Σάββατο 28 Φεβρουαρίου 2015

Nτοκιμαντέρ που πρέπει να δει κανείς για να καταλάβει τι ακριβώς φοβούνται οι ΗΠΑ


Τι έκρυψε η NASA για το Απόλλων 11;

Ντοκιμαντέρ που πρέπει να δει κανείς για να καταλάβει τι ακριβώς φοβούνται οι ΗΠΑ. Η πραγματική αποστολή του Απόλλων 11 και η συνάντησή του με εξωγήινο πολιτισμό…


Πριν από χρόνια, η δημόσια τηλεόραση φιλοξένησε ένα ντοκιμαντέρ ισπανικής παραγωγής σχετικά με τις αλήθειες και τα ψέματα που ειπώθηκαν ή γράφτηκαν για την πρώτη επανδρωμένη αποστολή στη Σελήνη.


Η ωριαία παραγωγή (που έκτοτε… χάθηκε από τα αρχεία της ΕΡΤ!) παρουσιάζει βίντεο και ηχητικά που δεν έχουν ξαναδεί το φως της δημοσιότητας.


Ντοκουμέντα που ανατρέπουν όλα όσα ξέραμε και επιβεβαιώνουν όσα υποθέταμε για τη NASA και τους πραγματικούς λόγους που εστάλησαν στην -κατά τους αρχαίους Έλληνες φιλοσόφους- κατοικημένη και κατάφυτη (!) Σελήνη το «Απόλλων 11» και άλλες πέντε αποστολές.




Το «Βαθύ Λαρύγγι» της υπόθεσης, ο «Κόκκινος Κότσυφας» όπως αποκαλείται συνθηματικά στην ωριαία ισπανική παραγωγή, φέρεται ως ένας ανώτατος Αμερικανός αξιωματούχος που έζησε την πρώτη προσσελήνωση ανθρώπων και φέρεται να παρέδωσε τα στοιχεία για την δημιουργία του ντοκιμαντέρ.





Η «αναφορά Μπρούκινγκ» συντάχθηκε από το γνωστό ομώνυμο ινστιτούτο σε συνεργασία με τη NASA. Υποβλήθηκε στις 18 Απριλίου 1961 στην Επιτροπή Επιστήμης και Αστροναυτικής της αμερικανικής Βουλής των Αντιπροσώπων και είναι καταχωρημένη στα πρακτικά του έτους εκείνου.


Αναφέρεται στις επιπτώσεις που θα έχει στους πολίτες η ειρηνική διαστημική δραστηριότητα της ανθρωπότητας. Όμως, έγινε ιδιαίτερα γνωστή από ένα τμήμα της με τίτλο «Επιπτώσεις από την ανακάλυψη εξωγήινης ζωής» με το οποίο συστήνεται η… συγκάλυψη μιας τέτοιας πιθανότητας!




Ο διάλογος του Νιλ Άρμστρονγκ με το κέντρο της NASA στο Χιούστον, όπου ο αστροναύτης αφήνει να εννοηθεί ότι έχει μια Στενή Επαφή 2ου ή και 3ου Τύπου, είχε δημοσιοποιηθεί από ραδιοερασιτέχνες οι οποίοι είχαν διεισδύσει στη συχνότητα του κέντρου.


Μάλιστα, είχε αποτελέσει την αφορμή για δεκάδες συγγράμματα, όπως το περιβόητο βιβλίο «Εναλλακτική Λύση 3» που αργότερα έγινε και τηλεοπτική εκπομπή. Στην απευθείας σύνδεση με την Σελήνη, η χρονική καθυστέρηση της άφιξης του ήχου στη Γη είχε επιτρέψει στη NASA να «κόψει» τον συγκεκριμένο διάλογο.


Έτσι, εκατομμύρια τηλεθεατών που παρακολουθούσαν με κομμένη την ανάσα τα πρώτα βήματα του ανθρώπου στο φεγγάρι δεν τον άκουσαν ποτέ! Στο ισπανικό ντοκιμαντέρ, ο διάλογος Άρμοστρονγκ- NASA ακούγεται για πρώτη φορά!

11111111111111111111111111111111


Οι εικόνες από τη βόλτα των Άρμοστρονγκ και Όλντριν σε ένα ερειπωμένο κτίσμα στην επιφάνεια της Σελήνης, βόρεια του κρατήρα Μόλτε στη θάλασσα της Ηρεμίας, είχαν δημοσιοποιηθεί αποσπασματικά στο YouTube από άλλες πηγές. Είναι η πρώτη φορά που εμφανίζονται χωρίς περικοπές.

Για πρώτη φορά, όμως, ακούγεται ότι η ανατριχιαστική πληροφορία οι ΗΠΑ φρόντισαν να καταστραφεί το κτίσμα από τις επόμενες αποστολές του προγράμματος «Απόλλων»!

Ήταν, άραγε, αυτή η πραγματική αποστολή του «Απόλλων 11» και όχι να πάρουν οι ΗΠΑ το προβάδισμα έναντι της ΕΣΣΔ στην κούρσα για το διάστημα; Κι αν ναι, γιατί η NASA απέτρεψε τη συνάντηση των αστροναυτών με του εκπροσώπους ενός εξωγήινου πολιτισμού;

Και τι ακριβώς φοβούνταν οι ΗΠΑ για να διατάξουν τον βομβαρδισμό των κτισμάτων στην Σελήνη και μάλιστα με τακτικά πυρηνικά; Ήταν, άραγε, αυτή η αιτία που οι επόμενες αποστολές του προγράμματος ακυρώθηκαν; exelixeis


ΠΗΓΗ



from The Secret Real Truth http://ift.tt/1zqR3Ox

via IFTTT

Αν τα χρήματα δεν είχαν σημασία;

Μπορείς να αναρωτηθείς τι θα ήθελες να κάνεις στην ζωή σου αν τα χρήματα δεν είχαν σημασία; Μια υπέροχη διάλεξη από τον Βρετανό συγγραφέα και φιλόσοφο Alan Watts (1915 -- 1973)





ΠΗΓΗ



from The Secret Real Truth http://ift.tt/17FZHCq

via IFTTT

Τα συναισθήματά μας διαμορφώνουν το υλικό πεδίο. Πειράματα και αποδείξεις!

Κρυστάλλινα κοσμήματα αποκαλύπτουν τη συμπαντική φιλοσοφία



Αποτελούν ένα πραγματικό θαύμα της φύσης. Κάθε χειμώνα πέφτουν από τον ουρανό αμέτρητοι κρύσταλλοι χιονιού και ούτε ένας δεν μοιάζει ακριβώς με τον άλλον. Ο καθένας έχει τη δική του εντυπωσιακή, ξεχωριστή ομορφιά, η οποία δεν αναπαράγεται, φέρνοντας ένα τρανταχτό αποδεικτικό στοιχείο ότι κάθε μορφή ζωής είναι εντελώς μοναδική. Οι χιονονιφάδες μεταφέρουν από τον ουρανό αυτή τη φιλοσοφία του σύμπαντος.



Ένας κρύσταλλος χιονιού ξεκινάει τη ζωή του σαν ένας κόκκος σκόνης, που αιωρείται σε ένα σύννεφο. Όταν υδρατμοί συμπυκνωθούν επάνω στον κόκκο, τότε προκύπτει ένα σταγονίδιο νερού που παγώνει και γίνεται κρύσταλλος. Καθένας από αυτούς ζυγίζει περίπου ένα εκατομμυριοστό του γραμμαρίου και πολλοί μαζί κάνουν μια χιονονιφάδα.


Μια μεγάλη χιονόμπαλα περιέχει δισεκατομμύρια από αυτούς. Το σχήμα τους αλλάζει συνέχεια, καθώς πέφτουν από τον ουρανό, λόγω των συνεχών αλλαγών θερμοκρασίας και υγρασίας που συναντούν. Έτσι αποκτούν μια εξαιρετική ποικιλομορφία.


Οι μικροσκοπικοί εύθραυστοι κρύσταλλοι έχουν συνήθως σχήμα εξαγώνου. Οι επιστήμονες το αποδίδουν στο γεγονός ότι είναι φτιαγμένοι από μόρια νερού, που ενώνονται μεταξύ τους φτιάχνοντας ένα εξαγωνικό δαχτυλίδι. Συνήθως είναι διακοσμημένοι με εκπληκτικά και απολύτως συμμετρικά σχέδια μοιάζοντας με περίτεχνα κοσμήματα.


Η μεγαλύτερη συλλογή έγχρωμων φωτογραφιών κρυστάλλων ανήκει στον καθηγητή Φυσικής στο Τεχνολογικό Ινστιτούτο της Καλιφόρνια (Caltech) Kenneth Libbrecht. Σύμφωνα με τον ίδιο, οι κρύσταλλοι κατατάσσονται σε 16 τύπους, ανάλογα με το σχήμα τους: Εξαγωνικά πρίσματα, εξάκτινα αστέρια, εξαγωνικές «πίτες», αστέρια – δενδρίτες (το πιο δημοφιλές είδος, που αναπαριστάται και στη χριστουγεννιάτικη διακόσμηση), αστέρια που μοιάζουν με φτέρη, εξαγωνικές κολώνες, λεπτές βελόνες, κουβαρίστρες, διπλές πλάκες, δωδεκάπλευροι κρύσταλλοι, κρύσταλλοι με πάχνη, ακανόνιστοι κρύσταλλοι κ.ά.


Ο υπέροχος κόσμος των κρυστάλλων είναι καλά κρυμμένος, αφού δεν αποκαλύπτεται με γυμνό μάτι (εκτός από κάποια αστέρια – δενδρίτες, που ξεπερνούν σε διάμετρο τα 5 χιλ.). Όμως όλοι συμφωνούν ότι, όποιος αντικρίσει τη μοναδική ομορφιά τους, γοητεύεται για πάντα. Ο πρώτος που ενθουσιάστηκε (το 1611) ήταν ο Κέπλερ, που είδε «Ένα πρωτοχρονιάτικο δώρο στις εξαγωνικές νιφάδες του χιονιού» (A New Year’s Gift on the Six-cornered Snowflakes) – όπως τιτλοφόρησε το βιβλίο που έγραψε.


Επίσης το 1637 ο Καρτέσιος έφτιαξε τα πρώτα σκίτσα κρυστάλλων χιονιού, που τα αποκάλεσε «Μετέωρα» (Les Meteores). Όμως ο άνθρωπος που στην κυριολεξία θαμπώθηκε σε τέτοιον βαθμό από την ομορφιά των κρυστάλλων, ώστε να αφιερώσει ολόκληρη τη ζωή του στη φωτογράφησή τους, ήταν ο Wilson Bentley, ένας αγρότης από το Βερμόντ των ΗΠΑ.


Σε αυτόν κατακυρώνεται η θαυμαστή αποκάλυψη του παγωμένου μικρόκοσμου, χάρη στα χιλιάδες εκπληκτικά… πορτρέτα χιονονιφάδων που τράβηξε από τη δεκαετία του 1880 και μετά χρησιμοποιώντας τεχνικά μέσα δικής του επινόησης.


Ο Bentley εξήγησε ότι αποτύπωσε αυτές τις εικόνες όχι για οικονομικό κέρδος αλλά «ως απόδειξη του θαυμάσιου σχεδίου του Θεού» αποκαλώντας τα άπειρα σχέδια των κρυστάλλων «θαύματα ομορφιάς, που μοιάζουν με παραμυθένια ιερογλυφικά». Όταν ο ρομαντικός Bentley προσέγγισε το 1904 το γνωστό αμερικανικό Μουσείο Smithsonian για να παραδώσει το φωτογραφικό έργο του, ο τότε έφορος το απέρριψε ως αντιεπιστημονικό. Ο αυτοδίδακτος φυσιοδίφης απάντησε τότε πως είναι ντροπή να μη γίνουν γνωστά στον κόσμο τα θαύματα που έχει καταγράψει. Έτσι μοίρασε πολλές από τις γυάλινες πλάκες – πορτρέτα της συλλογής του σε σχολεία και κολλέγια στη συμβολική τιμή των 5 σεντς.


Τη σκυτάλη της έρευνας παρέλαβε το 1932 ο Ιάπωνας φυσικός του πανεπιστημίου του Χοκάιντο Ukichiro Nakaya, ο οποίος όχι μόνο φωτογράφισε χιλιάδες φορές το χιόνι των γιαπωνέζικων βουνών, αλλά κατάφερε να φτιάξει όλες τις μορφές κρυστάλλων στο εργαστήριό του. Η ανακάλυψη ότι ένας κρύσταλλος περιέχει μετεωρολογικές πληροφορίες ήταν δική του. Γι΄ αυτό και ονόμασε τον κρύσταλλο του χιονιού «επιστολή από τον ουρανό». Και ο Bentley πάντως υποστήριζε ότι οι μαγικές νιφάδες ίσως κρύβουν μυστικά που χρειάζονται αποκρυπτογράφηση.


Bimag


snowflake (1)


snowflake (5)


snowflake (11)


snowflake (2)


snowflake (3)


snowflake (4)


snowflake (6)


snowflake (7)


snowflake (9)


snowflake (10)




ΠΗΓΗ





from The Secret Real Truth http://ift.tt/18xRAc7

via IFTTT

AYTH EINAI Η ΣΑΛΠΙΓΓΑ ΘΑΝΑΤΟΥ ΤΟΥ Γ.ΓΚΙΟΛΒΑ

Επαναδημοσιευουμε το κειμενο με μια απο τις αγνωστες εφευρεσεις του μεγαλου Γκιολβα...



Κανείς δεν θα πίστευε ότι ο τρόπος που γκρεμίστηκαν τα φοβερά τείχη της Ιεριχούς θα μπορούσε να βρει σήμερα εφαρμογή. Και όμως ο Έλληνας ερευνητής Γ. Γκιόλβας · ο εφευρέτης του...



«Άρτεμις» · ισχυρίζεται ότι ένα τέτοιο τρομερό υπερόπλο έχει ήδη κατασκευαστεί με δικά του σχέδια!



Μπορεί να κάνει σκόνη μια πόλη σε τρία λεπτά με την ακτινοβολία του, της οποίας τα αποτελέσματα δοκίμαζαν πριν λίγα χρόνια · σε ήπια βέβαια μορφή ·



Εφευρέτης του πασίγνωστου «Άρτεμις», πειραματίζεται με τη σύντηξη του ατομικού πυρήνα και μάλιστα στην Ελλάδα…



Φιλο­δοξεί να λύσει το ενεργειακό πρόβλημα με όντως ρεαλιστικές και – γιατί όχι; – εφαρμόσιμες ι­δέες. Αυτά και πολλά άλλα ήταν όσα μας είχε πει τότε, συν την εντυπωσιακή δήλωση του ότι σχετίζεται με την μυστήρια «ο­μάδα Ε» και τα υπερόπλα της…



Αυτή τη φορά επανέρχεται και μας περιγράφει μια άλλη του -πράγματι εντυπωσιακή – εφεύ­ρεση. Ο κ. Γκιόλβας ονομάζει αυτή του την ανακάλυψη «Σάλπιγγα του θανάτου»εμπνεόμε­νος από τις βιβλικές σάλπιγγες που αναφέρεται ότι γκρέμισαν τα απόρθητα τείχη της Ιεριχούς!



Πιστεύει μάλιστα ότι και εκείνες λειτούργησαν με βάση την ίδια αρχή της εκμετάλλευσης των υποήχων, αλλά αφήνει για μια άλ­λη φορά την εξήγηση, της ύπαρ­ξης τότε τέτοιας εξελιγμένης τε­χνολογίας…



Το σημαντικό δεν είναι πλέον να πιστέψουμε ή όχι την δυ­νατότητα κατασκευής ενός τέ­τοιου υπερόπλου.



Είναι ότι κά­ποιοι, σύμφωνα με τον κ. Γκιόλ­βα, το έχουν ήδη κατασκευάσει και μάλιστα επειδή το ελληνικό κράτος – για οποιουσδήποτε λόγους – αδιαφόρησε!







Δεν νομίζουμε ότι θα υπάρξει κάποιος, που τουλάχιστον δεν θα προβληματιστεί από τα όσα ακολουθούν παρακάτω. Πιστεύ­ουμε μάλιστα ότι αυτός ο προ­βληματισμός θα ενισχυθεί, όταν διαβαστούν τα περί των γνω­στών προβλημάτων που αντιμε­τώπιζαν πριν λίγα χρόνια οι τηλε­φωνήτριες του ΟΤΕ, προβλήμα­τα τα οποία ο κ. Γκιόλβας ισχυρί­ζεται ότι αυτός έλυσε, στηριζό­μενος στην ίδια αρχή! Αλλά ας αφήσουμε τον ίδιο να μας πει πώς έχουν τα πράγματα:



Το 1970 εργαζόμουν οτο εργαστήριο, πάνω σε έ­να εξαιρετικά ενδιαφέρον αντι­κείμενο: στο πρόγραμμα GG-4, της φωτοδέσμης πλάσματος. Εν τούτοις, κάποιες παράξενες συ­μπτώσεις με έκαναν να διακόψω για λίγο και να στραφώ σε κάτι εξ ίσου ενδιαφέρον επιστημονι­κά, αλλά – μπορώ να πω – συ­ναρπαστικότερο εφ’ όσον τα α­ποτελέσματα του προβλέπονταν άμεσα…



Παρατηρούσα ότι στον συγκε­κριμένο χώρο του εργαστηρίου είχα αρχίσει να αισθάνομαι σω­ματικά άσχημα, δηλαδή ζαλά­δες, πόνους στο στομάχι, ναυτία κλπ. Αυτό συνεχιζόταν επί μήνα και πλέον. Στην αρχή το απέδω­σα σε τυχόν οργανικά αίτια, ώ­σπου μια μέρα παρατήρησα ρωγμές και πτώση σοβάδων στο κτίριο του εργαστηρίου! Σαν α­πό διαίσθηση συνδύασα τα δύο συμβάντα και έτσι αποφάσισα να ερευνήσω το θέμα.









Υποπτευόμουν ότι κάτι έπρεπε να συμ­βαίνει μέσα στο εργαστήριο από κάποια άγνωστη ακτινοβολία.



Συνέπεσε τότε να διαβάσω στη Βίβλο το σχετικό εδάφιο για τις περίφημες Σάλπιγγες που κατέστρεψαν τα ονομαστά τείχη της Ιεριχούς, πάχους επτά μέτρων(!) (Ωσηέ 6-20), εισέβαλαν οι Ισραηλίτες στην πόλη, την κα­τέλαβαν και κατέσφαξαν τους Φιλισταίους (Κρήτες).



Άλλη φορά θα αναπτύξω ποι­ος και πώς – κατά τη γνώμη μου – κατασκεύασε και παρέδωσε στους Ισραηλίτες τις Σάλπιγγες που παρήγαγαν τους καταστρε­πτικούς υποήχους. Γιατί περί αυτού πρόκειται!



Την επόμενη μέρα σταμάτησα τις εργασίες του προγράμματος GG-4 και ασχολήθηκα πλέον με το σοβαρό θέμα εντοπισμού του φαινομένου της περίεργης αδια­θεσίας μου και των ρωγμών στο κτίριο του εργαστηρίου. Πρέπει να σημειώσω ότι στο εργαστή­ριο υπάρχουν πάνω από 60 ηλεκτρικά-ηλεκτρονικά μηχανήματα και όργανα, τα οποία λειτουρ­γούν και μάλιστα πολλές φορές όλα μαζί.



Τηλεφώνησα σ’ ένα φίλο μου στην Αμερική, ο οποίος εργάζε­ται στην ΝΑΣΑ και του ζήτησα μια συσκευή μετρήσεως των Decibel των ήχων. Όταν σε λί­γες μέρες μου την έστειλε και έβαλα σε λειτουργία όλες τις συσκευές και τα ηλεκτρονικά όργανα του εργαστηρίου με­τρώντας τα Decibel των ήχων, διεπίστωσα με μεγάλη μου α­πογοήτευση ότι από τέτοιας α­πόψεως δεν υπήρχε κανένα πρόβλημα, που να δικαιολογεί τα φαινόμενα που παρουσίαζα νταν μέσα στο εργαστήριο.



Απογοητεύτηκα, αλλά δεν το έβαλα κάτω. Η διαίσθηση μου μου έλεγε να προχωρήσω. Συνέχισα τις έρευνες για το θέμα και μετά από πολλές σκέψεις και με­λέτες διερωτήθηκα μήπως πρό­κειται για υπόηχους. Πώς όμως να τους ανιχνεύσω, δεδομένου ότι κανείς μέχρι τότε επιστήμο­νας δεν είχε ασχοληθεί σε βά­θος με αυτούς και δεν υπήρχε πουθενά στον κόσμο σχετική ε­πιστημονική μελέτη, ούτε είχε εκδοθεί κάποιο βιβλίο για το θέ­μα;









Αφού επιβάλονταν οπωσδήπο­τε να λύσω το πρόβλημα – είμαι πολύ πείσμων σε τέτοιες περι­πτώσεις – αποφάσισα να κατα­σκευάσω εγώ το κατάλληλο ηλε­κτρονικό όργανο που θα με­τρούσε την ακτινοβολία των υποήχων, για να διαπιστώσω αν από αυτούς προέρχεται το φαι­νόμενο των ρωγμών, της αδια­θεσίας μου κτλ.



Αποσυναρμολόγησα λοιπόν την συσκευή που μου έστειλε ο φίλος από τη ΝΑ8Α, την μελέτη­σα λεπτομερώς και βάσει αυτής κατασκεύασα τον δικό μου εντοπιστή υποήχων πλέον. Και πράγ­ματι είχα δίκιο. Αμέσως εντόπι­σα το σημείο που παρήγαγε τα υποηχητικά κύματα χαμηλής συ­χνότητας, τα οποία ανέπτυσαν ι­σχύ 1250 \Λ/ΑΤΤ και εξέπεμπαν ακτινοβολία συχνότητας κάτω των 4,3 ΗΕRΤΖ.



Ήταν λοιπόν επόμενο με τέ­τοια ακτινοβολία να μου δημι­ουργούνται οι σωματικές διατα­ραχές και να ραγίζουν οι τοίχοι. Μοιάζει πίστευτο, αλλά αν δεν ανεκάλυπτα εγκαίρως το φαινό­μενο αυτό, υπήρχε περίπτωση να θαφτώ κάτω από τα ερείπια του εργαστηρίου, δεδομένου ότι οι υπόηχοι παράγουν “σκληρές” παλμικές δονήσεις στην ατμό­σφαιρα και διασπούν τα μόρια της ύλης και κυρίως το σκυρό­δεμα που είναι χτισμένα τα κτί­ρια. Επιπλέον καθώς επιδρούν στον εγκέφαλο μέσω των παλμικών δονήσεων και των πιέσεων της ατμόσφαιρας, προκαλούν τραύμα στο νευρικό σύστημα, ναυτία, κοκκίνισμα του δέρμα­τος, ισχυρούς πονοκεφάλους και γενικά σωματική κατάπτωση. Αυτά τα φαινόμενα υφίσταντο άλλωστε επί χρόνια από την συ­γκεκριμένη αιτία οι εργαζόμενοι του ΟΤΕ! Επίσης, όπως κατέλη­ξαν οι σύγχρονες πλέον έρευ­νες, οι γυναίκες που εκτίθενται στην ακτινοβολία αυτή προσβά-λονται πλήρως από στείρωση. Τέλος, λίγο ισχυρότερη τέτοια ακτινοβολία επιφέρει τον θάνα­το!



Οταν κατάλαβα ότι ήξερα αρκετά για τη φύση των υ­ποήχων, αποφάσισα να εκμεταλ­λευτώ τις ιδιότητες τους και να θέσω τα αποτελέσματα των με­λετών μου στη διάθεση της Ελλάδας. Ύστερα από επιστα­μένα και εκτεταμένα πειράματα πάνω στο θέμα και τις μελέτες εκμετάλευοης της ακτινοβολίας αυτής, εκπόνησα σχέδια και περιγραφές, τα κατέθεσα στο αρ­μόδιο Υπουργείο στις 20/11/70 και έλαβα το υπ’ αριθμόν 41297 δίπλωμα ευρεσιτεχνίας. Πριν ό­μως πάρω το δίπλωμα, τα σχέ­δια και η μελέτη γενικά εξετά­στηκαν από ειδική επιτροπή του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας, ό­πως ορίζει ο νόμος. Αυτό συμ­βαίνει πάντα όταν οι εφευρέσεις αφορούν την Εθνική Άμυνα της χώρας. Αν διαπιστωθεί κάποιο ενδιαφέρον δεσμεύονται από το Υπουργείο Αμυνας, ως άκρως α­πόρρητες για να χρησιμοποιη­θούν από το στρατό.



Προς μεγάλη μου όμως έκ­πληξη, η ειδική αυτή επιτροπή έ­δωσε τη συγκατάθεση στο Υπουργείο να μου δώσει ελεύ­θερα το δίπλωμα ευρεσιτεχνείας, παρόλο που διαπίστωσαν ότι εγώ, για λόγους ασφαλείας του απορρήτου των σχεδίων, τα κα­τέθεσα στο Υπουργείο (με πρα­κτικό μυστικότητας για ένα χρό­νο) για να πάρω μόνο την προτεραιότητα της εφευρέσεως μου.!



Μετά, εφόσον το Υπουργείο Άμυνας δεν θεωρούσε την πατέ­ντα απαραίτητη για την άμυνα της χώρας, τότε μόνον θα ζη­τούσα το δίπλωμα ώστε να έχω το δικαίωμα να πωλήσω την πα­τέντα στο εξωτερικό ή στο εσω­τερικό. Πράγμα που βέβαια, τε­λικά συνέβη… Νομίζω έκτοτε, ότι σ’ αυτές τις ειδικές επιτροπές θα έπρεπε να συμμετέχουν ικανοί ε­πιστήμονες για να μη διαφεύ­γουν στο εξωτερικό αξιόλογες μελέτες που αφορούν τουλάχι­στον την άμυνα της χώρας.



Πεπεισμένος για τις δυνατότη­τες της εφεύρεσης, στράφηκα στο εξωτερικό. Σε κάποια χώρα της Ευρώπης είχα έναν συνερ­γάτη και φίλο, υπέργηρο καθη­γητή της Ραδιοακουστικής ο ο­ποίος διεύθυνε το Ινστιτούτο Ερευνών του κράτους αυτού. Ο ίδιος μάλιστα ήταν πάρα πολύ φιλέλληνας, με αγαπούσε σαν παιδί του και ευχόταν να είχε γεννηθεί Έλληνας…



Πήγα και τον επισκέφθηκα ό­πως έκανα σχεδόν κάθε χρόνο για επιστημονική συνεργασία και του μίλησα για το «ηχητικόκανό­νι». Ενθουσιάστηκε πάρα πολύ με την καινοτομία αυτή και με παρακάλεσε να παραχωρήσω την πατέντα στη χώρα του. Σε κάθε άλλη περίπτωση θα ήμουν διστακτικός. Για όλους όμως τους παραπάνω λόγους και ε­πειδή του είχα μεγάλη υποχρέω­ση από την επιστημονική συνερ­γασία μας, του παρέδωσα τα σχέδια και την μελέτη του ηχητι­κούκανονιούκαι έφυγα.



Μετά από 50 ημέρες περίπου με κάλεσαν στην Πρεσβεία αυ­τής της χώρας και μου παράδω­σαν ένα τσεκ 2.500.000 δραχ­μών. Υπέγραψα ορισμένα χαρτιά καθώς και μια «δήλωση τιμής», να μην αποκαλύψω ποτέ σε ποιο κράτος παραχώρησα την πατέ­ντα αυτή.



Ύστερα από έξι μήνες περί­που κατασκεύασαν ένα από τα τρομερότερα μυστικά όπλα, ένα κανόνι οκτώ μέτρων μήκους, το οποίο μπορεί με ένα πάτημα ε­νός διακόπτη να κόψει στα δύο ένα ολόκληρο αεροπλανοφόρο!



Για τα σχετικά πειράματα ίδρυ­σαν μια ολόκληρη μεταλλική «πό­λη», εκατό χιλιόμετρα μακριά από κατοικημένη περιοχή και κα­τασκεύασαν τα εργαστήρια δοκι­μής του κανονιού, δεδομένου ότι οι παλμικές δονήσεις της ατμό­σφαιρας προκαλούν τη διάλυση της δομής της ύλης, με αποτέλε­σμα να καταρρέουν τα μέγαρα σαν χάρτινοι πύργοι εντός τριών λεπτών της ώρας (όπως συνέβη πριν τέσσερα χρόνια με το μέγα­ρο του αρχιτέκτονα κ. Ρωμαίου στη Λεωφόρο Κηφισίας)! Επίσης αναγκάστηκαν να φτιάξουν και ειδικές στολές για τους επιστή­μονες.



Όμως η εν λόγω εφεύρεση δεν είχε μόνο πολεμικές εφαρ­μογές. Όπως κάθε επιστημονική ανακάλυψη, μπορεί να βοηθήσει ή να καταστρέψει… Έτσι χρησι­μοποίησαν την μέθοδο μου αυτή και κατασκεύασαν ιατρικές συ­σκευές, οι οποίες διαλύουν με υποήχους τους λίθους των νε­φρών και της χολής και σε πολ­λές άλλες εφαρμογές χρήσιμες για την ανθρωπότητα.



Οι επιπτώσεις και οι αλλαγές που έχουν ήδη επέλθη στην στρατηγική από την παραπάνω εφαρμογή, είναι φοβερές! Όταν θελήσει ένα κράτος να βλάψει έ­να άλλο χωρ/ς πόλεμο, μπορεί να βάλει μυστικά στις μεγαλύτε­ρες πόλεις, ένα ή δύο ηχητικά κανόνια τοποθετώντας τα σε κατάλληλες θέσεις δύο χιλιόμετρα από το κέντρο τους, σε ένα χω­ράφι π.χ. κάτω από ένα αντίσκη­νο και να τα θέσει σε λειτουργία για μισή ώρα. θα δει κανείς τότε τα κτίρια να γίνονται σωροί σκό­νης και τους ανθρώπους, όσοι γλυτώσουν, να είναι ζωντανά πτώματα που δεν θα είναι σε θέ­ση να αμυνθούν! Έτσι όσο οχυ­ρωμένη και αν είναι η πόλη ο ε­χθρός θα την καταλάβει χωρίς να «ακουστεί» ούτε μία πιστολιά.



Το τρομερό αυτό λοιπόν όπλο σαν πατριώτης το πρόσφερα στην Ελλάδα, το απόρριψαν -χαρακτηρισμένο από την επιτρο­πή του ΓΕΣ «ως μη ενδιαφέρον δια τας Ενόπλους Δυνάμεις μας» – με αποτέλεσμα να εξυπη­ρετεί σήμερα άλλες Ένοπλες Δυνάμεις…



Πιστεύω ότι αυτό δεν συνέβη μόνο στην περίπτωση της παρού­σας πατέντας, αλλά συμβαίνει σε πολλές ελληνικές πατέντες-καινοτομίες. Οι κρατικοί μηχανισμοί που τις αξιολογούν, επειδή δεν είναι σε θέση να τις μελετήσουν, τις απορρίπτουν με αποτέλεσμα να τις χρησιμοποιούν οι ξένοι, που τις αγοράζουν αργότερα, εις βάρος της χώρας μας.



Ασφαλώς, πολλές από τις αι­τίες αυτής της κατάστασης που συνεχίζεται, πρέπει να αναζητηθούν και στην πολιτική ψηφοθηρίας των κομμάτων, που διορίζουν ακατάλληλους ανθρώπους σε λάθος θέσεις…



Μια ακόμη αιτία έντονου προβληματισμού σχετι­κά με τις επιπτώσεις των υποήχων στον άνθρω­πο, αποτελεί η γνωστή περίπτωση των τηλεφωνητριών, του ΟΤΕ, που λιποθυμούσαν κατά συρροή πριν δεκα πέντε χρόνια στο κτίριο της οδού Πατησίων.



Ο κ. Γκιόλβας ισχυρίζεται ότι αυτός απάλαξε τον Οργανισμό από αυτό το πρόβλημα και παράλληλα εκ­φράζει τα παράπονα του, γιατί ο ΟΤΕ δεν κράτησε τη «συμφωνία κυρίων» που είχε συνάψει.



Συγκεκριμένα – και σύμφωνα πάντα με τον κ. Γκιόλ­βα – το Νοέμβριο του 1978 ο τότε Υφυπουργός Συγκοινωνιών κ. Μούτσιος, κάλεσε στο γραφείο του τον Έλληνα ερευνητή και παρουσία της διοίκησης του ΟΤΕ κκ. Σέκερη, Ανδρειωμένου και Μουστάκα, του ανέθεσε να ερευνήσει το πιο πάνω πρόβλημα.



Πράγματι μετά από τις επιτόπιες έρευνες και μετρή­σεις η αιτία εντοπίστηκε, εκεί που είχαν αποτύχει δεκά­δες επιστημόνων Ελλήνων και ξένων επί δύο σχεδόν δεκαετίες! Ακολούθησε επιστολή του κ. Γκιόλβα, που γνωστοποιούσε στον ΟΤΕ ότι αναλάμβανε υπεύθυνα τη λύση του προβλήματος και ζητούσε γι’ αυτό 25.000.000 δραχμές, που ήταν η αμοιβή του και το κόστος των υλι­κών που θα χρησιμοποιούσε. Ο διοικητής του ΟΤΕ του ζήτησε να συνεχίσει την εργασία και για το θέμα της α­μοιβής θα συνενοηθει με τον Υφυπουργό.







Κατόπιν αυτής της «προφορικής» εντολής και δεδο­μένου ότι είχαν ήδη εντοπιστεί οι πηγές των υποήχων που προκαλούσαν το φαινόμενο, ακολούθησε νέα σύ­σκεψη στην οποία ο κ. Γκιόλβας ανέπτυξε ότι οι αιτίες του προβλήματος δεν ήταν ούτε ο θόρυβος, ούτε ο κλιματισμός, ούτε τα ψυχολογικά προβλήματα των εργα­ζομένων…



Υπό την πίεση της όξυνσης του φαινομένου, του ζη­τήθηκε να αποκαλύψει το μυστικό» με την υπόσχεση ότι δεν θα μάθαινε κανείς τίποτε, εκτός των τριών πα­ρευρισκομένων.



Ο μοναδικός όρος που τέθηκε από τον κ. Γκιόλβα που τελικά δέχθηκε να αποκαλύψει την αιτία του φαι­νομένου, ήταν μια δοκιμαστική περίοδος τριών μηνών για να διαπιστωθεί αν πράγματι ή λύση ήταν η ενδε­δειγμένη. Μετά θα έπρεπε να του καταβληθεί η ζητού­μενη αμοιβή.



Η αιτία εξουδετερώθηκε και μέχρι σήμερα δεν εκ­δηλώθηκε ξανά παρόμοια σύμπτωμα! Μετά την παρέ­λευση ενός ολόκληρου χρόνου, ο κ. Γκιόλβας επικοι­νώνησε με τον κ. Σέκερη για την καταβολή του εγκρι­θέντος ποσού. Του ζητήθηκε μια επί πλέον παράταση χρόνου για να επιβεβαιώσουν πλήρως την επιτυχία της λύσης.



Αυτή η ανταλλαγή τηλεφωνημάτων συνεχίστηκε μέ­χρι τις εκλογές του 81, οπότε ήλθε στην κυβέρνηση το ΠΑΣΟΚ. Όπως ήταν φυσικό η νέα διοίκηση επικαλέ­στηκε την έλλειψη εγγράφων στοιχείων, τα οποία θα την βοηθούσαν να διεκπεραιώσει την πληρωμή. Έκτο­τε ο κ. Γκιόλβας έχει επισκεφθεί πολλές φορές τον ΟΤΕ και όποτε περνά από τους θαλάμους των τηλε­φωνητριών, γίνεται αντικείμενο θερμών ευχαριστιών. Πέρα από αυτές όμως, ο ίδιος ισχυρίζεταιι ότι δεν του έχουν καταβληθεί ούτε τα έξοδα που έκανε απασχο­λούμενος ένα μήνα μ’ αυτό το τόσο σημαντικό θέμα!






from The Secret Real Truth http://ift.tt/1EzrrFU

via IFTTT

ΕΚΤΑΚΤΟ: Αίρεται το ρωσικό εμπάργκο στα ελληνικά αγροτικά προϊόντα! - Τεράστια ανάσα στην οικονομία

ΣΕ ΠΡΩΤΗ ΦΑΣΗ ΘΑ ΑΦΟΡΑ ΤΑ "ΕΥΠΑΘΗ" ΠΡΟΪΟΝΤΑ





Μια πρώτη μεγάλη επιτυχία της κυβέρνησης προδιαγράφεται στο άμεσο μέλλον ως απόρροια της αλλαγής της πολιτικής της έναντι της Μόσχας, καθώς έγκυρες πηγές από την ρωσική πρωτεύουσα αναφέρουν ότι η Ρωσία θα άρει το εμπάργκο στα ελληνικά αγροτικά προϊόντα ή σε ένα σημαντικό μέρος αυτών, εξαιρώντας τα από αυτά της λοιπής Ευρωπαϊκής Ενωσης!

Σήμερα υπήρξαν σχετικές συζητήσεις του υφυπουργού Αγροτικής Ανάπτυξης, Παναγιώτη Σγουρίδη και του εκπροσώπου του ρωσικού υπουργείου Γεωργίας, Αλέξιε Αλεξένκο (Alexie Alekseenko) στην Θεσσαλονίκη και αγορά σε πρώτ φάση τα "ευπαθή" ροδάκινα, τις φράουλες και τα πορτοκάλια που σαπίζουν απούλητα ή απορροφώνται από τις αγορές σε εκευτελιστικές τιμές.

Προς άνοιγμα της ρωσικής αγοράς για τα ελληνικά προϊόντα προσανατολίζεται η Μόσχα μετά το αίτημα του υφυπουργού Αγροτικής Ανάπτυξης, Παναγιώτη Σγουρίδη για άρση των περιορισμών του ρωσικού εμπάργκο.

Από την ρωσική πρωτεύουσα μεταδίδεται ότι "Εχουν δοθεί οι κατάλληλες οδηγίες από την προεδρία για επανεξέταση του ελληνικού αιτήματος εξαίρεσης των ελληνικών προϊόντων και για αυτό εστάλη ειδικός απεσταλμένος στην Ελλάδα προκειμένου να συζητήσει το θεμα"

Ο Ρώσος απεσταλμένος Α.Αλεξένκο δεσμεύτηκε να στείλει επιστολή στον Ρώσο πρωθυπουργό Μεντβέντεφ, γνωμοδοτώντας υπέρ της εξαίρεσης των τριών ελληνικών προϊόντων από τον αποκλεισμό, που η Ρωσία επέβαλε τον περασμένο Αύγουστο σε οπωροκηπευτικά προέλευσης κρατών-μελών της Ευρωπαϊκής Ένωσης, ως αντίμετρο στις κοινοτικές κυρώσεις σε βάρος της χώρας.

Ο ίδιος δήλωσε ότι «Θα κάνω θετική εισήγηση για το θέμα, καθώς θεωρώ το αίτημα ρεαλιστικό» και για όσους γνωρίζουν τις ενδοκυβερνητικές ρωσικές διαδικασίες γνωρίζουν ότι δεν υπάρχει περίπτωση να διατυπωθεί τέτοια δήλωση χωρίς να είναι προαποφασισμένη η άρση του εμπάργκο.

Πρόκειται για επιβεβαίωση του defencenet.gr που ένα μήνα πριν όταν η ελληνική κυβέρνηση έθετε βέτο στις επιπλεόν ευρωπαϊκές κυρώσεις κατά της Ρωσίας έγραφε χαρακτηριστικά "Η άσκηση βέτο θα είχε ως αποτέλεσμα ένα εμφανές άνοιγμα προς τη Μόσχα με αναθέρμανση των διμερών σχέσεων και ασφαλώς την άρση του εμπάργκο που έχει επιβάλει η Ρωσία στα ελληνικά αγροτικά προιόντα".

Απαντώντας σε ερώτημα του Αθηναϊκού Πρακτορείου Ειδήσεων σχετικά με το πότε αναμένεται να αρθεί το εμπάργκο στα κοινοτικά προϊόντα, ο κ. Αλεξένκο, που είναι ο επικεφαλής της ισχυρής Ομοσπονδιακής Κτηνιατρικής και Φυτοϋγειονομικής Υπηρεσίας της Ρωσίας (ROSSELKHOZNADZOR), η οποία υλοποιεί εμμέσως το εμπάργκο "κόβοντας" ως "επιβλαβή για την δημόσια υγεία τα αγροτικά προϊόντα των χωρών της ΕΕ" είπε χαρακτηριστικά: «Κάποια στιγμή [...], ενδεχομένως σύντομα, θα αρθεί το εμπάργκο αλλά είναι πολύ δύσκολο να πούμε πότε», υπογραμμίζοντας ότι πολλά θα εξαρτηθούν από το αν θα υπάρξουν νέες κυρώσεις σε βάρος της Ρωσίας από πλευράς της ΕΕ.

Ο κ. Σγουρίδης, από την πλευρά του, δήλωσε αισιόδοξος ότι το αίτημα για την εξαίρεση των συγκεκριμένων προϊόντων θα γίνει δεκτό. «Υπάρχει πολύ μεγάλη πιθανότητα για τα δύο-τρία αυτά προϊόντα, που βρίσκονται εντός εμπάργκο, ν' απελευθερωθούν», επισήμανε.

Εν αναμονή της επόμενης μέρας πάντως, η πίεση που ασκεί το εμπάργκο στις ελληνικές εξαγωγές οπωροκηπευτικών στη Ρωσία είναι ισχυρή. «Το 2012 η Ρωσία εισήγε απευθείας από την Ελλάδα 158.000 τόνους ελληνικών φρούτων και λαχανικών. Το 2013, λόγω της μειωμένης ελληνικής παραγωγής, η χρονιά δεν εξελίχθηκε 'κανονικά' και έκλεισε τους 140.000 τόνους. Το 2014 όμως, μέχρι την επιβολή του εμπάργκο στις 7 Αυγούστου, είχαμε εξαγωγές 93.000 τόνους, με άλλα λόγια μείωση όγκου κατά περίπου 41%», δήλωσε στο Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων ο ειδικός σύμβουλος του Συνδέσμου Ελληνικών Επιχειρήσεων Εξαγωγής και Διακίνησης Φρούτων Λαχανικών και Χυμών, Γιώργος Πολυχρονάκης.

Ανά προϊόν που ενδέχεται να εξαιρεθεί από τις κυρώσεις, η εικόνα είναι η εξής: το 2012 (που κατά τον κ.Πολυχρονάκη είναι η συγκρίσιμη χρονιά με το 2014 καθώς το 2013 η ελληνική παραγωγή ήταν «αφύσικα» μειωμένη επηρεάζοντας την εικόνα των εξαγωγών), οι απευθείας ελληνικές εξαγωγές ροδάκινων στη Ρωσία ανήλθαν σε 31.900 τόνους (28.164 το 2014), φραουλών σε 14.500 τόνους (13.400 πέρυσι), νεκταρινιών σε 14.100 τόνους (8.123 το 2014) και πορτοκαλιών σε 750 τόνους (394 το 2014).

Όπως διευκρίνισε, τα στοιχεία αυτά αφορούν μόνο τις απευθείας εισαγωγές των εν λόγω ελληνικών προϊόντων στη Ρωσία, καθώς υπολογίζεται ότι και τα τρία χρόνια υπήρξαν εισαγωγές ελληνικών φρούτων και μέσω άλλων κρατών, όπως η Μολδαβία ή η Λευκορωσία, που αν συνυπολογιστούν ο συνολικός όγκος αυξάνεται κατά 30%-35%.

Υπενθυμίζεται ότι σύμφωνα με προσωρινά στοιχεία της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής, τα οποία επικαλείται σε πρόσφατο ενημερωτικό του σημείωμα το γραφείο Οικονομικών και Εμπορικών Υποθέσεων της ελληνικής πρεσβείας στη Μόσχα, οι ελληνικές εξαγωγές προϊόντων που εμπίπτουν στη ρωσική απαγόρευση, οι οποίες αποτελούν το 21,5% των συνολικών προς τη Ρωσία, σημείωσαν μείωση της τάξης του 38,5% σε αξία το 2014, υποχωρώντας στα 77 εκατ. ευρώ.

defencenet.gr



from The Secret Real Truth http://ift.tt/1LVyElE

via IFTTT

Ο Τσίπρας κήρυξε τον πόλεμο σε Μπόμπολα και Eldorado Gold

Ο Τσίπρας κήρυξε τον πόλεμο σε Μπόμπολα και Eldorado Gold Μπορεί να μην τον κατονόμασε αλλά τα ευκόλως εννοούμενα παραλείπονται. Ο πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας κήρυξε τον πόλεμο στον Μπόμπολα με αφορμή τις Σκουριές, μέσα από την ανάκληση των δύο πολεοδομικών αδειών για το εργοστάσιο της Eldorado Gold.


Η ιδιαίτερη μνεία του Αλέξη Τσίπρα στην ομιλία του ενώπιον του υπουργικού συμβουλίου, την ώρα που τα βλέμματα όλης της χώρας ήταν στραμμένα επάνω του εν αναμονή της ανακοίνωσης των πρώτων νομοσχεδίων που θα καταθέσει η κυβέρνηση, μόνο τυχαία δεν είναι. Ο πρωθυπουργός επιβεβαιώνει σε πρώτη φάση και μετά το πέρας της βασάνου της διαπραγμάτευσης με τους ευρωπαίους εταίρους την πρόθεση της κυβέρνησης να συγκρουστεί μετωπικά με τα συμφέροντα, κάνοντας την αρχή από τον εθνικό εργολάβο…

Διαβάστε το απόσπασμα της ομιλίας Τσίπρα:


Θα ήθελα όμως να σταθώ και σε ένα θέμα που αποτελεί για μας κόμβο και σύμβολο για τους νέους όρους διακυβέρνησης, για τις νέες αρχές που καθορίζουν την πολιτική της μεταμνημονιακής περιόδου:


H κυβέρνησή μας, διά του Υπουργού Παραγωγικής Ανασυγκρότησης, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, αποφάσισε σήμερα να ανακαλέσει την άδεια Αρχιτεκτονικής και Ηλεκτρομηχανολογικής Μελέτης του εργοστασίου στις Σκουριές της Χαλκιδικής.


Η ανάκληση αυτή κρίθηκε επιβεβλημένη μετά από σοβαρές καταγγελίες που μεσολάβησαν.


Και κρίθηκε επιβεβλημένη προκειμένου να υπάρξει επανέλεγχος για το κατά πόσο στη σχετική θεώρηση έχουν τηρηθεί, από την επιχείρηση στις Σκουριές, οι κείμενες διατάξεις.


Σκοπός μας είναι με αυτή μας την κίνηση να προασπίσουμε, με τον όσο το δυνατόν πιο αποτελεσματικό τρόπο, δύο μείζονες προτεραιότητες για την κυβέρνησή μας, το περιβάλλον και το δημόσιο συμφέρον.


Και με αφορμή τις αντιδράσεις γι’ αυτή μας την απόφαση θέλω να τονίσω προς πάσα κατεύθυνση:


Η νέα κυβέρνησή μας εκλέχτηκε για να υπηρετήσει με ακλόνητη συνέπεια τα συμφέροντα των εργαζομένων και του ελληνικού λαού.


Εκλέχτηκε για να προασπίσει την προοδευτική παραγωγική ανασυγκρότηση του τόπου και ταυτόχρονα να διαφυλάξει και να αναβαθμίσει το περιβάλλον στην πατρίδα μας και τη φυσική μας κληρονομιά για τις επόμενες γενιές.


Γι’ αυτό, για την κυβέρνηση οι εργαζόμενοι, η προοδευτική παραγωγική ανάπτυξη, το περιβάλλον και το δημόσιο όφελος, βρίσκονται πάνω απ΄ όποια επιχειρηματικά συμφέροντα, όσο μεγάλα και αν είναι και όσες διασυνδέσεις και αν διαθέτουν.


Και αυτό ας το χωνέψουν όλοι μέσα και έξω από τη χώρα.



tribune.gr



from The Secret Real Truth http://ift.tt/1BpJ8qm

via IFTTT