστική λέει την αλήθεια

Δεν είναι παραμύθι. Είναι πραγματικότητα. Περί τους 160.000-180.000 απόφοιτοι πανεπιστημίων έχουν φύγει από την Ελλάδα. Αυτό αναφέρει στο βιβλίο του ο Λόης Λαμπριανίδης «Επενδύοντας στη φυγή: η διαρροή επιστηµόνων από την Ελλάδα στην εποχή της παγκοσµιοποίησης» τονίζοντας ότι το ήμισυ των μεταναστών διαθέτουν πανεπιστημιακό δίπλωμα.

cnbc



Η Endeavor Greece, εταιρεία που ασχολείται με την καινοτομία διαθέτει στοιχεία που είναι ακόμα πιο απογοητευτικά. Στη μελέτη της με τίτλο «Δημιουργώντας ευκαιρίες για τους νέους στην Ελλάδα» αναφέρει ότι 200.000 άτομα έχουν εγκαταλείψει τη χώρα τα τελευταία 5 χρόνια. Το 71% των ελλήνων που έφυγαν είχαν προορισμό κάποια ευρωπαϊκή χώρα. Το υπόλοιπο 29% κατευθύνθηκε στην Αυστραλία, τον Καναδά, τις ΗΠΑ, τη Μέση Ανατολή, την Αφρική και την Ασία. Καθώς λένε τα στοιχεία, συγκεκριμένος τύπος αποφοίτων απορροφούνται σε κάθε χώρα. Επί παραδείγματι απόφοιτοι οικονομικών σχολών πηγαίνουν κατά κύριο λόγο στη Βρετανία, ενώ οι γιατροί πηγαίνουν κυρίως στη Γερμανία ενώ οι προγραμματιστές προτιμούν τις ΗΠΑ. Οι μηχανικοί πηγαίνουν κυρίως στη Μέση Ανατολή.

nbc1



Το μεγαλύτερο κύμα μετανάστευσης καταγράφηκε το 2013. Όμως όλα αυτά δεν είναι τίποτα σε σχέση με το μέλλον. Όπως αναφέρει η έρευνα το 46% των ελλήνων σκέφτεται να φύγει από τη χώρα. Και πως θα μπορούσε να είναι αλλιώς; αναρωτιέται το CNBC σε μια χώρα όπου περίπου 1 εκατ. δουλειές χάθηκαν μέσα σε 6 χρόνια. Οι περισσότερες ήταν σε κλάδους που παλιότερα τροφοδοτούσαν την καταναλωτική κίνηση των προηγούμενων ετών.


Θυμηθείτε λέει το CNBC. Ενα εκατ. δουλειές σε μια χώρα μόλις 11 εκατ. κατοίκων.

nbc2

Το κύμα μεταναστών από την Ελλάδα προκάλεσε αντιδράσεις. Στη Βρετανία επί παραδείγματι υπάρχει πλάνο για να περιορίσουν την είσοδο και την παραμονή μεταναστών στη χώρα. Σύμφωνα με το πλάνο αν μέσα σε 6 μήνες δεν έχουν βρει δουλειά θα πρέπει να φύγουν από τη χώρα. Επίσης θα πρέπει να περιμένουν 4 χρόνια για να έχουν τα ίδια δικαιώματα με τους ήδη διαμένοντες στη χώρα.



Χάνουμε φωτεινά μυαλά




Η φυγή επιστημόνων θα έχει τεράστιες συνέπειες για το μέλλον της χώρας, αναφέρει ο κ. Λαμπριανίδης. Κανείς από αυτούς που έφυγαν δεν πρόκειται να γυρίσει αν σκεφτεί κανείς ότι η οικονομία συνεχίζει να βρίσκεται σε κάμψη. Η χώρα δε θα έχει ανθρώπους που να έχουν τα προσόντα να παράγουν υψηλής ποιότητας υπηρεσίες και προϊόντα. Είναι ένας φαύλος κύκλος, καταλήγει.

Την ίδια περίοδο που η Ελλάδα προσπαθεί να βγει από το τέλμα και να επανεκκινήσει την οικονομία της, το δυναμικό που χρειάζεται έχει φύγει από τη χώρα. 'Η ετοιμάζεται να φύγει.




Πως αλλιώς; αναρωτιέται το άρθρο. Για να παραμείνει ο κόσμος θα πρέπει να δει μια προοπτική να δει μια ακτίνα φωτός, κάποιου είδους μέλλον στη χώρα τους.






from The Secret Real Truth http://ift.tt/1DFLsJ9

via IFTTT

Τέλειωσαν τα ψέματα. Ανακρίσεις τύπου FBI για τους μεγαλοεργολάβους

http://ift.tt/18AAavq ΟΙ ΑΡΧΕΣ ΚΑΛΟΥΝ ΣΩΡΗΔΟΝ ΓΙΑ ΑΝΑΚΡΙΣΕΙΣ ΤΑ ΣΤΕΛΕΧΗ ΤΩΝ ΜΕΓΑΛΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΩΝ - ΣΤΟ ΜΙΚΡΟΣΚΟΠΙΟ 10.000 MAILS ΑΠΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥΣ


Επιτέλους το «απόστημα» σπάει. Μετά το Newsbomb.gr που εδώ και χρόνια δίνει υπεράνθρωπο αγώνα για να αποκαλύψει τη δράση των μεγαλοεργολάβων που για δεκαετίες έκαναν...πάρτι με τα δημόσια έργα, άρχισαν και τα υπόλοιπα μέσα ενημέρωσης έστω και δειλά - δειλά να αποκαλύπτουν την αλήθεια.


Με πλειάδα στοιχειοθετημένων ρεπορτάζ το Newsbomb έχει αποκαλύψει τη δράση των μεγαλοεργολάβων που ελέγχουν και την ενημέρωση του ελληνικού λαού.


Καλέσαμε πολλές φορές τις εισαγγελικές αρχές και τις ελληνικές κυβερνήσεις να σταθούν στο ύψος των περιστάσεων και να σταματήσουν αυτό το βρώμικο παιχνίδι δήθεν επιχειρηματιών που είχαν φτιάξει ένα θολό καρτέλ και κατάφερναν να σαρώνουν με αστρονομικές υπερτιμολογήσεις όλα τα δημόσια έργα της χώρας τα οποία πλήρωνε ο λαός τρεις και τέσσερις φορές επάνω από το υστέρημα του.

Δυστυχώς ποτέ κανείς δεν έκανε τίποτα διότι όπως λέει ο σοφός λαός το «ψάρι βρωμάει από το κεφάλι».


Όλα αυτά μέχρι χθες, διότι μετά την 25η Ιανουαρίου, όπως μαθαίνουμε τα πράγματα άλλαξαν. Η εντολή του Αλέξη Τσίπρα είναι ξεκάθαρη: Όλα στο φως!!!


Το είπε ξεκάθαρα και στην ομιλία του στο υπουργικό συμβούλιο της προηγούμενης Παρασκευής φωτογραφίζοντας τους μεγαλοεργολάβους που έχουν τα έργα στις Σκουριές: Η κυβέρνηση εκλέχθηκε για να υπηρετήσει τα συμφέροντα του λαού, είπε ο πρωθυπουργός.


Έτσι λοιπόν αμέσως μετά τις εκλογές δόθηκε το πράσινο φως στην Επιτροπή Ανταγωνισμού να κάνει φύλλο και φτερό τους μεγαλοεργολάβους που επί σειρά ετών σαρώνουν όλα τα δημόσια έργα και θησαυρίζουν με τιμολογήσεις που προκαλούν εγκεφαλικά επεισόδια.


Η αρχή για το ξεσκόνισμα όλων των εταιρειών που εδώ και 20 χρόνια παίρνουν όλα τα μεγάλα δημόσια έργα στην Ελλάδα, έγινε πριν από δυο χρόνια, το Φεβρουάριο του 2013, όταν η Επιτροπή Ανταγωνισμού μπήκε με σχεδόν αστυνομικού τύπου επιχείρηση στα γραφεί των 6 μεγαλύτερων εταιρειών του κλάδου ( ΑΚΤΩΡ ΑΤΕ, ΜΟΧΛΟΣ, ΑΕΓΕΚ, JP ΑΒΑΞ, ΙΝΤΡΑΚΑΤ, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ) άλλα και στους δυο θεσμικούς φορείς του κατασκευαστικού κλάδου ΣΤΕΑΤ και ΣΑΤΕ.

Η κίνηση αυτή της ανεξάρτητης αρχής είχε προκαλέσει την οργή τόσο των μεγαλοεργολάβων, όσο και της κυβέρνησης της ΝΔ, που είχαν δυσαρεστηθεί από τις πρωτοβουλίες του προέδρου της Επιτροπής Ανταγωνισμού.


Άλλωστε δεν είναι τυχαίο ότι και οι προηγούμενες μνημονιακές κυβερνήσεις ποτέ δεν επέτρεψαν στην επιτροπή να επιτελέσει το έργο της αφού καμία πολιτική ηγεσία δεν ήθελε να συγκρουστεί με αυτά τα συμφέροντα που συν τοις άλλοις ελέγχουν και ένα μεγάλο κομμάτι των μέσων ενημέρωσης στην Ελλάδα.


Σύμφωνα με πληροφορίες του Πρώτου Θέματος, αμέσως μετά τις εκλογές καλούνται από την Ανεξάρτητη Αρχή με εντατικούς ρυθμούς οι μεγαλομέτοχοι όλων των παραπάνω εταιρειών αλλά και τα κορυφαία στελέχη τους και ανακρίνονται με διαδικασίες που θυμίζουν FBI!!!


Μάλιστα τους καλούν την ίδια ώρα και τους βάζουν σε διαφορετικά δωμάτια απευθύνοντας τους τις ίδιες ερωτήσεις για να διαπιστώσουν την αλήθεια των απαντήσεων που δίνει ο καθένας τους.


Σύμφωνα με πληροφορίες της εφημερίδας, η διαδικασία είναι πρωτοφανής για τα ελληνικά δεδομένα αφού μέχρι σήμερα καμία αρχή και κανένας ελεγκτικός μηχανισμός δεν τολμούσε να υποβάλλει ερωτήσεις σε τέτοιου μεγέθους επιχειρηματίες.


Τώρα όμως τα πράγματα άλλαξαν και η νέα κυβέρνηση έχει δώσει το πράσινο φως στις Αρχές να προχωρήσουν σε εξονυχιστικούς ελέγχους προκειμένου να αποκαλυφθεί πως αυτές οι εταιρείες κατάφερναν να «χτυπάνε» όλα τα έργα σε ότι τιμές ήθελαν και με όλες τις κυβερνήσεις.


Οι ελεγκτές της επιτροπής ρωτούν επιμόνως και με αυστηρότατο ύφος , όλους τα ίδια πράγματα αναφορικά με επικοινωνίες, emails που ανταλλάχθηκαν για συγκεκριμένους διαγωνισμούς μεγάλων έργων, για τα κριτήρια των διαγωνισμών αλλά και για διάφορα κρίσιμα ραντεβού που έγιναν επί των συγκεκριμένων διαγωνισμών.


Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι οι Αρχές έχουν εντοπίσει ύποπτες και θολές επικοινωνίες για συγκεκριμένα δημόσια έργα. Οι ερωτήσεις προς τα στελέχη των συγκεκριμένων εταιρειών πέφτουν βροχή και όπως λένε κάποιοι εκ των συγκεκριμένων επιχειρηματιών από τις ανακρίσεις λείπουν μόνο οι λάμπες. Στόχος των αρχών είναι να «σπάσουν» οι εμπλεκόμενοι, να υποπέσουν σε αντιφάσεις και να αρχίσουν να μιλάνε προκειμένου να αποκαλυφθεί η αλήθεια για τη δράση τους.


Οι πρώτες πληροφορίες αναφέρουν ότι ο μεγαλύτερος παίκτης του κλάδου ελέγχεται για σειρά παραχωρήσεων και για τα έργα του σιδηροδρομικού άξονα Πατρών - Κορίνθου, με έμφαση στο τμήμα Τράπεζας - Πλατάνου όπου υπήρξαν δυο ξεχωριστές δημοπρασίες και δόθηκαν ιδιαίτερα χαμηλές εκπτώσεις.


Το «καυτό» σημείο που δείχνει πως ακριβώς έστηναν το παιχνίδι οι μεγαλοεργολάβοι είναι οι εκπτώσεις!!!


Παρουσιάζονται συνεννοήσεις και πολύ χαμηλά ποσοστά εκπτώσεων τα οποία - όλως τυχαίως - κινούνται στο 15 με 16%.

Ειδικές έρευνες γίνονται και για την κοινοπραξία ΑΚΤΩΡ ΑΤΕ - ΤΕΡΝΑ - JP ΑΒΑΞ για το φαινόμενο του bid rigging, του προκαθορισμού δηλαδή των εκπτώσεων.


Έρευνες γίνονται και για την υπόθεση του Μετρό της Θεσσαλονίκης αλλά και για δημοπρατήσεις έργων στην Κεντρική Μακεδονία καθώς επίσης και στον ΧΥΤΑ Χαλκιδικής και στην Ομβριά Συκιάς.


Το υλικό που έχουν συλλέξει οι αρχές είναι ογκωδέστατο. Ελέγχονται πάνω από 10.000 emails που αφορούσαν διαγωνισμούς μέχρι το 2008 και λίγο μετά αλλά και πληροφορίες 42 Gigabytes!!!


Στη δίνη του κυκλώνα φαίνεται σύμφωνα με τις πληροφορίες να είναι ο παίκτης - leader των έργων, αλλά και δυο εταιρείες δορυφόροι που καθόριζαν μεταξύ τους όλο το παιχνίδι των δημόσιων έργων.


Το Newsbomb έχει αποκαλύψει ξεκάθαρα πως έπαιζαν το παιχνίδι όλοι αυτοί οι κολοσσοί. Είναι γνωστό ότι σε συνεννόηση μεταξύ τους οι παραπάνω όμιλοι έδιναν στο σύνολό τους εξωπραγματικές και δυσθεώρητες προσφορές πλην ενός ο οποίος έδινε μια υποτίθεται χαμηλή προσφορά που όμως κι αυτή ξεπερνούσε κατά πολύ την πραγματική αξία του έργου.


Τελικά το έργο το έπαιρνε αυτός με τη μικρότερη (αλλά σαφώς υπερτιμολογημένη) προσφορά και έβαζε μέσα και τους άλλους με υπεργολαβία. Σε αυτή τη φάση, κανένας ελεγκτικός μηχανισμός και καμία υπηρεσία δεν πρέπει να κάνει πίσω. Αυτοί που ρήμαξαν την Ελλάδα, ήρθε η ώρα να πληρώσουν.

Το μαχαίρι πρέπει να φτάσει στο κόκαλο. Η κυβέρνηση και η δικαιοσύνη δεν πρέπει να λυγίσουν ούτε στο ελάχιστο και πρέπει να ξέρουν ότι στο πλάι τους έχουν το σύνολο του ελληνικού λαού που επιθυμεί την κάθαρση, αλλά θα έχουν δίπλα τους και μέσα ενημέρωσης που υπηρετούν την αληθινή δημοσιογραφία.


Πηγή: Με πληροφορίες από την εφημερίδα Πρώτο Θέμα


newsbomb.gr



from The Secret Real Truth http://ift.tt/1wD7Ptv

via IFTTT

Τρία χρόνια χωρίς τον αξέχαστο Θ.Βέγγο - Οι κορυφαίες ατάκες του (vid)



Kοντεύουν τρία χρόνια τώρα από τότε που έφυγε από κοντά μας ο αξέχαστος Θ.Βέγγος. Οι ταινίες του όμως θα μείνουν για πάντα μαζί μας, όπως και οι ατάκες του.








defencenet.gr



from The Secret Real Truth http://ift.tt/1E5sgFS

via IFTTT

ΜΕΓΑΛΗ ΠΡΟΣΟΧΗ… ΓΙΑΤΙ ΑΝΗΣΥΧΕΙ ΤΟΥΣ ΤΟΥΡΚΟΥΣ Η ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ…

Προετοιμάζει τον μεγαλύτερο πόλεμο που εγινε ποτε στην Ευρώπη!

Πρόσεχε τις επόμενες δηλώσεις που έκαναν άνθρωποι κλειδιά του ΝΑΤΟ και της Ρωσίας και τι γράφει ο τύπος γι αυτο που έρχεται:


1. Ο πτέραρχος John Nicholson ανάφερε στην εφημερίδα Stars and Stripes οτι θα εκσυγχρονίσει και θα προετοιμάσει τα στρατεύματα της Ανατολικής Ευρώπης όσο το συντομότερο δυνατόν και θα αποστείλει άμεσα όπλα στην Ουκρανία.


2. Η εφημερίδα Roll Call μια εφημερίδα που ειναι ειδικευμένη στις Γεοπολιτικες εξελίξεις αναφέρει οτι η ασφάλεια της Ευρώπης απαιτεί την επιτάχυνση και εκσυγχρονισμό των δυνάμεων του ΝΑΤΟ στην Ανατολική Ευρώπη. Το πλεονάζον πολεμικό υλικό πρέπει να παραδοθεί στην Ουκρανία.


3. Ο βρετανός υπουργος άμυνας Michael Fallon θεωρεί οτι η Ρωσία ειναι ενας πραγματικά άμεσος κίνδυνος για τις Βαλτικές χώρες. Εννοεί την Εσθονια, Λετονία, και Λιθουανία. Πιστεύει οτι οι χώρες υπονομεύονται με πολλούς τρόπους απο την Ρωσία.


4. Ο ρώσος στρατηγός Leonid Ivashov δήλωσε πριν απο ενα χρόνο οτι η Ρωσία βρισκεται ήδη σε πόλεμο με το ΝΑΤΟ. "Σύγκρινε την αντιρωσικη προπαγάνδα της Δύσης με την τακτική του Γιοσεφ Γκεμπελς" δήλωσε ο ρώσος στρατηγό. Ονόμασε τον πόλεμο αρχικά, πόλεμο πληροφορίας που θα εξελιχθεί σε πραγματικό πόλεμο!


5. Ο καλικάντζαρος Ομπαμιας προετοιμάζει τον πόλεμο στην Ευρώπη απο το 2008, και χρειάζεται τον πόλεμο οπως προειδοποιούν πολλα ινστιτούτα και γνωστά ονόματα στην Ευρώπη. Η οικονομία τους ειναι διαλυμένη και ο μονος τρόπος για να τονώσουν την οικονομία τους ειναι η καταστροφή που θα προκαλέσουν σε όλη την Ευρώπη.


6. Εχθές είχαμε την δολοφονία του ηγέτη της αντιπολίτευσης του Νεμστοφ απο την ΣΙΑ ώστε να προκαλέσουν εσωτερικές ταραχές στην Ρωσία.


Η Ευρώπη οικοδομήθηκε μετα τον ΒΠΠ για να ξανακαταστραφεί αγαπητέ αναγνώστη διότι η Γουόλ Στρίτ...τα αφεντικά του καλικάντζαρου... πρέπει να ξαναθησαυρίσουν εις βάρος μας...


ΚΟΡΑΞ

ΠΗΓΗ



from The Secret Real Truth http://ift.tt/1K32IhI

via IFTTT

Τουρκική πρόκληση… 2 νησάκια καταλαμβάνονται… Ολιγόμηνη πείνα στην Ελλάδα…