Τετάρτη 1 Απριλίου 2015

"Πιλότοι σε Ντελίριο" (βολικό)...Μοναχικοί Λύκοι (άβολο)...Ψυχοφάρμακα (βολικό)...Τσιπάκια (επιστημονική φαντασία) και...(στο βάθος) Νέα Τάξη Πραγμάτων (η "συνωμοσιολογία του παραλόγου"...ή μήπως όχι;)

http://ift.tt/1aia0OP Ένα από τα πιο ανησυχητικά περιστατικά που τα τελευταία χρόνια καλείται

(όλο και συχνότερα) να αντιμετωπίσει η αστυνομία των ΗΠΑ και του Καναδά (κυρίως) είναι το αποκαλούμενο «excited delirium».


Το άτομο υπό την επήρεια αυτού του "συνδρόμου" βρίσκεται σε μια (επιεικώς) "περίεργη φάση".

Αδιευκρίνιστη...


Και ανησυχητικά "μη προβλέψιμη" στην εξέλιξή της...ενίοτε "τραγική"...


(Για να ακριβολογούμε, η επίσημη Ιατρική κοινότητα δεν είναι και τόσο σίγουρο πως το έχει αποδεχτεί ως υπαρκτή ιατρική πραγματικότητα. Ως το 2009 πάντως δεν το είχε στις "λίστες" της)


Το "άτομο-παθών" βρίσκεται ξεκάθαρα «εκτός (λογικού) εαυτού».


Ο τρόπος που μιλάει, που σκέπτεται, οι συνειρμοί του, η κίνηση και οι αντιδράσεις του, τα πάντα πάνω του είναι "παράδοξα"...


Ενίοτε βρίσκεται υπό την επήρεια τοξικών ουσιών.

Και τότε, μπορεί να πει κανείς ότι είναι "κατανοητό"...


Άλλοτε όμως πάλι, όχι...


Κάποιες φορές έχει ξεκάθαρα επιθετική συμπεριφορά...


Το ακόμη πιο ανησυχητικό είναι πως σε πολλές τέτοιες περιπτώσεις επιδεικνύει "απίστευτη μυϊκή δύναμη και αντοχή", ανοχή στον πόνο, κάποτε δε ακόμη και τάσεις κανιβαλισμού .



(Το παρακάτω βίντεο είναι μια "ήπια, ελεγχόμενη και διαχειρίσιμη περίπτωση". Γι' αυτό και επελέγη.


Δείχνει βήμα βήμα όλη την εξέλιξη του "περιστατικού" απ' την αρχή ως το τέλος.


Αν ήταν μια "βίαιη, ανεξέλεγκτη από τις Αρχές επιθετική περίπτωση" θα τελείωνε "γρήγορα και βίαια".

Δηλαδή, αιματηρά...


Υπάρχουν πολλά τέτοια βίντεο στο you tube.


Χρησιμοποιείστε ως κλειδί αναζήτησης τον όρο "excited delirium" και θα σας δώσει τα πάντα, από κρίση απλού ψυχωσικού επεισοδίου μέχρι κανιβαλική κρίση zobi crystal meth που τελειώνει πάντα με πολλές σφαίρες εφόσον ποτέ μια δεν είναι αρκετή - παράδοξο, ακατανόητο ως φαινόμενο πλην πραγματικότητα στα πρόσφατα αστυνομικά χρονικά των ΗΠΑ.


Και με μεγάλες - ακόμη πιο ανησυχητικές - "προοπτικές" εξέλιξής του).






Η «παραληρηματική φάση» μπορεί να συμβεί οπουδήποτε και με ένα σωρό παραλλαγές, αιτίες και αφορμές.



Η «πυροδότησή» της μπορεί να είναι χημική (ψυχότροπα) ή ψυχοσωματική (όπου επί πολύ - συνήθως - καιρό χτίζεται ένα ψυχωσικό υπόβαθρο που κατά καιρούς δίνει τα αντίστοιχα ψυχωτικά/παραληρηματικά επεισόδια).



Άλλοτε δε πάλι, έχει «χτιστεί εσκεμμένα» βήμα βήμα στα πλαίσια μιας «διαδικασίας χειραγώγησης» (mind control) και «εσωτερική εντολή» να «πυροδοτηθεί εάν, εφόσον και όταν συντύχουν κάποιοι συγκεκριμένοι εξωτερικοί παράγοντες».


Mind Control - Ελεγχος Του Νου Και Της Συμπεριφορας




Ο χαρακτηρισμός «εν ύπνω πυρήνας» εννοεί αυτό ακριβώς κατά κάποιον τρόπο.


Εκπαιδευμένοι "Μαχητές" που μεταβαίνουν στη χώρα του αντιπάλου όπου διαβιούν ήσυχα και αθόρυβα ως "φιλήσυχοι υπεράνω υποψίας πολίτες".


Όταν διαμορφωθούν οι συνθήκες για "επίθεση" και "δοθεί η εντολή" τότε αυτός ο "εν ύπνω πυρήνας ενεργοποιείται" και από "απλός ήσυχος πολίτης" μετατρέπεται σε "φονικό θηρίο".



Άραγε, μπορούμε να πούμε πως τότε αυτό που ενεργοποιείται είναι ένα "προεπεξεργασμένο παραληρηματικό πλαίσιο ιδεοληπτικών αξόνων και ανάλογης ωμής, αναίσθητης και αδίστακτης δράσης";


Κάπου εδώ ανακατεύονται πλήθος μυστικές υπηρεσίες μεταξύ τους, η κατασκοπεία με την ανακριτική και η ψυχολογία (ως μηχανισμός δόμησης προσωπικότητας) με την Στρατιωτική Τέχνη (ειδική εκπαίδευση για αποστολές "κατά μόνας" στα πλαίσια των "Ψυχολογικών Επιχειρήσεων").


Ο "Ιδανικός Μοναχικός Λύκος"...



http://ift.tt/19DxtJi


Περίοπτη θέση εδώ έχει το περιβόητο project "Ο Υποψήφιος της Μαντζουρίας".



Που δεν είναι παρά το "Ιερό Δισκοπότηρο" των απανταχού "Χειραγωγών Συνειδήσεων".


Είναι η προσπάθεια να διαμορφωθεί με την κατάλληλη εκπαίδευση ο κατάλληλος υποψήφιος.


Αυτός δηλαδή που θα μπορέσει να επιβιώσει από ένα πολύ πολύ "επικίνδυνοεσωτερικό δύσβατο πέρασμα".


Αυτός που τόσο κατά την διάρκεια της "Μοναχικής Αποστολής" του όσο και κατά τη διάρκεια της σύλληψης και ανάκρισής του θα περάσει από πλήθος διαφορετικές "πραγματικότητες" και "ρόλους" τα οποία θα πρέπει να βιώσει ως τα τρίσβαθα της ψυχής του ως "αληθινά" και "υπαρκτά" ώστε να "πείσει" για την "ταυτότητά" του και τους "ρόλους" του ΚΑΙ τους γύρω εμπλεκόμενους.


Αυτό σημαίνει πως θα χτίσει αυτός ο ίδιος το ένα "παραληρηματικό επεισόδιο" μετά το άλλο και θα κληθεί να "κολυμπήσει" μέσα σ' αυτά και πρωτίστως να "πείσει" και να "επιβιώσει"...


Μήπως στην ουσία μιλάμε για αλυσίδα ολόκληρη από "ελεγχόμενα ψυχωσικά επεισόδια";



Του ενός ή του άλλου βαθμού, δεν έχει σημασία, δεν παύουν όμως να είναι ένα "οδυνηρό ταξίδι της ψυχής του ατόμου" μέσα από κοφτερές συμπληγάδες οι οποίες απειλούν ανά πάσα στιγμή να στείλουν την ψυχολογική ισορροπία του πέρα από την κόκκινη γραμμή.



http://ift.tt/1aia0OV


Στην τρέλα.


Πόσοι άραγε θα μπορούσαν να αντέξουν αυτό το "μπαράζ ψυχολογικών πληγμάτων" που απειλούν με ρήγματα και κατάρρευση την ισορροπία του ατόμου;


Οι περισσότεροι καθημερινοί άνθρωποι δεν αντέχουν ούτε καν ένα επεισόδιο.


Χωρίς να το καταλάβουν, την ώρα που "μπαίνουν για πρώτη φορά σ' αυτό τον άλλο κόσμο" έχει σημαδευτεί η μοίρα τους.


Ελάχιστοι θα απευθυνθούν σε "ειδικό"...

Οι περισσότεροι θα βρεθούν σε μια ανεξέλεγκτη ύπουλη διαδρομή περιδίνησης προς μια οδυνηρή κλιμάκωση.


Τα επίπεδα συνείδησης και οι (ανα)συνδυασμοί τους που γίνονται σε μια τέτοια κατάσταση είναι επίσης πολλά.


Σύγχυση, αποπροσανατολισμός, ψευδείς εικόνες, διαστρεβλωμένες σκέψεις, παράδοξες συλλογιστικές διαδρομές χτίζουν μια κατάσταση ιδιαιτέρως κρίσιμη.



Μια κατάσταση δυνητικά "φονική" ή "αυτοκτονική"...


Ανάλογα με την προσωπικότητα του ατόμου καθώς και την "πιθανή εκπαίδευση", δηλαδή την "σμίλευση και δρομολόγηση αυτής της κατάστασης με γνώμονα την"οπλοποίησή" της.


Μια κατάσταση που μπορεί να γίνει εξαιρετικά επικίνδυνη τόσο για το ίδιο το άτομο όσο και για τους γύρω του.


Ιδίως όταν από αυτό το άτομο εξαρτώνται πολλές άλλες ζωές.


Όπως πχ όταν αυτό το άτομο είναι ένας υποψήφιος κομμάντο αυτοκτονίας ζωσμένος με εκρηκτικά.


Ή, ακόμη, όταν πιλοτάρει ένα αεροπλάνο μεταφέροντας κάμποσες δεκάδες επιβάτες.


Άλλωστε, μια τέτοια (παραληρηματική) κατάσταση μπορεί να είναι ταυτόχρονα"αυτοκτονική/φονική".


Σ' αυτό το πλαίσιο άλλωστε γεννήθηκε το ανθρώπινο υπερόπλο του "Μαχητή αυτοκτονίας".


Ψυχωσικός ή Τρομοκράτης;



http://ift.tt/1ai9ZdL


Αλήθεια, που σταματάει το «απλό» ψυχωσικό επεισόδιο και που αρχίζει η (με πολιτικοϊδεολογικά κίνητρα – τι άλλο;) τρομοκρατία;


Ο Τίμοθι Μακβέι, το 1995 με ένα βαν γεμάτο εκρηκτικά τίναξε στον αέρα ένα κυβερνητικό κτίριο στην Οκλαχόμα σκοτώνοντας 168 ανθρώπους.


Χαρακτηρίστηκε τρομοκρατική η ενέργειά του.


Ο Άντερς Μπρέϊβικ, το 2011 στην Νορβηγία εκτέλεσε 77 άτομα. Τους 8 με εκρηκτικό μηχανισμό και τους υπόλοιπους (παιδιά και έφηβους) 69 με πυρά πυροβόλου όπλου εκ του σύνεγγυς.


Χαρακτηρίστηκε επίσης τρομοκρατική ενέργεια.

Πρέπει δε να τονιστεί πως κατά την δικαστική διαδικασία έδωσε εμφανή και έντονο αγώνα να μην του αναγνωριστούν οποιαδήποτε ψυχιατρικά ελαφρυντικά.


Ήξερε πως αν αυτό συνέβαινε, τότε κανείς από το "ευρύτερο κοινό" του δεν θα έπαιρνε στα σοβαρά αυτό που έκανε, άρα επικοινωνιακά θα είχε αποτύχει.


Στρατηγικά και τακτικά θα είχαν αποδομήσει το εγχείρημά του που πλέον δεν θα είχε καμία περίπτωση να "επηρεάσει".


Στην περίπτωση του Γερμανού πιλότου και αυτόχειρα/δολοφόνου Λούπιτς, καταβάλλεται εμφανής προσπάθεια από τις Γερμανικές (και όχι μόνον) Αρχές να μην δοθούν «πολιτικά/τρομοκρατικά χαρακτηριστικά» στο περιστατικό της συντριβής στις Άλπεις.


Παρ’ ότι είχε δηλώσει σε προγενέστερο χρόνο πως «σύντομα θα κάνει κάτι που θα αλλάξει το σύστημα»...κι εννοούσε το «πολιτικοκοινωνικό» βεβαίως...


Χρειάζεται άραγε να αναρωτηθούμε "γιατί τέτοιος διακαής πόθος των Αρχών να χαρακτηριστεί ως ένα "απλό ψυχωσικό/παραληρηματικό επεισόδιο" (που στερείται "πολιτικοκοινωνικών στοχεύσεων/σχεδιασμών/προεκτάσεων);


Μην τυχόν και χαρακτηριστεί ως μια ακόμη μορφή «Μοναχικού Λύκου» και βρει "Μιμητές";


Όσο απεχθής κι επαχθής πράξη κι αν είναι ο φόνος αθώων γυναικόπαιδων (σε οποιαδήποτε περίσταση), αλλιώς λειτουργεί «επικοινωνιακά» το ένα κίνητρο (πολιτικοκοινωνικό) από το άλλο (απλή ψυχοπαθογένεια και αλόγιστη φονική ενέργεια)...


Φυσικά, στην περίπτωση του Λούπιτς δεν υπάρχει ένα "χρωματισμένο σύνολο θυμάτων"...


Τα θύματα είναι τυχαία και ετερόκλητα...

Ακόμη κι αν του αναγνώριζαν την τρομοκρατική ιδιότητα, δεν θα μπορούσε αυτό να αξιοποιηθεί από ΚΑΝΕΝΑΝ...


Ο Λούπιτς δεν σκότωσε μια συγκεκριμένα κάστα (εθνικά, ταξικά, ιδεολογικά, οικονομικά, πολιτικά, κλπ) πολιτών όπως ο ΜακΒέι και ο Μπρέϊβικ...


Κι αυτό το στοιχείο συνηγορεί υπέρ του απλού ψυχωσικού επεισοδίου...


Μήπως όμως ακόμη και όταν μια τέτοια εσκεμμένη ενέργεια στρέφεται έτσι γενικά εναντίον του "Συστήματος" (μαζί και όλων όσων το συναποτελούν - δηλαδή όλης της κοινωνίας "εν συνόλω") δεν είναι κι αυτό μια μορφή ένοπλης θανατηφόρας αντίδρασης ενός εκάστου τμήματός της (ενός Πολίτη εν προκειμένω) που στο τέλος με τον έναν ή τον άλλον τρόπο θα χαρακτηριστεί έτσι κι αλλιώς τρομοκρατία;


Ο Ιδανικός Αυτόχειρας...



http://ift.tt/19DxsoL


Όπως και να’ χει, ο μεγάλος φόβος όσων χειρίζονται ζητήματα ασφαλείας είναι μήπως το ελεγκτικό τους σύστημα ξεγελαστεί από τον «ιδανικό αυτόχειρα».


Αυτόν που έχει αναγάγει τις «παραληρηματικές του δομές» σε πλαίσιο ζωής ντυμένο με ένα άψογο «λογικό περιτύλιγμα» εξωτερικής συμπεριφοράς.


Ο ιδανικός αυτόχειρας θα μπορούσε να είναι «κατευθυνόμενος» από ένα οργανωμένο αντίπαλο σχήμα και στα πλαίσια μιας δομημένης επιθετικής στρατηγικής (πχ μια Μαύρη Χήρα ή ένας όποιος Μουτζάχιντ).



Ως λιγότερο πιθανό θεωρούνταν – ως τώρα – το να υπάρξει ένας τέτοιας ισχύος και οργανωτικής αποτελεσματικότητας και αυτοτέλειας Μοναχικός Λύκος.


Πλέον, μετά τα παραπάνω περιστατικά (ίσως και της Βοστώνης) δεν θεωρείται και τόσο απίθανο.


Είτε μιλάμε πάντως για τρομοκρατία, είτε για απλά ψυχοπαθογενή περιστατικά, το σίγουρο είναι ένα.


Μετά και την πτώση του αεροπλάνου στις Άλπεις, ανοίγονται διάφορες «ανησυχητικές διαδρομές» στον χώρο της ασφάλειας της κοινωνίας.


Θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ως οι Νέοι Δίδυμοι Πύργοι.


Η επόμενη φάση στην εγκαθίδρυση της Νέας Τάξης Πραγμάτων μέσα από μια κλιμάκωση του πολέμου κατά της τρομοκρατίας.


Υπάρχουν πλέον όλα όσα απαιτούνται για να ληφθούν κάποια μέτρα ασφαλείας που μέχρι πρότινος ούτε καν ως επιστημονική φαντασία δεν υπήρχε περίπτωση να τα αφηγηθεί κάποιος.


Μπροστά σε ένα "Minority Report";



http://ift.tt/1aia0OZ


(ποινικοποίηση πιθανών προθέσεων και ψυχο-βιο-γενετικών "αρνητικά διαβαθμισμένων" εκδηλώσεων του Πολίτη)


Οι πιλότοι παύουν να θεωρούνται ως η ευνόητη νησίδα ασφαλείας.


Όπως "αποδείχτηκε" (ατράνταχτα μέσω του Λούπιτς - πολύ "βολικό") ακόμη και κάποιος απ' αυτούς μπορεί ανά πάσα στιγμή να «παραφρονήσει».


Ακόμη και να σκοτώσει τον άλλο πιλότο είναι ικανός προκειμένου να πάρει τον έλεγχο του αεροπλάνου.


Άρα, απαιτείται να μπορεί να πάρει τον έλεγχο του αεροσκάφους κάποιος «άλλος (τρίτος - εκτός αεροσκάφους) παράγοντας» προκειμένου να μην πέσει το αεροπλάνο εκεί που θέλει ο τρομοκράτης ή ο παράφρονας πιλότος να το ρίξει ούτε και να πέσει τυχαία ή ακυβέρνητο πάνω σε μια κατοικημένη περιοχή ή (πολύ περισσότερο;) έναν στρατιωτικό στόχο...


Τουτέστιν, με κάποιον τρόπο θα πρέπει το αεροσκάφος να μπορεί να μετατραπεί σεdrone (τηλεκατευθυνόμενο – το κατά πόσο μπορεί να κυβερνηθεί και να προσγειωθεί ασφαλώς με τέτοιον τρόπο ένα τόσο ογκώδες και περίπλοκο αεροσκάφος ή αν ο "αντικειμενικός σκοπός" δεν είναι η ασφαλής προσγείωσή του αλλά η "ελεγχόμενη ασφαλής συντριβή" του - μαζί με τους επιβάτες, εννοείται - είναι ένα άλλο θέμα).


Πράγμα που σημαίνει είτε πως θα συμπεριληφθεί στο σύστημα του κάθε αεροσκάφους το «κατάλληλο λογισμικό» είτε πως θα αναπτυχθεί (αν δεν έχει γίνει ήδη) η κατάλληλη τεχνολογία που από το έδαφος θα μπορεί να πάρει τον έλεγχο του αεροσκάφους.


Κι αυτό βεβαίως λαμβάνει αναπόφευκτα ΚΑΙ διαστάσεις «αμυντικού/στρατιωτικού χαρακτήρα».


Γιατί, αν μπορεί κάποιος να πάρει τον έλεγχο ενός επιβατικού αεροπλάνου, τότε τι θα τον εμποδίσει να κάνει το ίδιο κι ενάντια στα μαχητικά αεροσκάφη του αντιπάλου του την κρίσιμη ώρα;



Αναζητώντας τις ("μετρήσιμες") "οσμές" της Ψυχολογίας του "Ιδανικού Αυτόχειρα"



http://ift.tt/19DxsoP


Αυτά όσον αφορά στο ίδιο το αεροσκάφος.


Όσον αφορά όμως στους ανθρώπους, ανοίγουν επίσης άλλες ανησυχητικές διαδρομές.


Πως θα εντοπιστούν έγκαιρα – προκειμένου να αναχαιτισθούν – αυτοί οι επικίνδυνοι «Ιδανικοί αυτόχειρες»;


Η δικαιοσύνη και οι Αρχές Ασφαλείας χρειάζονται αποδείξεις και όχι ενδείξεις για να πάρουν μέτρα περιορισμού κατά ενός προσώπου.


Και «αποδείξεις» σημαίνει «μετρήσιμα μεγέθη».


Να τονιστεί δε, πως ΠΑΝΤΑ αυτό συμβαίνει ΑΦΟΥ σημειωθεί "παραβατικό γεγονός" κι επ' ουδενί ΠΡΙΝ...


Η ψυχολογία από την άλλη δεν είναι και το πιο μετρήσιμο πεδίο.


Αντιθέτως, είναι μια «γκρίζα ζώνη».


Και δεν μπορείς να λαμβάνεις προληπτικά μέτρα περιορισμού στηριζόμενος σε ρευστές εικόνες και θολές ανησυχίες.


Άρα, χρειάζεται κάτι πιο στάνταρ, πιο «δεμένο».


Και ιδού...


Μετά την τρομάρα που έχουν πάρει οι πολίτες του Βορρά από περιστατικά πρώτα σαν των Δίδυμων Πύργων, του Λονδίνου, της Μαδρίτης, της Βοστώνης, του Μπεσλάν, της Όπερας της Μόσχας (συν των παραπάνω Μοναχικών Λύκων και όχι μόνον) και πλέον σήμερα και «τυχαίων ψυχοπαθογενών περιστατικών» σαν της «εσκεμμένης» συντριβής του γερμανικού αεροπλάνου στις Άλπεις, είναι έτοιμες οι κοινωνίες – πιθανόν - να αποδεχτούν μέτρα ασφαλείας ακραία...


Μέτρα που στηρίζονται σε μια επιστημονική διαπίστωση/παραδοχή:


Η ψυχολογία, τα συναισθήματα είναι (ΚΑΙ) «(βιο)χημεία»...


Και η «χημεία» είναι ένα πεδίο με «απόλυτα μετρήσιμα μεγέθη».


Πχ τα επίπεδα καθοριστικών ορμονών όπως ντοπαμίνη, σεροτονίνη, νορεπινεφρίνη καθώς και οι συνδυασμοί αυτών ανταποκρίνονται σε συγκεκριμένες συναισθηματικές καταστάσεις.



Κάποιος που βρίσκεται σε εφαρμογή ενός σχεδίου καταστροφής και θανάτου, όσο ψύχραιμος κι αν είναι, όσο εκπαιδευμένος ή υπό την επήρεια φαρμάκων κι αν είναι, τα ορμονικά του επίπεδα και "κοκτέηλ" σίγουρα έχουν «κάτι να πουν».


Κύριε γιατί αφαιρέσατε το τσιπάκι σας; Μόλις διαπράξατε Σοβαρό Ομοσπονδιακό Αδίκημα. Συλλαμβάνεστε!



http://ift.tt/1ai9ZdP



Με αυτό το σκεπτικό, μάλλον είναι πολύ κοντά η ώρα που κάθε πολίτης θα υποχρεωθεί να αποδεχτεί - για λόγους ασφαλείας - ένα «εμφύτευμα» που εκτός όλων των άλλων θα παρακολουθεί και επίπεδα και συνδυασμούς ορμονών...


Εύκολα πάει ο νους – συνεπαγωγικά – πως αυτά τα στοιχεία «κάπου» θα τα «στέλνει» το «τσιπάκι του Πολίτη» την ώρα που αυτός κινείται μέσα στην πόλη.


Πιθανότατα σε έναν «τοπικό περιφερειακό δέκτη» ο οποίος «ερμηνεύοντας» τα «ορμονικά επίπεδα» του πολίτη ως «παράγοντα πιθανού κινδύνου» θα εστιάσει πάνω του λαμβάνοντας κάποια «μέτρα πρωτοκόλου».


Θα είναι άμεση σύλληψη;


Θα προηγηθούν κάποια άλλα προειδοποιητικά ή/και κατασταλτικά μέτρα;


Φαντάζομαι πως κάποιοι θα ήθελαν να μπορεί το «τσιπάκι του Πολίτη» να «παρέμβει» στο ορμονικό του σύστημα και να προκαλέσει κάποια «κατασταλτικά αποτελέσματα».


Πχ να δώσει το κατάλληλο «σύνθημα» (λχ με μια μικρή ηλεκτρική εκκένωση) στους καρωτιδικούς κόμβους να «ρίξουν την πίεση», δηλαδή να επιβραδύνει η καρδιά, να μειωθεί η ποσότητα αίματος στον εγκέφαλο και ο Πολίτης να πέσει σε «φάση έντονης αδυναμίας» ή/και κατάρρευση/λιποθυμία.



Θα μπορούσε - ενδεχομένως στο μέλλον – να λειτουργεί ακόμη και σαν ισχυρός απινιδωτής που θα στέλνει κάποια αισθητά ηλεκτρικά σοκ στον «ύποπτο Πολίτη», ικανά να λειτουργήσουν ως ένα "ισχυρό τέηζερ" που θα τον "ακινητοποιήσει ακαριαία".


Μακροπρόθεσμα θα μπορούσε να πει κανείς ότι πρόκειται για τα "ιδανικά κατασταλτικά μέτρα" ακόμη και ενάντια σε ένα ολόκληρο πλήθος διαμαρτυρομένων Πολιτών, πχ σε μια «ενοχλητική διαδήλωση».


Μέτρα που θα "λάτρευε" στην κυριολεξία κάθε απολυταρχικό καθεστώς.


Πολύ απλά θα πούνε στις κοινωνίες:


αν ο "τρελός πιλότος" φορούσε τσιπάκι θα μπορούσαμε να τον ακινητοποιήσουμε εξ' αποστάσεως και τώρα όλοι αυτοί οι νεκροί θα ζούσαν.


Πλήθος τα αντίστοιχα παραδείγματα βεβαίως.


"Δώσε μέρος απ' την Ελευθερία σου για να σου δοθεί παραπάνω Ασφάλεια"



http://ift.tt/1aia0P3


Όσοι θυσιάζουν στοιχειώδεις ελευθερίες για λίγη ασφάλεια, δεν αξίζουν ούτε ελευθερία ούτε ασφάλεια.Βενιαμίν Φραγκλίνος, 1706-1790

Όπως και να’ χει, περιστατικά σαν αυτό των Άλπεων (με έναν «πιλότο σε ψυχωτικό επεισόδιο») σε συνδυασμό με τον «φόβο του τζιχαντισμού στην Ευρώπη» ανοίγουν τις Πύλες της Κολάσεως για τις κοινωνικές ελευθερίες και τα πολιτικά δικαιώματα.


Αυτός που θα κατέχει την τεχνολογία «εξ αποστάσεως ελέγχου αεροσκαφών» (και βεβαίως κάθε τύπου οχήματος και πλοίου) θα είναι ο Κύριος των Πολέμων.


Αν πχ εμπλακούν σε πόλεμο Ελλάδα – Τουρκία και κάποια μεγάλη δύναμη θέλει να επικρατήσει η Τουρκία αλλά χωρίς να φανεί ξεκάθαρα η εμπλοκή του «Μεγάλου» στο πλευρό του Μικρού, κάλλιστα θα μπορούσαμε να δούμε όλη την πολεμική μηχανή του «θύματος» να καταρρέει σαν ακυβέρνητο καρυδότσουφλο.


Μιλάμε πλέον για την κορύφωση ενός ύπουλου ηλεκτρονικού πολέμου.


Όπου μπορεί να σε σώσει είτε η ραγδαία ανάπτυξή σου στο ίδιο πεδίο είτε η έγκαιρη (εξίσου «συγκεκαλυμμένη») βοήθεια από μια άλλη Μεγάλη Δύναμη στο δικό σου πλευρό.


Όσο για το τι θα σήμαινε ο έλεγχος από ένα Κέντρο εξουσίας του δικτύου των «τσιπ των Πολιτών», είναι ξεκάθαρη πιστεύω η εφιαλτική σκιά μιας τέτοιας σκοτεινής κατάστασης.


Πηγή







from The Secret Real Truth http://ift.tt/1aia0P5

via IFTTT

Καλό μήνα με μια αλήθεια ...






from The Secret Real Truth http://ift.tt/1ai9YXr

via IFTTT

Ο Τσίπρας «στήνει κατάσταση» με τον Πούτιν και τον «βάζει» στο «παιχνίδι»

http://ift.tt/19IDDYn Οι σχέσεις Ελλάδας – Ρωσίας, υπάρχει η δυνατότητα να αναβαθμιστούν σε ένα νέο επίπεδο και η Ελλάδα να καταστεί μια γέφυρα μεταξύ Δύσης και Ρωσίας, δήλωσε ο πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας, σε αποκλειστική του συνέντευξη στο ρωσικό πρακτορείο ΤΑΣΣ, ενόψει της επίσκεψής του στη Μόσχα και της συνάντησής του στις 8 Απριλίου με τον πρόεδρο Βλαντίμιρ Πούτιν.

«Μπορούμε να έχουμε μια ουσιαστική συνεργασία, η οποία θα δώσει τη δυνατότητα στην Ελλάδα να εξάγει στη Ρωσική Ομοσπονδία αγροτικά προϊόντα» είπε ο Α.Τσίπρας, σημειώνοντας ότι «τα τελευταία χρόνια οι σχέσεις αυτές υπέστησαν πλήγμα λόγω του ότι οι προηγούμενες κυβερνήσεις στη χώρα μου δεν έκαναν, ό,τι θα μπορούσαν για να αποφύγουν αυτήν την χωρίς νόημα, κατά την άποψή μου, πολιτική των κυρώσεων λόγω της έντασης στην Ουκρανία. Το αποτέλεσμα ήταν το εμπάργκο και στα ελληνικά αγροτικά προϊόντα, πράγμα, που προκάλεσε σημαντική ζημιά στην ελληνική οικονομία».


Κατά την περιγραφή του πρωθυπουργού, τα τελευταία χρόνια, οι σχέσεις με τη Ρωσία βρίσκονταν σε «παγωμένη κατάσταση».


«Δεν γνωρίζω» είπε χαρακτηριστικά «εάν έμοιαζαν με τον χειμώνα στη Σιβηρία, ωστόσο ήταν χειμώνας και τώρα ζούμε την άνοιξη και πρέπει αυτήν την άνοιξη να την υποστηρίξουμε, ώστε να υπάρξει πραγματική ανάπτυξη των σχέσεών μας».


«Βρισκόμαστε σε γεωπολιτική κατάσταση ιδιαίτερης έντασης, υπάρχουν κοινές προκλήσεις και χρειάζεται να δούμε πώς θα τις αντιμετωπίσουμε» επεσήμανε ο πρωθυπουργός, τονίζοντας:


«Πρέπει να δούμε, πώς οι λαοί και οι χώρες μας μπορούν πραγματικά να συνεργαστούν σε πολλούς τομείς στην οικονομία, την ενέργεια, το εμπόριο, την αγροτική παραγωγή, να διευκρινίσουμε πού μπορούμε να βοηθήσουμε ο ένας τον άλλον και κυρίως, να μελετήσουμε κατά πόσον η συνεργασία μας μπορεί να είναι εποικοδομητική, καθόσον πραγματικά πιστεύω ότι η Ελλάδα, ως χώρα-μέλος της ΕΕ, μπορεί να καταστεί συνδετικός κρίκος, γέφυρα μεταξύ της Δύσης και της Ρωσίας».


Η επίσκεψη του Έλληνα πρωθυπουργού στη Μόσχα έχει σκοπό την επανεκκίνηση των ελληνορωσικών σχέσεων, καθώς «θα δώσει τη δυνατότητα να τεθεί μια νέα βάση» γι” αυτές.


Πρόκειται για τη δυνατότητα να γίνει «η πραγματική τους επανεκκίνηση, να δοθεί νέα ώθηση στις ελληνορωσικές σχέσεις, οι οποίες έχουν πολύ βαθιές ρίζες στην ιστορία και σφυρηλατήθηκαν στον κοινό αγώνα των λαών μας» υπογράμμισε ο Α. Τσίπρας.


Οι σχέσεις Ελλάδας και Ρωσίας, κατά τον πρωθυπουργό, έχουν μεγάλη προοπτική ανάπτυξης, πρωτίστως στους τομείς της ενέργειας και του τουρισμού.


«Νομίζω ότι οι δυνατότητες να ενισχύσουμε τις σχέσεις μας συνδέονται και με τον τουρισμό, αλλά και με ποικίλες πολιτιστικές δραστηριότητες» εκτίμησε ο πρωθυπουργός, λέγοντας ότι εκτός από τις πολύ σημαντικές συναντήσεις του με τον πρόεδρο Β. Πούτιν, τον πρωθυπουργό Ντ. Μεντβιέντεφ και τον πατριάρχη Μόσχας και πασών των Ρωσιών Κύριλλο, «θα έχω τη δυνατότητα να δώσω διάλεξη σε ένα από τα κεντρικά Πανεπιστήμια της Μόσχας», γεγονός, που αναδεικνύει «τη δυνατότητα ανταλλαγών και συνεργασίας σε εκπαιδευτικό επίπεδο μεταξύ ελληνικών και ρωσικών Πανεπιστημίων, η οποία είναι επίσης πολύ σημαντική πλευρά της εδραίωσης των αμοιβαίων σχέσεών μας».


Όπως είπε ο κ.Τσίπρας, Ελλάδα και Ρωσία συνδέονται με κοινές ρίζες, κοινούς αγώνες, κοινή πίστη και πολιτισμό. «Η χώρα σας είναι πλούσια από πολιτιστική άποψη και ο ελληνικός πολιτισμός είναι η κοιτίδα του παγκόσμιου. Νομίζω ότι στους τομείς αυτούς μπορούμε να έχουμε πολύ συγκεκριμένες σχέσεις και να ενισχύσουμε τους δεσμούς μεταξύ των δύο χωρών» ανέφερε, επισημαίνοντας ότι το Πολιτιστικό έτος Ελλάδας – Ρωσίας, το 2016, αποτελεί μια σπουδαία ευκαιρία για την ανάπτυξη των σχέσεων αυτών.


«Το 2015 εορτάζουμε από κοινού τα 70χρονα της Μεγάλης Αντιφασιστικής Νίκης, της νίκης των λαών επί του ναζισμού» είπε ο Α.Τσίπρας, σημειώνοντας ότι «η επέτειος αυτή έχει πολύ μεγάλη σημασία τόσο για τον ρωσικό, όσο και για τον ελληνικό λαό. Οι λαοί μας σφυρηλάτησαν τις αδελφικές τους σχέσεις, διότι διεξήγαν κοινό αγώνα σε κρίσιμες και σημαντικές ιστορικές στιγμές».


Ελλάδα και Ρωσία πλήρωσαν περισσότερο όλων, με το αίμα τους στον αγώνα κατά του φασισμού και αυτό είναι το κοινό θεμέλιο, όπως και η κοινή πίστη, υπογράμμισε ο πρωθυπουργός στο ρωσικό κρατικό πρακτορείο.


«Σ” αυτές τις ρίζες πρέπει να δώσουμε έμφαση, να μη μείνουμε μόνο στις καλές προθέσεις. Ας κοιτάξουμε πώς είναι δυνατόν να καταστήσουμε τις σχέσεις των δύο χωρών και λαών μας πιο ουσιαστικές σε επίκαιρα προβλήματα. Διαθέτουμε ένα εξαίρετο παρελθόν κοινού αγώνα και κοινής προόδου προς τα εμπρός, μπορούμε να έχουμε κι ένα υπέροχο μέλλον» υπογράμμισε.


Αναφερόμενος στο θέμα των κυρώσεων, ο Α. Τσίπρας ξεκαθάρισε ότι η Ελλάδα δεν συμφωνεί με τις δυτικές κυρώσεις κατά της Ρωσίας και θύμισε το περιστατικό κατά την ανάληψη των καθηκόντων της νέας κυβέρνησης, όταν ο πρόεδρος του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου Ντόναλντ Τουσκ «θεωρούσε σχεδόν ως δεδομένη τη θέση της Ελλάδας υπέρ των κυρώσεων».


«Τού τηλεφώνησα, όπως και στην (σ.σ. εκπρόσωπο της ΕΕ για τις διεθνείς υποθέσεις και την πολιτική άμυνας) Φεντερίκε Μογκερίνι και τους είπα: Να μη θεωρείτε τη θέση της Ελλάδας δεδομένη, η κατάσταση άλλαξε, τώρα υπάρχει νέα κυβέρνηση στην Ελλάδα και τώρα πρέπει να μας ρωτάτε προτού λάβετε αποφάσεις» σημείωσε ο Α. Τσίπρας και επανέλαβε: «Δεν συμφωνούμε με τις κυρώσεις. Θεωρώ ότι είναι μια οδός, που οδηγεί στο πουθενά. Είμαι υποστηρικτής της άποψης ότι είναι αναγκαίος ο διάλογος, η διπλωματία, χρειάζεται να καθήσουμε στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων και να βρούμε τις λύσεις για τα μεγάλα προβλήματα».


«Ο οικονομικός πόλεμος ως συνέχιση του πραγματικού πολέμου, είναι μια αδιέξοδη πολιτική» υπογράμμισε ο πρωθυπουργός, λέγοντας ότι τάσσεται υπέρ της διπλωματίας.


«Θεωρώ πολύ σημαντικό επίτευγμα τις συμφωνίες του Μινσκ και εκτιμώ ότι πρέπει να καταβάλλουμε παν το δυνατόν για τη διακοπή της έντασης στην Ουκρανία» τόνισε ο κ. Τσίπρας, αναφέροντας ότι κατά την πρώτη του συμμετοχή σε Σύνοδο Κορυφής στην ΕΕ απευθύνθηκε στους ομολόγους του και τους ρώτησε: «Πείτε μου, πώς φαντάζεστε τη νέα αρχιτεκτονική ασφάλειας στην Ευρώπη; Την φαντάζεστε με τη Ρωσία στην απέναντι πλευρά ή με τη Ρωσία σε διαδικασία διαλόγου και αλληλοκατανόησης;».


«Δεν πήρα απάντηση από πολλούς» είπε ο πρωθυπουργός, υπογραμμίζοντας: «Κατά τη δική μου αντίληψη η απάντηση είναι σαφής: η νέα αρχιτεκτονική ασφάλειας στην Ευρώπη πρέπει να συμπεριλαμβάνει και τη Ρωσία».


tribune.gr



from The Secret Real Truth http://ift.tt/1ECizAR

via IFTTT

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ ΞΕΚΙΝΑΕΙ Η ΔΙΚΗ ΤΟΥ Γ. ΚΑΡΑΪΣΚΑΚΗ ΣΤΟ ΑΙΤΩΛΙΚΟ

http://ift.tt/1IlUs7g Ο Γεώργιος Καραϊσκάκης γεννήθηκε το 1780 στο Μαυρομάτι Καρδίτσας και ήταν καρπός της σχέσης του αρματολού Δημήτρη Καραΐσκου και της μοναχής Ζωής Ντιμισκή, αδελφής του κλέφτη Κώστα Ντιμισκή και εξαδέλφης του οπλαρχηγού Γώγου Μπακόλα.




Στα 18 του πέφτει στα χέρια του Αλή Πασά, ο οποίος εκτιμώντας τον ισχυρό του χαρακτήρα τον προσλαμβάνει στη σωματοφυλακή του. Στην Αυλή των Ιωαννίνων όχι μόνο έμαθε τη στρατιωτική τέχνη, αλλά και στοιχειώδη γράμματα, γραφή και ανάγνωση.


Κατά τη διάρκεια του πρώτου εμφυλίου πολέμου, ο Μαυροκορδάτος τον κατηγορεί για πράξη εσχάτης προδοσίας και τον σύρει σε δίκη στο Αιτωλικό (1 Απριλίου 1824). Παρότι διαπιστώνεται η ανακρίβεια των κατηγοριών, ο Καραϊσκάκης θα αποστερηθεί όλων των αξιωμάτων του και θα αναγκασθεί να καταφύγει στο Καρπενήσι. Στα μέσα του 1824 μεταβαίνει στο Ναύπλιο, έδρα της κυβέρνησης, με σκοπό να αποδείξει την αθωότητά του.


Μετά την πτώση του Μεσολογγίου και την καταστολή της επανάστασης στη Δυτική Στερεά Ελλάδα, ο Καραϊσκάκης θα μεταβεί στο Ναύπλιο και θα ζητήσει από την κυβέρνηση οικονομική ενίσχυση για να απελευθερώσει τη Στερεά Ελλάδα.


Τον Ιούλιο του 1826 διορίζεται αρχιστράτηγος της Ρούμελης, με πλήρη δικαιοδοσία. Η πρώτη του ενέργεια ήταν να ανακουφίσει τους πολιορκημένους της Ακρόπολης της Αθήνας. Στις 6 Αυγούστου νικά τους Τούρκους στο Χαϊδάρι και θα επαναλάβει τη νίκη του δύο ημέρες αργότερα.


Παρότι σοβαρά άρρωστος, θα επιχειρήσει εκστρατεία προς τη Δόμβραινα τον Οκτώβριο για να αποκόψει τον ανεφοδιασμό του Κιουταχή που πολιορκούσε την Ακρόπολη. Θα εκκαθαρίσει την περιοχή και στις 24 Νοεμβρίου του 1826 θα σημειώσει μεγαλειώδη νίκη επί των Τούρκων στην Αράχωβα, σε μία πολυήμερη μάχη, που θα αναδείξει τις στρατηγικές του ικανότητες. Για τους κατακτητές ήταν η δεύτερη μεγάλη καταστροφή μετά τα Δερβενάκια.


Μετά τη διασφάλιση της κεντρικής Στερεάς Ελλάδας επιστρέφει στην Αττική για να αντιμετωπίσει τον Κιουταχή, που συνεχίζει την πολιορκία της Ακρόπολης (28 Φεβρουαρίου 1827). Θα σημειώσει δύο σπουδαίες νίκες, στο Κερατσίνι (4 Μαρτίου) και στο μοναστήρι του Αγίου Σπυρίδωνα (13 Απριλίου).


Στις 21 Απριλίου του 1827 οι ελληνικές δυνάμεις είχαν στρατοπεδεύσει για να αντιμετωπίσουν σε μία ακόμη μάχη τον Κιουταχή. Την αρχιστρατηγία είχαν αναλάβει οι άγγλοι φιλέλληνες Ριχάρδος Τσορτς και ο Τόμας Κόχραν, με απόφαση της Γ’ Εθνοσυνέλευσης της Τροιζήνας. Ο Καραϊσκάκης είχε διαφωνήσει με το σχέδιο της κατά μέτωπον επίθεσης και είχε αποσυρθεί στη σκηνή του άρρωστος.


Στις 22 Απριλίου του 1827 ο Γεώργιος Καραϊσκάκης τραυματίζεται όταν έφιππος κατευθύνθηκε στο Φάληρο προκειμένου να αποτρέψει γενική σύρραξη μεταξύ των Ελλήνων και δυνάμεων του Κιουταχή. Μία σφαίρα, τον βρήκε στο υπογάστριο και τον τραυμάτισε σοβαρά. Παρά τις προσπάθειες των γιατρών, ο Καραϊσκάκης άφησε την τελευταία του πνοή στις 4 το πρωί της 23ης Απριλίου 1827, ανήμερα της ονομαστικής του εορτής. Έχει διατυπωθεί η άποψη ότι ο θάνατος του Καραϊσκάκη οφειλόταν σε δολοφονική ενέργεια είτε με υποκίνηση των Άγγλων, που ήθελαν τον περιορισμό της Επανάστασης στην Πελοπόννησο, είτε του μεγάλου αντιπάλου του Αλέξανδρου Μαυροκορδάτου.


Πηγή: sansimera.gr





from The Secret Real Truth http://ift.tt/1xxYuJs

via IFTTT

Αναβάλλεται η Κάρτα του Πολίτη, μέχρι νεωτέρας. Τα αρνητικά σχόλια στη διαβούλευση ήταν καθοριστικά!



http://ift.tt/1K5hhkR Σχόλιο ID-ont : Συγχαρητήρια σε όσους με παρρησία, ευθύτητα, ευγένεια αλλά και στέρεα επιχειρήματα, εξέφρασαν την άποψή τους ενάντια στην Κάρτα Πολίτη στη διαβούλευση. Εάν δεν πρόκειται για ελιγμό, τότε…

αποτελεί μια απόδειξη ότι οι πολίτες πρέπει να λένε την άποψή τους δυνατά και οι πολιτικοί να τους ακούν.


Το ελπιδοφόρο είναι ότι αυτή την φορά, οι πολιτικοί άκουσαν.



from The Secret Real Truth http://ift.tt/1ECeAUJ

via IFTTT

(Απόρρητο Ελληνικό μαχητικό;) …Παλαβώνει τα Τουρκικά Radar της Α/Α!




Γράφει ο Νίκος Χειλαδάκης

Ένα «μυστηριώδες» ελληνικό αεροσκάφος το οποίο σύμφωνα με τους Τούρκους πριν από λίγο καιρό παραβίασε τον τουρκικό εναέριο χώρο, προκάλεσε μεγάλη ταραχή στο τουρκικό Γενικό Επιτελείο καθώς δεν έγινε δυνατόν να διαπιστωθεί η ταυτότητα και το είδος του κάτι που έχει προκαλέσει μια μεγάλη συζήτηση για το σύστημα παρακολούθησης των τουρκικών ραντάρ στην περιοχή του Αιγαίου.


Σύμφωνα με δημοσιογραφικές πληροφορίες που επικαλούνται το τουρκικό Γενικό Επιτελείο, πριν από λίγο καιρό ένα «μυστηριώδες» ελληνικό αεροσκάφος πετώντας βορειοανατολικά της ελληνικής νήσου Χίου προχώρησε σε παραβίαση του τουρκικού εναέριου χώρου την πρώτη φορά για έξη ολόκληρα λεπτά.

Το ελληνικό αεροσκάφος πλησίασε την τουρκική ακτή του Karaburnu στην απέναντι από την Χίο μικρασιατική ακτή και πολύ κοντά στην Σμύρνη, προκαλώντας τον συναγερμό στο τουρκικό Γενικό Επιτελείο καθώς δεν έγινε δυνατόν να διαπιστωθεί ο τύπος του αεροσκάφους κάτι που εξέπληξε δυσάρεστα τους Τούρκους αφήνοντας τους πολλά ερωτηματικά.

Όπως αναφέρεται, αμέσως το τουρκικό Γενικό Επιτελείο έστειλε σήμα στο τουρκικό υπουργείο Εξωτερικών για να προβεί σε διαμαρτυρία προς την ελληνική πλευρά.

Την ίδια σχεδόν ώρα ένα φουσκωτό σκάφος με ελληνική σημαία, σύμφωνα πάντα με τους τουρκικούς ισχυρισμούς, παραβίαζε τα «τουρκικά χωρικά ύδατα» στην περιοχή των Ιμίων, η οποία σύμφωνα με τους Τούρκους ανήκουν στην τουρκική πλευρά.

Η μέρα όμως ήταν φαίνεται πολύ έντονη καθώς πάλι σύμφωνα με τους τουρκικούς ισχυρισμούς την ίδια ώρα στην περιοχή πέριξ της νήσου Λήμνου τα τουρκικά μαχητικά αεροσκάφη τύπου F-16 συνεπλάκησαν σε αλλεπάλληλες αερομαχίες με τα ελληνικά της ελληνικής πολεμικής αεροπορίας.

Να σημειωθεί ότι η περιοχή ανοιχτά της Σμύρνης όπου έγινε η εμφάνιση του ανεξακρίβωτου ελληνικού αεροσκάφους, θεωρείται από τους Τούρκους σαν η πιο «εύφλεκτη» περιοχή καθώς πολύ συχνά παρατηρούνται εμπλοκές των πλοίων της ακτοφυλακής των δυο χωρών εξ’ αιτίας του μεγάλου ρεύματος των λαθρομεταναστών που επιλέγουν την εν λόγω περιοχή για να προωθηθούν στην Ελλάδα από τις μικρασιατικές ακτές.

Παράλληλα στο εναέριο χώρο της περιοχής μεταξύ Λήμνου Λέσβου και Χίου στο βόρειο Αιγαίο. Συχνά γίνονται αλλεπάλληλες αερομαχίες

Πάντως το τελευταίο επεισόδιο με το «ανεξιχνίαστο» ελληνικό μαχητικό αεροσκάφος για άλλη μια φορά καταρρίπτει τους μύθους περί της τουρκικής υπεροπλίας στο Αιγαίο και καταρρακώνει όλο αυτό το κλίμα της τουρκικής υπερδύναμης που έχει καλλιεργηθεί σκόπιμα από διάφορες ελληνικές πηγές δημιουργώντας ένα κλίμα ηττοπάθειας στην ελληνική πλευρά και εξυπηρετώντας ξένα προς τα ελληνικά συμφέροντα κέντρα.

ΝΙΚΟΣ ΧΕΙΛΑΔΑΚΗΣ

Δημοσιογράφος-Συγγραφέας-Τουρκολόγος



veteranos.gr






from The Secret Real Truth http://ift.tt/19DeDlC

via IFTTT

Χρήματα για την Ελλάδα συγκεντρώνουν Γάλλοι διανοούμενοι

http://ift.tt/1OY7DjW Με σύνθημά τους «από το λαό για το λαό», η επταμελής ομάδα διανοούμενων «Interdemos» επιχειρεί να συγκεντρώσει χρήματα για τον ελληνικό λαό.


Στόχος είναι η συγκέντρωση 300.000 ευρώ, ενώ μέχρι στιγμής το ποσό που έχουν καταβάλει όλοι οι συμμετέχοντες στην καμπάνια αυτή ξεπερνάει τις 108.000 ευρώ.


Ανάμεσα στους Γάλλους διανοούμενους, τους ιστορικούς, τους κινηματογραφικούς παραγωγούς που συμμετέχουν στην καμπάνια είναι η ιστορικός Σοφί Βανίς και η συγγραφέας Μαρί Κοσνέ, οι οποίες χάρη στην διαδικτυακή πλατφόρμα KissKissBankBank, καλούν όσους επιθυμούν να προσφέρουν από 5 έως 1.000 ευρώ.


«Η ομάδα From People to People στοχεύει να συγκεντρώσει ένα σημαντικό ποσό για την Ελλάδα, αποδεικνύοντας με έναν μοναδικό τρόπο την αλληλεγγύη των Ευρωπαίων πολιτών και κατοίκων προς την Ελλάδα σε μία κρίσιμη ιστορική στιγμή. Έχουμε δύο στόχους, την χρηματοδότηση κοινωνικών πρωτοβουλιών στην Ελλάδα, ενώ θα διασφαλιστεί ότι η πορεία των πρωτοβουλιών αυτών δε θα σταματήσει από τον οικονομικό στραγγαλισμό της Ελλάδας από τους πιστωτές της», αναφέρει σχετικό κείμενο της ομάδας διανοούμενων.


Την ίδια ώρα, η ομάδα επισημαίνει πως είναι απαραίτητο να δημιουργηθεί ένα θετικό κλίμα στις διαπραγματεύσεις για την μείωση του χρέους και αυτό θα συμβεί όταν φανεί ότι ο κόσμος είναι πολύ πιο γενναιόδωρος από τις κυβερνήσεις.


toxwni.gr



from The Secret Real Truth http://ift.tt/1OY7Fs9

via IFTTT