Πέμπτη 1 Οκτωβρίου 2015

Την αστυνόμευση του εναέριου χώρου των Βαλκανίων αναλαμβάνει η Πολεμική Αεροπορία;

Καταρρέουν καθημερινά οι αστικοί μύθοι, τσαλαπατιούνται τα καθρεφτάκια προς τους... ιθαγενείς –τους εργαζόμενους δηλαδή από τους οποίους απαιτούν θυσίες για αγορές όπλων! Αξίζει να παρακολουθήσουμε τις εξελίξεις σχετικά με την Πολεμική Αεροπορία, το όπλο που προβάλλεται από τη καθεστωτική προπαγάνδα ως την αιχμή του δόρατος του ελληνικού αμυντικού συστήματος απέναντι στην «Τουρκική επιβουλή». Καταρχήν, για μεγάλα χρονικά διαστήματα, ολόκληρες μονάδες της Πολεμικής Αεροπορίας αυτονομούνται από την καθημερινότητα των «εθνικών υπηρεσιακών αναγκών» καθώς εντάσσονται σε ασκήσεις του ΝΑΤΟ και του ΕΥΡΩΣΤΡΑΤΟΥ, στο εξωτερικό.

Δεύτερον, μέχρι και πριν από λίγους μήνες, η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ εξέταζε το σενάριο να πουλήσει τμήμα του πολεμικού αεροπορικού στόλου σε γειτονικές Βαλκανικές χώρες, μειώνοντας το λειτουργικό κόστος των Ενόπλων Δυνάμεων και δίνοντας μια οικονομική λύση στην πολεμική ενίσχυση των γειτόνων, όπως απαιτεί και το ΝΑΤΟ! Όμως, η ειδησιογραφία αποκαλύπτει ότι τελικά προκρίθηκε διαφορετική πολιτική επιλογή. Στρατιωτικοί αναλυτές αναφέρουν ότι από τη Δευτέρα 28 έως και την Τετάρτη 30 Σεπτεμβρίου 2015, ο Αρχηγός του Γενικού Επιτελείου Αεροπορίας (ΓΕΑ), Αντιπτέραρχος (Ι) Χρήστος Βαΐτσης, συμμετείχε, ως ομιλητής, σε Συνάντηση Υψηλού Επιπέδου με θέμα «Aviation risks arising from conflict zones», στο Βουκουρέστι της Ρουμανίας. Η Συνάντηση πραγματοποιήθηκε στο κτίριο της Ρουμανικής Βουλής και διεξήχθη υπό την αιγίδα της European Aviation Safety Agency (EASA) και της ρουμανικής Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας [Civil Aviation Authority (CAA)]. Στο πλαίσιο της Συνάντησης, ο Αρχηγός συμμετείχε σε κλειστού κύκλου προκαταρκτική ενημέρωση και συνομιλία με τον Πρωθυπουργό της Ρουμανίας, κ. Victor-Viorel Ponta και τον Υπουργό Εθνικής Άμυνας, κ. Mircea Dușa, ενώ συναντήθηκε με τον Ρουμάνο ομόλογό του, Υποπτέραρχο Laurian Anastasof. Στην ομιλία του ο Αρχηγός ανέλυσε τις διαδικασίες Εναέριας Αστυνόμευσης (Air Policing) του ΝΑΤΟ, τους κινδύνους για την εναέρια κυκλοφορία που προκύπτουν σε ζώνες συγκρούσεων και πρότεινε συγκεκριμένα βήματα και μέτρα για την ελαχιστοποίησή των. Στο περιθώριο της Συνάντησης, ο Αρχηγός είχε συνομιλίες με τον Πρόεδρο της Στρατιωτικής Επιτροπής της Ευρωπαϊκής Ένωσης, Στρατηγό Patrick de Rousiers, με τον Εκτελεστικό Διευθυντή της EASA, κ. Patrick Ky και με τον Γενικό Διευθυντή της ρουμανικής CAA, κ. Armand Petrescu.Αν επομένως στη Ρουμανία ο Α/ΓΕΑ Αντιπτέραρχος (Ι) Χρήστος Βαΐτσης έδωσε «τα φώτα του» (προς το παρόν μόνο αυτά;) για το ζήτημα της «Εναέριας Αστυνόμευσης», στη Βουλγαρία έδωσαν τα ελληνικά F16! Σύμφωνα και πάλι με δημοσιογραφικές πληροφορίες, στο πλαίσιο τηςΤεχνικής Συμφωνίας που υπέγραψε ο τότε ΥΕΘΑ Δ.Αβραμόπουλος με το Βούλγαρο ομόλογο του, το Μάρτη του 2014. Που προβλέπει διασυνοριακές επιχειρήσεις εναέριας επιτήρησης. Τουλάχιστον μία φορά ελληνικά μαχητικά απογειώθηκαν από εδώ για να αναχαιτίσουν αεροσκάφη «αγνώστων ιχνών» που εισήλθαν στο βουλγαρικό FIR χωρίς να καταθέσουν σχέδια πτήσης. Αφήνεται να εννοηθεί ότι πρόκειται για ρωσικά! Αναλυτές εκτιμούν ότι ελληνικά μαχητικά θα αναλαμβάνουν αποστολές αναγνώρισης και αναχαίτισης αεροσκαφών «αγνώστων ιχνών» τα οποία εισέρχονται στον βουλγαρικό FIR, αποστολές στις οποίες λέγεται ότι η βουλγαρική Αεροπορία δεν μπορεί να ανταποκριθεί λόγω παλαιότητας και ανεπάρκειας των δικών της μέσων. Σε αυτό το μοτίβο, άλλωστε, η ελληνική Πολεμική Αεροπορία έχει πάρει μέρος σε σειρά ασκήσεων με άλλες δυνάμεις του ΝΑΤΟ στο FIR Σόφιας, το οποίο ενώνεται με το FIR της Συμφερόπολης και καλύπτει την Κριμαία και τη Νοτιοανατολική Ουκρανία!Το ελληνικό αστικό κατεστημένο έχει σταθερά στραμμένο το ενδιαφέρον του στα Βαλκάνια, όπου θεωρείται ο Ζωτικός Χώρος των Ελλήνων επιχειρηματιών. Τα συμφέροντα αυτά πρέπει να διασφαλιστούν, ενώ ταυτόχρονα, και μέσω της ενδυνάμωσης της πολεμικής συμμετοχής στους ευρύτερους ιμπεριαλιστικούς σχεδιασμούς διεκδικείται η ενίσχυση του ρόλου του ελληνικού αστικού κατεστημένου ως περιφερειακής δύναμης. Τις παραπάνω εξελίξεις πρέπει να τις εξετάσουμε σε συνδυασμό με την συμμετοχή των Ελληνικών Ενόπλων Δυνάμεων σε πλήθος ασκήσεων, αλλά και έχοντας κατά νου το σενάριο διεξαγωγής της Πανελλαδικής Άσκησης «ΠΑΡΜΕΝΙΩΝΑΣ 2015», που καθορίζει ως πρώτο κύριο στόχο της την

«εξέταση-αντιμετώπιση της δημιουργουμένης από τις διεθνείς εξελίξεις κατάστασης, στο εγγύς και ευρύτερο περιβάλλον της χώρας μας». Η άσκηση ΠΑΡΜΕΝΙΩΝΑΣ σημαίνει «το Πώς Πολεμά» το ελληνικό κράτος! Αποκαλύπτοντας ότι η άσκηση ΠΑΡΜΕΝΙΩΝΑΣ 2015 είναι ενταγμένη στον πόλεμο κατά της τρομοκρατίας, την αντιμετώπιση των ασύμμετρων απειλών, στον πόλεμο κατά των μεταναστών και των επιδιώξεων αναβάθμισης του γεωστρατηγικού ρόλου του ελληνικού κράτους μέσα από την συμμετοχή του σε ιμπεριαλιστικές επεμβάσεις και διεθνείς συμμαχίες. Είναι χαρακτηριστικό ότι ο εξ Ανατολάς Κίνδυνος –το παραδοσιακό φόβητρο που τα δημοσιογραφικά παπαγαλάκια και οι αστοί στρατευμένοι διανοούμενοι της εθνικιστικής πώρωσης και της

ρατσιστικής μισαλλοδοξίας προβάλλουν συστηματικά -«υποχωρεί» και τη θέση του καταλαμβάνει «ο πόλεμος κατά της τρομοκρατίας» και οι ασύμμετρες απειλές.Πρόκειται για μια βαθιά τομή στη φυσιογνωμία του ελληνικού κράτους, στο ρόλο που αναλαμβάνουν οι Ένοπλες Δυνάμεις. Η άσκηση ΠΑΡΜΕΝΙΩΝΑΣ προσομοιάζει την πολεμική αντίδραση του ελληνικού κράτους, τι θα έκαναν δηλαδή οι Ένοπλες Δυνάμεις σε περίπτωση πολεμικής αναμέτρησης. Αυτό σημαίνει ότι η ελληνική κυβέρνηση και το στρατιωτικό κατεστημένο αποφασίζουν την «υποβάθμιση» των σεναρίων διακρατικής σύγκρουσης και προτάσσουν τον πόλεμο κατά της τρομοκρατίας και τις διεθνείς επεμβάσεις! Και μάλιστα εν θερμώ, στοχοποιώντας τους πρόσφυγες-μετανάστες, τα κοινωνικά κινήματα ή και χρησιμοποιώντας την πρόφαση των δουλεμπόρων για την εκδήλωση των νέων ευρωπαϊκών επεμβάσεων! Αν συνδυάσουμε τα παραπάνω δεδομένα με τις εξελίξεις στην Συρία, την αντιμετώπιση με πολεμικούς όρους του Προσφυγικού Ζητήματος –ενδεικτικά, ας σκεφτούμε τις αποφάσεις της Ουγγαρίας, με Κοινοβουλευτικές διαδικασίες-, γίνονται αντιληπτές σοβαρές αλλαγές στο έθνος-κράτος, στις καπιταλιστικές-ιμπεριαλιστικές ολοκληρώσεις, καθώς αναδεικνύονται τα σύγχρονα χαρακτηριστικά του καπιταλιστικού συστήματος και του Κοινοβουλευτικού Ολοκληρωτισμού.

Με την ελληνική κυβέρνηση να αναλαμβάνει ρόλο θύτη και όχι θύματος, πρωτοστατώντας στον νέο γύρο αναμέτρησης της ταξικής πάλης με βαθύ αντεργατικό-κατασταλτικό-φιλοπόλεμο περιεχόμενο.

Είναι ώρα αποφάσεων για όλους. Πρέπει να συμβάλλουμε στην ανάπτυξη ενός μαζικού κινήματος Μέσα και Έξω από τον Στρατό, για την ικανοποίηση των δικαιωμάτων μας. Για την Ανατροπή της βάρβαρης κυβερνητικής πολιτικής, που εξυπηρετεί τις ανάγκες κερδοφορίας του αστικού κόσμου, μετατρέποντας μας σε Δούλους του 21ου αιώνα. Το εργατικό και αντιπολεμικό κίνημα δεν επιτρέπεται να έχει καμιά αυταπάτη για τις βουλές της κυβέρνησης και του κράτους, της Ε.Ε. και του ΝΑΤΟ. Πρέπει τώρα να βγει από την απομόνωση, να σφυρηλατήσει μια σύγχρονη ενότητα και να κλιμακώσει την αγωνιστική του προσπάθεια.

Κρίσιμη κρίνεται η παρέμβαση του μέσα στον Στρατό. Πηγή

Via
   
Διαβάστε περισσότερα »

from Spitikomas http://ift.tt/1GjXV4R
via IFTTT

ΔΕΝ ΑΥΞΑΝΟΝΤΑΙ ΤΑ ΟΡΙΑ ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΗΣΗΣ, ΔΙΑΒΕΒΑΙΩΝΕΙ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ...

ΕΠΕΙΒΕΒΑΙΩΝΟΥΝ ΠΑΛΙ ΔΙΑΨΕΥΔΟΝΤΑΣ ΠΡΟΦΑΝΩΣ...

Δεν αυξάνονται τα όρια ηλικίας συνταξιοδότησης, υπογραμμίζει το

υπουργείο Εργασίας... σε ανακοίνωση που εξέδωσε αργά το βράδυ της Τετάρτης

για να απαντήσει στους «ψευδείς» -όπως τους χαρακτηρίζει- ισχυρισμούς

της Νέας Δημοκρατίας. Η ΝΔ εξαπέλυσε νωρίτερα επίθεση στην κυβέρνηση με αφορμή το θέμα της

αύξησης των ορίων ηλικίας συνταξιοδότησης, κάνοντας λόγο για «πολιτική

απάτη» που «αποκαλύπτεται καθημερινά». Ωστόσο, το υπ. Εργασίας απάντησε στη ΝΔ, χαρακτηρίζοντας ψευδείς τους

ισχυρισμούς της, «περί δήθεν νέων αυξήσεων των ορίων ηλικίας

συνταξιοδότησης πέραν των αυξήσεων στις οποίες προέβη η κυβέρνηση

Σαμαρά». Μάλιστα, στην ίδια ανακοίνωση του υπουργείου τονίζεται ότι η αναφορά στο προσδόκιμο όριο δεν σχετίζεται σε καμία περίπτωση με νέες αυξήσεις

ορίων ηλικίας συνταξιοδότηση, ενώ διευκρινίζεται ότι η εγκύκλιος που

εκδόθηκε την Τρίτη αφορά μόνο στα ποσά των κατώτατων ορίων συντάξεων

γήρατος (πρόωρες συνταξιοδοτήσεις) και όχι σε συντάξεις άλλων κατηγοριών αναπηρίας, παραπληγικών, βαρέων κ.λπ.). Το υπουργείο Εργασίας αναφέρει ακόμη πως εργάζεται στην κατεύθυνση της

συνολικής μεταρρύθμισης του συστήματος της Κοινωνικής Ασφάλισης «με

σκοπό τη βιωσιμότητα και την ενίσχυσή του, έτσι ώστε να διαφυλαχθούν τα

ασφαλιστικά δικαιώματα και να τεθούν οι βάσεις για ένα δίκαιο και

βιώσιμο Ασφαλιστικό Σύστημα». Αναλυτικά το υπουργείο αναφέρει:

Η πρόβλεψη του Ν.3863/2010 («νόμος Λοβέρδου») για ενδεχόμενο αύξησης

των ορίων ηλικίας εκπληρώθηκε με το Ν. 4093/2012 («Μεσοπρόθεσμο»

κυβέρνησης Σαμαρά) που αύξησε τα όρια από το 60ο στο 62ο και από το 65ο

στο 67ο έτος ηλικίας. Οι αναφορά στο προσδόκιμο όριο δεν σχετίζεται σε

καμία περίπτωση με νέες αυξήσεις ορίων ηλικίας συνταξιοδότησης. Αυτό

έχει προσδιοριστεί από την ΕΛΣΤΑΤ και τη Eurostat, με αυστηρά

επιστημονικά μετρήσιμα δεδομένα και έχει ενσωματωθεί στους

προαναφερθέντες νόμους. Συνεπώς, δεν προκύπτει νέα αύξηση αυτών των

ορίων ηλικίας ούτε από το νόμο, ούτε από την εγκύκλιο. H εγκύκλιος που εκδόθηκε χθες αφορά μόνο στα ποσά των κατώτατων ορίων

συντάξεων γήρατος (πρόωρες συνταξιοδοτήσεις) και όχι σε συντάξεις άλλων

κατηγοριών (αναπηρίας, παραπληγικών, βαρέων κλπ). Το Υπουργείο Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης

εργάζεται στην κατεύθυνση της συνολικής μεταρρύθμισης του συστήματος της Κοινωνικής Ασφάλισης με σκοπό τη βιωσιμότητα και την ενίσχυσή του, έτσι ώστε να διαφυλαχθούν τα ασφαλιστικά δικαιώματα και να τεθούν οι βάσεις

για ένα δίκαιο και βιώσιμο Ασφαλιστικό Σύστημα. Επιτέλους, και η υποκρισία έχει τα όριά της!»

Via
   
Διαβάστε περισσότερα »

from Spitikomas http://ift.tt/1LlWytZ
via IFTTT

Κατέρρευσε «στον αέρα» της εκπομπής: «Ελένη βοήθησέ με» [video]

Απειλούν τη ζωή μου: "Αν δεν το βουλώσεις θα στο βουλώσουμε εμείς"... Μετά τον σάλο που ακολούθησε όταν, λόγω διαδικυτακού bullying, αναγκάστηκε να κλείσει τις σελίδες της στα social media και να σταματήσει τη συγγραφή του βιβλίου της, η Χρυσηίδα Δημουλίδου βρέθηκε το μεσημέρι της Τετάρτης στην εκπομπή της Ελένης Μενεγάκη. Η συγγραφέας εξήγησε: «Αυτό το bullying ξεκίνησε σαν κριτική βιβλίων από ανθρώπους που δεν είχαν διαβάσει τα βιβλία. Σιγά σιγά εισχώρησε στην προσωπική μου ζωή με τους χειρότερους χαρακτηρισμούς. Πριν από 7 χρόνια, μια ηλεκτρονική εφημερίδα γνωστή, μέσω ενός δημοσιογράφου, blogger και συγγραφέα άρχισε να γίνεται ένας πόλεμος. Έγινα στόχος μέχρι να σταματήσω να γράφω και το πέτυχαν. Πριν από δύο εβδομάδες, μέσα από μια ιστοσελίδα, έγινε ένας πόλεμος που πήρε πολύ μεγάλες διαστάσεις και με έκαναν εκείνη την ώρα να πω "Ως εδώ! Εγώ δεν γράφω"! Με τη δικηγόρο μου θα προχωρήσουμε πλέον τη νομική οδό. Τα σχόλια εισωρούν στην προσωπική μου ζωή, γράφουν ότι εκδίδομαι»! Η Ελένη Μενεγάκη θορυβήθηκε από τη φράση αυτή της Χρυσηίδας Δημουλίδου και είπε χαρακτηριστικά: «Μη μου λες τέτοια πράγματα σε παρακαλώ»! Η συγγραφέας τόνισε ότι δέχεται απειλές και αποκάλυψε ότι γνωρίζει το πρόσωπο που κρύβεται πίσω από τις "επιθέσεις": «Απειλούν τη ζωή μου "Αν δεν το βουλώσεις θα στο βουλώσουμε εμείς"! Εν τω μεταξύ, έχουμε ανακαλύψει ποια βρίσκεται πίσω από τη σελίδα τη συγκεκριμένη. Είναι γυναίκα και μάλιστα μητέρα μικρών παιδιών. Αυτό είναι που με ενόχλησε πάρα πολύ. Αλλά δεν είναι στην Ελλάδα, εκ του ασφαλούς μιλάει, εκπέμπει από αλλού». Η Χρυσηίδα Δημουλίδου, κατά τη διάρκεια της συνέντευξης δεν μπόρεσε να συγκρατήσει τα δάκρυά της. «Είναι η πρώτη φορά που βγαίνω σε συνέντευξη και δεν μπορώ να μιλήσω. Ελένη βοήθησέ με. Με βία κρατιέμαι για να είμαι ψύχραιμη αυτή τη στιγμή. Γιατί; Τι έκανα; Ποιον πείραξα; Δεν μπορώ ψυχικά, παραλύουν τα χέρια μου! Πάω να πληκτρολογήσω και μένω εκεί!» ανέφερε. Έχει χτυπηθεί επίσης η Λένα Μαντά. Ποιον ενόχλησε η Λένα; Επειδή πουλάει..», πρόσθεσε η συγγραφέας.

Via
   
Διαβάστε περισσότερα »

from Spitikomas http://ift.tt/1JFnxcK
via IFTTT

Οι πρόσφυγες "τελειώνουν" τη λιτότητα στην Ευρώπη!

Η ευρωζώνη μπορεί να χρειαστεί να δείξει ευελιξία στην εφαρμογή κανόνων που υποχρεώνουν τα μέλη της σε μείωση του δημοσιονομικού ελλείμματος, λόγω του κόστους της προσφυγικής κρίσης, είπε ο επίτροπος Οικονομικών Υποθέσεων της Ευρωπαϊκής Ένωσης Πιέρ Μοσκοβισί... Σε σχόλια που δημοσιεύονται σήμερα στη γερμανική εφημερίδα Sueddeutsche Zeitung (SDZ), ο Μοσκοβισί είπε ότι το Ευρωπαϊκό Σύμφωνο Σταθερότητας και Ανάπτυξης επιτρέπει ευελιξία υπό έκτακτες περιπτώσεις. "Θα προσπαθήσουμε τώρα να αναλύσουμε το κατά πόσο μπορεί να χαρακτηριστεί ως έκτακτη περίπτωση η προσφυγική κρίση. Είναι η μεγαλύτερη μετανάστευση ανθρώπων εδώ από το τέλος του Δεύτερου Παγκόσμιου Πολέμου," είπε. Κατά το Σύμφωνο, του οποίου στόχος είναι η υποστήριξη του κύρους του ευρωπαϊκού νομίσματος, τα μέλη της ευρωζώνης θα πρέπει να περιορίζουν το μέγεθος του δημοσιονομικού ελλείμματος μέσα στο 3% του ετήσιου ακαθάριστου εγχώριου προϊόντος (ΑΕΠ), παρότι πολλά κράτη έχουν ξεπεράσει το όριο στην παγκόσμια οικονομική κρίση. Το κριτήριο δανεισμού είναι 60% του ΑΕΠ. Η Γερμανία, όπου υπολογίζεται ότι έφτασαν 170.000 αιτούντες άσυλο μέσα στον Σεπτέμβριο, σκοπεύει να διαθέσει πέντε δισεκατομμύρια ευρώ από τον φετεινό προϋπολογισμό της για να βοηθήσει στην κάλυψη του κόστους της βοήθειας στους μετανάστες το 2016. Παρόλο που ο Γερμανός υπουργός Οικονομικών Βόλφγκανγκ Σόϊμπλε είπε χθες ότι δεν πιστεύει ότι η Γερμανία θα χρειαστεί δανειακή χρηματοδότηση του χρόνου, άλλες χώρες δυσκολεύονται να κρατήσουν τα επίπεδα των ελλειμάτων τους χαμηλά. Αυτή η προσφυγική κρίση είναι βραχυπρόθεσμο βάρος για τις οικονομίες, αλλά στο μεσοπρόθεσμο χρόνο αυτό μπορεί να αλλάξει," είπε ο Μοσκοβισί. "Άρα θα πρέπει να βλέπουμε την προσφυγική κρίση και το κόστος της ως επένδυση. Είμαι σίγουρος ότι θα αφυπνίσει ένα καινούργιο εργατικό δυναμικό, καινούργια ενέργεια και καινούργια κατανάλωση, οπότε μακροχρόνια θα έχει θετική επίδραση στις οικονομίες μας." newsit.gr

Via
   
Διαβάστε περισσότερα »

from Spitikomas http://ift.tt/1QMl9Gv
via IFTTT

ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ Η ΕΛΛΑΔΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΡΟΥΑΝΤΑ, ΤΗ ΜΠΟΤΣΟΥΑΝΑ ΚΑΙ ΤΟ ΤΑΤΖΙΚΙΣΤΑΝ...

ΤΑ ΧΑΛΙΑ ΜΑΣ ΤΑ ΜΑΥΡΑ...

Σταθερή στην 81η θέση της παγκόσμιας κατάταξης για την ανταγωνιστικότητα παραμένει η Ελλάδα, σύμφωνα...

με την έκθεση του Παγκόσμιου Οικονομικού

Φόρουμ (World Economic Forum) για το 2015-2016 που δημοσιοποιήθηκε

σήμερα. Τα στοιχεία, ωστόσο, για την Ελλάδα συλλέχθηκαν πριν από τη νέα συμφωνία για τη στήριξη της χώρας που επιτεύχθηκε μεταξύ της Αθήνας και των

διεθνών πιστωτών της φέτος το καλοκαίρι, επισημαίνει η έκθεση. Η Ελλάδα κατατάσσεται χαμηλότερα από χώρες όπως η Ρουάντα (58η από 62η

πέρυσι), η Μποτσουάνα (71η από 74η πέρυσι) αλλά και το Τατζικιστάν (80η

από 91η πέρυσι). Στην Ευρώπη, η Ισπανία, η Ιταλία, η Πορτογαλία και η Γαλλία έχουν

καταγράψει σημαντική πρόοδο στην ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας,

σημειώνει η έκθεση του Παγκόσμιου Οικονομικού Φόρουμ. Χάρη στα

μεταρρυθμιστικά μέτρα, που έχουν ως στόχο τη βελτίωση της λειτουργίας

των αγορών, η Ισπανία (33η) και η Ιταλία (43η) ανέβηκαν κατά δύο και έξι θέσεις αντίστοιχα. Ανάλογες βελτιώσεις στις αγορές προϊόντων και

εργασίας στη Γαλλία (22η) και Πορτογαλία (38η) υπεραντιστάθμισαν τις

αδύναμες επιδόσεις σε άλλους τομείς. Σύμφωνα με την έκθεση, η πρόσβαση

στη χρηματοδότηση παραμένει κοινή απειλή σε όλες τις οικονομίες και

είναι το βασικότερο εμπόδιο στην Ευρώπη σε ό,τι αφορά την αποδέσμευση

των επενδύσεων. Στην κορυφή της λίστας βρίσκεται η Ελβετία για έβδομη συνεχή χρονιά, με

την Σιγκαπούρη και τις ΗΠΑ να ακολουθούν στη δεύτερη και τρίτη θέση,

σημειώνει το πρακτορείο Bloomberg. Η καλλιέργεια «καινοτομίας και ταλέντων» διατήρησε αυτές τις τρεις χώρες στην κορυφή, σύμφωνα με το Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ. «Σε πολλές

χώρες, πολύ λίγοι άνθρωποι έχουν πρόσβαση σε εκπαίδευση και κατάρτιση

υψηλής ποιότητας, ενώ οι αγορές εργασίας δεν είναι αρκετά ευέλικτες»,

επισημαίνει η έκθεση σύμφωνα με το Bloomberg. Πολλές αναδυόμενες αγορές δεν κατάφεραν να βελτιώσουν την

ανταγωνιστικότητά τους μετά την παγκόσμια χρηματοοικονομική κρίση,

σύμφωνα με το Φόρουμ, που υποβάθμισε την κατάταξη της Βραζιλίας κατά 18

θέσεις στην 75η και της Τουρκίας κατά έξι στην 51η. Ενώ η Ινδία ανέκαμψε στην 55η θέση μετά από πέντε χρόνια πτωτικής πορείας, η Κίνα δεν

κατάφερε να βελτιώσει την 28η θέση της. Το Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ, περισσότερο γνωστό για το ετήσιο

συνέδριο στο Νταβός, όπως εξηγεί το Bloomberg, προσδιορίζει την

ανταγωνιστικότητα με βάση ένα συνδυασμό μίας σειράς θεσμών, πολιτικών

και παραγόντων που καθορίζουν το επίπεδο παραγωγικότητας μιας χώρας. Η

κατάταξη ενός κράτους εξαρτάται από 12 δείκτες, που περιλαμβάνουν τις

υποδομές, το μακροοικονομικό περιβάλλον και την τεχνολογική ετοιμότητα.

Via
   
Διαβάστε περισσότερα »

from Spitikomas http://ift.tt/1QMiXyA
via IFTTT

Πύργος 12 μέτρων από άμμο!

Φτάνει τα 12 μέτρα και έχει στόχο να μπει στο βιβλίο των ρεκόρ Γκίνες ως το ψηλότερο κάστρο από άμμο! Δημιουργήθηκε από τον Αμερικανό καλλιτέχνη Rusty Croft στην παραλία της πόλης Niteroi στο Ρίο ντε Τζανέιρο. Ο δημιουργός ασχολήθηκε με τον πύργο του για περισσότερο από 1 εβδομάδα, ενώ μια ομάδα τον βοηθούσε στο χτίσιμο αλλά και στη μεταφορά της άμμου. Πρόκειται για ένα όμορφο δημιούργημα που κέρδισε τα βλέμματα των περαστικών και μάλιστα πολλοί ήταν εκείνοι που στάθηκαν δίπλα του για να φωτογραφηθούν. Τώρα ο καλλιτέχνης αναμένει την απόφαση των Γκίνες για να λάβει την τιμητική θπέση στη λίστα των ρεκόρ του!

Via
   
Διαβάστε περισσότερα »

from Spitikomas http://ift.tt/1JF9aVz
via IFTTT

Εσύ μπορείς να γλείψεις τον αγκώνα σου; Κι όμως καποιοι μπορούν…

Κυκλοφορεί σαν ένα από τα πράγματα που είναι αδύνατο να κάνει κάποιος. Κι όμως κάποιοι μπορούν... να γλείψουν τον αγκώνα τους! Πηγή

Via
   
Διαβάστε περισσότερα »

from Spitikomas http://ift.tt/1JF4SxC
via IFTTT