Τρίτη 31 Μαρτίου 2015

Η κατασκευή της «ενδοσχολικής βίας»

http://ift.tt/1Fejt41 Η κατασκευή της «ενδοσχολικής βίας»


Η είδηση πέφτει σαν κεραυνός. Η Ελλάδα είναι στην τέταρτη θέση (ανάμεσα στις χώρες που μελετήθηκαν) στην έκταση του φαινομένου της «ενδοσχολικής βίας». Το συμπέρασμα είναι το ίδιο άμεσο, κάτι πρέπει να κάνουμε και μάλιστα το συντομότερο! Ποιο άκαρδο τέρας είναι στο κάτω-κάτω ευχαριστημένο με το γεγονός ότι τα παιδιά μας περνούν τόσο άσχημα στο σχολείο, με τραύματα που τους μένουν μέχρι τα γεράματα; Βάλε έναν αστερίσκο εδώ, θα δούμε ποιο είναι το πραγματικό άκαρδο τέρας προς το τέλος.


Εδώ και λίγο καιρό λοιπόν, τα ελληνικά σχολεία (ακολουθώντας τη διεθνή μόδα) ζούνε στους ρυθμούς του φαινομένου αυτού. Μελέτες για το φαινόμενο, σεμινάρια για το φαινόμενο, επιτροπές και υπεύθυνοι για το φαινόμενο, «δράσεις» για το φαινόμενο. Λέω λοιπόν από την αρχή ότι για μένα το φαινόμενο αυτό είναι μια κατασκευή, μια επινόηση. Ακόμα περισσότερο, ισχυρίζομαι ότι η κατασκευή αυτού του φαινομένου έχει βαθύτερα και σκοτεινά κίνητρα, δηλαδή τη δημιουργία συναίνεσης στην ένταση του κοινωνικού ελέγχου και την πειθάρχηση της νεολαίας.


Πριν αρχίσουμε, ας διευκρινίσουμε κάτι πολύ βασικό. Η έννοια της «ενδοσχολικής βίας» δεν έχει να κάνει με κάποιον τοπολογικό προσδιορισμό της βίας, δηλαδή δεν σημαίνει «η βία που ασκείται στο χώρο του σχολείου». Η έννοια αυτή υποδηλώνει έναν ξεχωριστό, αυτόνομο τύπο βίας, που αναπτύσσεται στο Σχολείο και τροφοδοτείται απ’αυτό ή στην καλύτερη περίπτωση μια ειδική έκφανση της βίας στους εφήβους η οποία αποκτά ιδιαίτερα χαρακτηριστικά στο Σχολείο.


Ποια ακριβώς είναι αυτά τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά και ποιος αυτός ο ξεχωριστός χαρακτήρας του φαινομένου «κανένα στόμα δεν το’βρε και δεν το’πε ακόμα». Όχι τυχαία. Όσο περισσότερη ασάφεια υπάρχει στους βασικούς όρους που περιγράφουν το φαινόμενο, τόσα περισσότερα περιστατικά μπορεί να χωρέσει και τόσο περισσότερο μπορεί να επεκταθεί ο επιθυμητός έλεγχος με την αφορμή του.


Μίλησα πριν για κατασκευή του φαινομένου, πράγμα που μπορεί να είναι αντίθετο με την καθημερινή εμπειρία μας με τα παιδιά. Τα παιδιά τσακώνονται, πλακώνονται, προσβάλουν συχνά το ένα το άλλο (και μάλιστα σκληρά). Ακόμη, κάνουν αποτυχημένες προσπάθειες να εκδηλώσουν τις πρωτόγνωρες γι’αυτά σεξουαλικές ορμές, δοκιμάζουν ρόλους, χειραγωγούν και χειραγωγούνται, λένε ψέματα και πολλά άλλα. Είναι αυτό κάτι νέο? Δεν αποτελούν όλα αυτά (μαζί με άλλα πολλά) μέρος τις διαδικασίας κοινωνικοποίησης του παιδιού;


Ποιο είναι εκείνο το παιδί που μεγάλωσε χωρίς να πληγωθεί σωματικά ή «ψυχικά» από τους φίλους του; Ισχυρίζομαι εδώ ότι αυτός ο τρόπος (η μέθοδος της δοκιμής και του λάθους) είναι ο μόνος τρόπος που μαθαίνουμε και χτίζουμε την προσωπικότητά μας, συνεπώς ότι η απαίτηση για ένα παιδί που δεν θα πληγωθεί ποτέ και από τίποτα, είναι η συνταγή για έναν άνθρωπο χωρίς ιδιότητες, έναν άνθρωπο χωρίς την ανθρώπινη υπόσταση, δηλαδή την ικανότητα να βρίσκεται σε συνύπαρξη με άλλους ανθρώπους. Η αναγωγή όλων αυτών των παιδικών ή εφηβικών εμπειριών σε μια προβληματική κατάσταση με τον όρο «ενδοσχολική βία» ψυχιατρικοποιεί αυτόματα την παιδική ηλικία.


Επιμένω στον ισχυρισμό της κατασκευής.


Το Σεπτέμβριο του 2013 ξεκίνησε στο ελληνικό Σχολείο η εκστρατεία καταγραφής των κρουσμάτων «ενδοσχολικής βίας» με σκοπό να προσδιοριστεί η έκταση του φαινομένου. Μιλάμε για μια εντελώς αυθαίρετη και αντιεπιστημονική διαδικασία. Σε κάθε σχολείο ορίστηκε ένας υπεύθυνος για την καταγραφή των περιστατικών. Ο υπεύθυνος αυτός ήταν ένας συνάδελφος από το σύλλογο διδασκόντων, πράγμα που σημαίνει ότι δεν ήταν ψυχολόγος, κοινωνιολόγος ή τέλος πάντων κάποιος που έχει ειδικευθεί στον τρόπο που συλλέγονται αυτά τα δεδομένα.


Αυτό με τη σειρά του σημαίνει ότι κατέγραφε τα περιστατικά που ταίριαζαν στο μυαλό του σ’αυτό το αόριστο πράγμα που είναι η ιδέα της «ενδοσχολικής βίας», από έναν επαναλαμβανόμενο καυγά μέχρι ένα ατυχές ερωτικό «πέσιμο». Το αποτέλεσμα επιβεβαίωσε την από τα πριν επιβαλλόμενη αντίληψη: ότι το η έκταση της «ενδοσχολικής βίας» είναι σημαντική και πρέπει να ληφθούν μέτρα. Πρόκειται για μια τιτάνια λαθροχειρία.


Όπως αντιλαμβάνεσαι, ο τρόπος που έγινε η συλλογή των στοιχείων προϋπέθετε την αποδοχή του φαινομένου που υποτίθεται ότι ανίχνευε!!! Ο τρόπος που έγινε η μελέτη λοιπόν, είναι ο κλασικός τρόπος που κατασκευάζονται οι κοινωνικές υστερίες, η μελέτη απλά υπηρετεί το συμπέρασμα που από την αρχή θέλαμε να εξάγαγουμε (με την ίδια λογική δικαιολογεί εδώ και χρόνια το αμερικανικό κράτος το βαθύ ρατσισμό του, με την ίδια λογική εδραιώθηκε η ισλαμοφοβία, με την ίδια λογική στήνεται κάθε κρατικά κατευθυνόμενη μαζική υστερία).


Αν όμως πρόκειται περί κατασκευής, τότε γιατί τόσος κόπος? Ποιο σκοπό εξυπηρετεί η συγκεκριμένη κατασκευή? Το είπα ήδη από την αρχή. Η κατασκευή αυτή προετοιμάζει το έδαφος για μια ευρεία συναίνεση στην όξυνση των πολιτικών πειθάρχησης της νεολαίας, πολιτικών που το κράτος έχει ανάγκη ειδικά μετά την τομή της εξέγερσης του Δεκέμβρη του 2008.


Εάν το κράτος πείσει την κοινωνία ότι το Σχολείο είναι ένας χώρος που τα παιδιά κυρίως κινδυνεύουν, τότε εξασφαλίζεται η συναίνεση στις πολιτικές του εντεινόμενου αυταρχισμού και του καθολικού ελέγχου. Με τον ίδιο τρόπο που το πλαίσιο ελέγχου των εκπαιδευτικών, η Αξιολόγηση, πάτησε πάνω σε μια τεράστια εκστρατεία δυσφήμισης τους (ανισόρροποι, ανεπαρκείς, λουφαδόροι, φοροφυγάδες, παιδεραστές, ποιος θα ήθελε το παιδί του να μπλέξει με τέτοιους εκπαιδευτικούς;) το πλαίσιο ελέγχου και πειθάρχησης των νεολαίων θα επιβληθεί πάνω στην κατασκευή της ιδέας της «ενδοσχολικής βίας», θα επιβληθεί τελικά «για το καλό τους»


Ακόμη περισσότερο, η ιδέα της «ενδοσχολικής βίας» έρχεται να καθίσει πάνω στον καθένα/μια από μας. Ο επιτακτικός τρόπος με τον οποίο απαιτείται η ανίχνευση (επιβεβαίωση όπως είπαμε πριν) της «ενδοσχολικής βίας» έχει κρεμάσει πάνω από κάθε μέλος της σχολικής κοινότητας ένα ερωτηματικό. Αυτό σημαίνει ότι το πλαίσιο αυτό επιτυγχάνει κάτι ακόμη μεγαλύτερο απ’αυτό που περιέγραψα πιο πριν, πετυχαίνει την «αυθόρμητη» εξάπλωση ενός γενικευμένου καθεστώτος ελέγχου απ’όλους προς όλους!


Για να μην παρεξηγηθώ, δεν βλέπω πίσω από την υστερία της «ενδοσχολικής βίας» κάποια συνωμοσία. Δεν πιστεύω ότι οι ιεραρχικές/ταξικές κοινωνίες χρειάζονται τις συνωμοσίες για να γεννήσουν μια κοινωνική υστερία. Όλοι αυτοί οι άνθρωποι που ασχολούνται με το ζήτημα δεν είναι πιόνια κάποιου σκοτεινού κέντρου που προωθεί το ζήτημα, όμως μοιράζονται την ίδια ιδεολογία, το ίδιο σύνολο αξιών ή δεν έχουν αντιστάσεις απέναντί του.


Αρκεί να αναφέρουμε ότι, κι εδώ είναι το εξαιρετικά ανησυχητικό, το στρατόπεδο της ριζοσπαστικής Αριστεράς τηρεί σιγή ισχύος για το θέμα, όταν δεν το αποδέχεται, η Αριστερά γενικά έχει παρασυρθεί εδώ και πολλά χρόνια σε μια απόλυτα οικονομίστικη θεώρηση του σχολείου με αποτέλεσμα τη σύγχυση που επικρατεί σήμερα μπροστά στις νέες εξελίξεις.


Στο ελληνικό Σχολείο η ιδέα της «ενδοσχολικής βίας» είναι σχετικά νεαρή. Με έναν ειρωνικό τρόπο το λανσάρισμά της συμπίπτει με την εποχή «το μνημόνιο είναι ευλογία». Είναι μέσα σ’αυτή την εποχή της Κρίσης και της καταστροφής εκατοντάδων χιλιάδων ζωών που το πλαίσιο της ιδέας της «ενδοσχολικής βίας» μου φαντάζει ακόμη πιο επικίνδυνο. Μέσα σ’αυτό το πλαίσιο τα προβλήματα των παιδιών εξατομικεύονται και συνεπώς ψυχολογικοποιούνται.


Η βία ως μια κατάσταση που εξαπολύεται από το ίδιο το κράτος απέναντι στις ζωές μας και ποτίζει κάθε πτυχή τους, απλά εξαφανίζεται. Όλη η ιστορία πια είναι να δούμε «πού είναι το πρόβλημα» με το κάθε παιδί που μπαίνει στο μικροσκόπιο. Η βία εξετάζεται σαν μια ατομική υπόθεση και, ανεξάρτητα από το αν υπάρχουν τεχνικές που μπορεί να αμβλύνουν την κατάσταση, τελικά δικαιολογείται ως τέτοια και το σύστημα που την παράγει αθωώνεται πανηγυρικά.


Δεν είναι λοιπόν ο κόσμος μας που έχει το πρόβλημα, είναι το κάθε παιδί. Αυτά τα ίδια παιδιά που πια δεν μπορούν να μας φέρουν το συμβολικό αντίτιμο για κάποιο μουσείο ή παράσταση, που δεν έχουν να πάρουν κάτι να φάνε στο διάλειμμα, που γυρνούν σπίτι για να ζήσουν το υπόλοιπο της μέρας με την απόγνωση των άνεργων γονιών τους, που για μέλλον βλέπουν την ερήμωση, αυτά τα παιδιά που δεν τα ακούει κανείς και μόνο τα λοιδορεί, είναι τα παιδιά που «έχουν προβλήματα».


Η εκστρατεία κατά της «ενδοσχολικής βίας» όμως έχει και μια άλλη λειτουργία.


Μεταλλάσσει δραματικά τη σχέση εκπαιδευτικού-παιδιού. Ο παιδαγωγικός ρόλος του εκπαιδευτικού υποχωρεί μπροστά στο νέο ρόλο του παιδονόμου/ψυχολόγου/αξιολογητή. Το νέο σχολείο είναι ένα κάτεργο ολικού ελέγχου. Τα «στελέχη» είναι οι παιδονόμοι του εκπαιδευτικού, ο εκπαιδευτικός είναι ο παιδονόμος των μαθητών/ριων. Κάθε πόρτα ελεύθερης έκφρασης κλείνει ερμητικά μην τυχόν και βγει απ’αυτή κάτι «αποκλίνον». Η παιδαγωγική ελευθερία των εκπαιδευτικών καταργείται, η ελεύθερη έκφραση των παιδιών (σωματική, συναισθηματική, πνευματική) καταργείται επίσης.


Το σχολείο διαμορφώνεται ως ένας χώρος στον οποίο επικρατούν τα «προληπτικά μέτρα». Οι υπέρμαχοι της ιδέας αυτής βέβαια έχουν (σαν πλασιέ ασφαλειών ζωής) πάντα κάποιο κακό λόγο να πουν για να σε πείσουν: κι αν κάποιος χτυπήσει το παιδί σου; Κι αν κάποιος το προσβάλλει? Δεν θα ήθελες ο χώρος του σχολείου να ελέγχεται απόλυτα ώστε να μην συμβούν αυτά; Κι αν οι εκπαιδευτικοί δεν φτάνουν να αστυνομεύσουν όλο το χώρο; Μήπως θα ήταν καλό να βάλουμε και μια κάμερα; Ή ακόμη, μήπως να σκεφτόμαστε έναν ανιχνευτή μετάλλων στην είσοδο;


Ο κατάλογος της καταστροφολογίας δεν κλείνει φυσικά ποτέ. Η επιλογή ήταν πάντα η ίδια: ή «τα δίνουμε όλα» στην πρόληψη και τον έλεγχο, στην αστυνόμευση δηλαδή, ή οι προσπάθειές μας στρέφονται στη ρίζα του κακού, στο ίδιο το κοινωνικό σύστημα. Αλλά ποιος από τους γραφειοκράτες και τις επιτροπές θα ήθελε κάτι τέτοιο;


Μια ακόμη παράμετρος της υστερίας είναι ότι υπονομεύει την ίδια την παιδαγωγική πράξη. Έγραψα και παλιότερα ότι ένα από τα μεγαλύτερα λάθη που μπορούμε να κάνουμε θεωρώντας την Εκπαίδευση είναι το να την αντιμετωπίσουμε σαν μια συλλογή δεξιοτήτων και «γνώσεων» ενός συγκεκριμένου ατόμου. Η Εκπαίδευση είναι μια διαδικασία κοινωνική και ως τέτοια διδάσκει πολύ περισσότερα από τις «ξερές» γνώσεις των διαφόρων αντικειμένων. Μέσα στη σχολική τάξη, στη ζωή της τάξης, το παιδί μπορεί να πάρει σημαντικά μαθήματα.


Μπορεί να εκτιμήσει την αξία της συνεργασίας, να συνειδητοποιήσει ότι έχει να μάθει ακόμη κι από τα λάθη των άλλων παιδιών, να αντιμετωπίσει το ενδεχόμενο να μην τα καταφέρει σε μια δοκιμασία και να κρίνει πού χρειάζεται βελτίωση, να σταθεί δίπλα σε ένα άλλο παιδί σε κάποιο πρόβλημά του ή ακόμη και σε μια σκανταλιά που σκάρωσε, να αστειευτεί και να αυτοσαρκαστεί, να προσπαθήσει να λύσει μια άσκηση Χημείας ενώ δεν μπορεί να πάρει τα μάτια του από το μπροστινό θρανίο που κάθεται ο έρωτάς του, να αγαπήσει τη γνώση σαν κάτι που κάνει όλη την τάξη λίγο καλύτερη.


Το να λέει κάποιος ότι χρειαζόμαστε ένα ειδικό πρόγραμμα πρόληψης ενάντια στην «ενδοσχολική βία» σημαίνει ότι αυτόματα ακυρώνει το παιδαγωγικό ευεργέτημα της διδασκαλίας της «Ελένης» και την «Αντιγόνης», της προσπάθειας να λύσουμε όλοι μαζί ένα πρόβλημα Μαθηματικών, της κατανόησης των νόμων κίνησης της Φύσης και των Κοινωνιών.


Με λίγα λόγια, είναι μια ευθεία παραδοχή ότι τελικά η Εκπαίδευση δεν μπορεί να σε κάνει καλύτερο άνθρωπο, ότι καλύτερο άνθρωπο σε κάνουν οι «δράσεις κατά της ενδοσχολικής βίας». Αν αναρωτιέσαι ποιες είναι αυτές οι δράσεις, δεν θα εκπλαγείς από την απάντηση: Διαλέξεις από «ειδικούς» ψυχολόγους δηλαδή, μιας και είπαμε ότι τα παιδιά «έχουν πρόβλημα», σεμινάρια της Αστυνομίας στα μικρά παιδιά (για να βελτιωθεί και το κλίμα μεταξύ του υποτελούς και του επιστάτη του), συζητήσεις στην τάξη για την καλή συμπεριφορά και «συμβόλαια τάξης» έτσι, για να φορτώνεται το παιδί και με την παραπανίσια ενοχή ότι έσπασε και το συμβόλαιο αν κάνει μια βλακεία.


Μια διαδικασία που αυτόματα το καθιστά αποδιοπομπαίο.


Αυτά λοιπόν είναι τα νέα της «ενδοσχολικής βίας».


Τα παιδιά «έχουν προβλήματα». Όλως παραδόξως, τα πραγματικά προβλήματα που γεννά το εκπαιδευτικό μας σύστημα ούτε καν αναφέρονται στους τόμους που έχουν γραφεί τα τελευταία χρόνια. Η εξετασιομανία και η συνεχής αξιολόγηση/πιστοποίηση του παιδιού που τσακίζει κάθε φυσική δίψα για μάθηση, το τέρας των Πανελλαδικών Εξετάσεων που έχει οδηγήσει χιλιάδες παιδιά στην απόγνωση και δεκάδες ακόμη και στην αυτοκτονία, ο αυταρχισμός και η εντατικοποίηση, ο απίστευτος ανταγωνισμός που ισοπεδώνει το χαρακτήρα του παιδιού, το συνεχές ταξικό ξεσκαρτάρισμα.


Ψάξε σε κάθε εγκύκλιο, σκάλισε τα πρακτικά κάθε σεμιναρίου και θα δεις ότι δεν υπάρχει ούτε λέξη για όλα αυτά, γιατί αυτό το σχολείο είναι που θέλουν τα αφεντικά. Αν λοιπόν καλοπροαίρετα λες «γιατί να μην κάνουμε κι αυτά τα προγράμματα κατά της βίας;», αναρωτήσου γιατί τόσα χρόνια το κράτος δεν έχει κάνει τίποτα για τα σοβαρά προβλήματα της Εκπαίδευσης παρά τους τόνους προτάσεων των εκπαιδευτικών;


Η άποψή μου είναι απλή. Τα προβλήματα της Εκπαίδευσης δεν λύνονται με περισσότερο έλεγχο, αλλά με περισσότερη Δημοκρατία και Ελευθερία. Ενιαίο, δημόσιο και δωρεάν, πολυτεχνικό σχολείο για όλα τα παιδιά, κατάργηση κάθε μορφής εξετάσεων και βαθμολογίας, σχολικές και μαθητικές κοινότητες που θα διοικούν αμεσοδημοκρατικά το σχολείο, γενναία αύξηση στη χρηματοδότηση για να μπορούν να γίνουν τα σχολεία χώροι που θα καλύπτουν όλες τις δημιουργικές ορμές της νεολαίας.


Όλα αυτά, μαζί με την εμπλοκή ολόκληρης της τριμερούς σχολικής κοινότητας στους κοινωνικούς αγώνες για την απόκρουση της καπιταλιστικής επιθετικότητας και την κοινωνική αλλαγή. Στις φράσεις-κλισέ κάθε πολιτικού και «στελέχους» είναι ότι «το σχολείο πρέπει να διαμορφώνει υπεύθυνους πολίτες». Ε, ας το κάνουμε κάποια στιγμή πράξη αυτό, αλλά με ειλικρίνεια, όχι να λέμε «υπεύθυνους» και να εννοούμε «υποταγμένους»!


Ξέρω, κάθε φορά που φτάνω στον επίλογο, στο «δια ταύτα» ξυνίζεις τα μούτρα σου. Σου φαίνονται πολύ προπαγανδιστικά όλα αυτά που προτείνω και μάλλον ουτοπικά. Εντάξει, αν λοιπόν αυτά σου φαίνονται ουτοπικά, ας συνεχίσουμε να κάνουμε αυτό που κάναμε τόσα χρόνια μπας και φιλοτιμηθεί να δουλέψει. Ας εντείνουμε το πλαίσιο του Ελέγχου μέχρι να μην μπορούμε καν να ανασάνουμε.


Τότε θα είμαστε όλοι ασφαλείς. Άνευροι και ψόφιοι, άβουλοι και μαριονέτες.


Αλλά ασφαλείς.


@Λευτέρης Παπαθανάσης


ΠΗΓΗ



from The Secret Real Truth http://ift.tt/1Fejt45

via IFTTT

Πᾶμε γιά πόλεμο;

Πᾶμε γιά πόλεμο; «…Γιατί «δημιουργήθηκε» το ευρώ; Να, μια καλή ερώτηση..

Το ευρώ είναι ένα σκληρό «νόμισμα-αέρας» (χωρίς κανένα αντίκρισμα) του οποίου η «σκληρότητα» οφείλεται στην αρχική συνθήκη της δημιουργίας του: «Τυπώνουμε αυτά και δεν τυπώνουμε τίποτε παραπάνω!» (Άρα, απόλυτα αντι-πληθωριστικό).

Και ως εδώ, όλα βαίνουν καλώς. Τι γίνεται όμως όταν ο «ιδιοκτήτης» ενός αντιπληθωριστικού νομίσματος, όπως το ευρώ, είναι ταυτόχρονα «ιδιοκτήτης» ενός πληθωριστικού νομίσματος (δολαρίου) το οποίο το τυπώνει κατά το δοκούν;

Ε, δεν είναι κορόϊδο!

Απλά, κανονίζει την εκάστοτε ισοτιμία των δυο νομισμάτων και με αυτά που τυπώνει (δολάρια) πάει και αγοράζει εκείνα που «δεν ξανατυπώνονται» (ευρώ). Στην ουσία, δηλαδή, «ξεπλένει» τα δολάρια του (είτε σε μορφή χρήματος είτε σε μορφή αμερικανικών ομόλογων) και, ταυτόχρονα «στραγγίζει» την Ευρώπη από ρευστό εξαναγκάζοντας την να ΔΑΝΕΙΖΕΤΑΙ!

Από ποιον; Μα από τον ίδιο που τυπώνει τα δολάρια και «χρεώνει» σε ευρώ!..»



ΠΑΜΕ για ΠΟΛΕΜΟ; Aυτά έκαναν τον ΠΟΥΤΙΝ να ΣΑΛΤΑΡΕΙ! Aυτά, δεν τα ξέρατε… καιρός να τα μάθετε!


Γράφει ο Διονύσης Χοϊδάς:

Αυτά, δεν τα ξέρατε… καιρός να τα μάθετε!


  • Τι εξανάγκασε τον Πούτιν να… ετοιμάζει το χρυσό Ρούβλι:

  • Μερικές αλήθειες που πολλοί τις αγνοούν και καταντούν εύπιστοι απέναντι σε όλους, δραχμολάγνους και Ευρωληγούρηδες……. !!!!


Και ενώ ο κόσμος καίγεται, το ερώτημα που ακούγεται μέσα από την γη (όταν χώνουμε το κεφάλι στην άμμο) είναι μονότονο: Παραμονή στο ευρώ ή επιστροφή στην Δραχμή;

Και κανείς δεν τολμά να πει «Για τα μπάζα και οι δύο εκδοχές!», από τον φόβο μην χαρακτηρισθεί «αποσυνάγωγος» από το Ιερό Μαντρί του… Τελικά, πίσω (αλλά πολυυυυυυυυυ πίσω, ώστε να μην φαίνονται) και από τις δύο εκδοχές κρύβονται οι ίδιοι κύκλοι – άσχετα με το αν θα ωφεληθούν με τα κοκκάλα και τα ψίχουλα διαφορετικά τσιράκια στην μια περίπτωση και διαφορετικά στην άλλη.. . Κι αυτό, από ό,τι βλέπω, δεν το συνειδητοποιούν ούτε καν εκείνοι που (με καλή πρόθεση) προπαγανδίζουν την μια ή την άλλη εκδοχή. Έχετε υπομονή, σήμερα, για μεγάλο κείμενο; Αν ναι, να ξέρετε ότι κάπου προς το τέλος θα υπάρχει το «κρέας» – όλα τα άλλα που παρεμβάλλονται είναι για να «δομήσουν» την αποκάλυψη…

Πάμε λοιπόν…

Η κρυμμένη είδηση των ημερών είναι ότι ο Πούτιν απεφάσισε να αποκτήσει το ρούβλι «ισοτιμία σε χρυσό».

«Ε, και;», θα πουν οι πολλοί…

Αμ, δεν είναι «ε, και;» άλλα κάτι ισοδύναμο με την ανατροπή των πόλων της γης – κάτι που είτε θα οδηγήσει σε Πόλεμο ή θα επαναφέρει την παγκόσμια τάξη σε μια κατάσταση ηρεμίας. Ή κάτι «κι από τα δύο», ανάλογα με την περιοχή και την σφαίρα επιρροής…


Κι εμάς τι μας ενδιαφέρει; Εμ…μας ενδιαφέρει, όπως θα δείτε στο τέλος! Κι αυτό επειδή, όπως θα δούμε στην συνέχεια, το γεγονός αυτό, από μόνο του, είναι μια τεράστια επανάσταση, σε παγκόσμιο επίπεδο – και ένα δυνατό κτύπημα στα «ερπετά» της Νέας Τάξεως που, από την δεκαετία του 70 και δώθε, έχουν βαλθεί να υποδουλώσουν ολόκληρο τον πλανήτη, εξαθλιώνοντάς τον.

Μια υποσημείωση, τώρα, για όσους αγνοούν μερικά ιστορικά στοιχεία, πριν πάμε παρακάτω (θα έχει εκπλήξεις, η συνέχεια – κάντε υπομονή!) για το πώς φθάσαμε έως εδώ. Μια και είμαι «παλιός» (και τα έχω ζήσει), σας πληροφορώ ότι κάποτε (λίγο πριν το 1970) ο κόσμος ήταν πολύ πιο απλός και προβλέψιμος.

Και ΑΙΣΙΟΔΟΞΟΣ!

Αλλά κάποιοι φρόντισαν να πάψει να είναι για να μην καταλάβει πώς βρέθηκε στην φάκα…Κάτι που πάει να γίνει στις ημέρες μας…

Η ΣΥΝΘΗΚΗ ΜΠΡΕΤΟΝ ΓΟΥΝΤΣ ΚΑΙ Ο «ΓΑΛΛΙΚΟΣ ΜΑΗΣ»

Με την λήξη του Δευτέρου Παγκοσμίου Πολέμου, το παγκόσμιο νομισματικό σύστημα οριοθετήθηκε βάσει των αποφάσεων που πάρθηκαν σε μια «συνάντηση κορυφής» που έγινε στο Μπρετον Γουντς. Εξ ου και η ονομασία «Συνθήκη Μπρετον Γουντς» σε όσα συμφωνήθηκαν – και τηρήθηκαν για κάμποσα χρόνια μέχρι να ξεσπάσει η Μεγάλη Άπατη. Η συνθήκη αυτή προέβλεπε ότι το δολάριο θα ήταν το «παγκόσμιο νόμισμα αναφοράς» και ότι τα εθνικά νομίσματα θα είχαν αντίκρισμα σε χρυσό.

Αυτό ίσχυσε μέχρι και τα μέσα περίπου της δεκαετίας του 60, όποτε (μετά την δολοφονία του JFK) ο εγκάθετος πρόεδρος των ΗΠΑ δέχθηκε να αρχίσει να τυπώνει η (ιδιωτική, ε;) Fed αβέρτα δολάριο χωρίς αντίκρυσμα (στην…ζούλα, όλα αυτά). Υποτίθεται, για να καλυφθούν οι αυξημένες ανάγκες του πολέμου στο Ν. Βιετνάμ. Γνωστά όλα αυτά…

Όταν άρχισαν οι ηγέτες του υπολοίπου κόσμου να υποψιάζονται ότι κάτι «βρώμικο» συνέβαινε, δεν τόλμησαν να αντιδράσουν.

Με εξαίρεση τον στρατηγό Ντε Γκωλ της Γαλλίας ο οποίος βγήκε και διεκήρυξε: «Ώστε αυτά κάνετε, ε; Ε, κι εγώ θα μαζέψω όλα τα δολάρια που κυκλοφορούν στην Γαλλία, θα τα φορτώσω σε ένα πολεμικό πλοίο και θα σας τα φέρω, να μου δόσετε το ισόποσο σε πλάκες χρυσού, όπως προβλέπει η συμφωνία Μπρέτον-Γουντς, εφόσον επιμένετε ότι εξακολουθείτε να μην την παραβιάζετε!»

Την συνέχεια την ξέρετε: Δεν ξεφόρτωσε δολάρια στις ΗΠΑ ο Ντε Γκωλ, αλλά έγινε το αντίθετο: Οι ΗΠΑ ήταν που ξεφόρτωσαν στην Γαλλία καραβιές από πράκτορες της CIA και της NSA για να διαβρώσουν παντελώς φοιτητικές ενώσεις και εργατικά συνδικάτα. Και τον Μάιο του 1968, ξέσπασε μια φοιτητική εξέγερση «κατά του κομφορμισμού». Χωρίς συγκεκριμένους στόχους, πέρα από το απροσδιόριστο (και πρακτορίστικης εμπνεύσεως) «Η Φαντασία στην Εξουσία». (Εντάξει, φιλαράκια, σας «μαγαρίζω» τον Μάη, αλλά κι εγώ, μέχρι πριν 10 χρονιά, ζούσα με την «καθαγιασμένη» αντίληψή του, ώσπου άρχισα να αναρωτιέμαι για κάποια πράγματα…)

Πολύ σύντομα η εξέγερση αυτή πήρε παλλαϊκό χαρακτήρα (λογικό, αν υπάρχει ολόκληρο σχέδιο Μυστικών Υπηρεσιών, από κάτω) και μετετράπη σε «αντί-Γκωλική» ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ, εξαναγκάζοντας τον Πρόεδρο της χώρας να φύγει από το Παρίσι και να ετοιμάζει το διάγγελμα της παραιτήσεώς του.

Κάπου εκεί, μάλλον ψυχανεμίστηκε ποιοι που την έστησαν (είτε του την σφύριξαν τα πρακτόρια) κι έκανε την μεγάλη κωλοτούμπα: Αντί να παραιτηθεί, διεμήνυσε στους Αμερικανούς (μάλλον μέσω του «φιδιού στον κόρφο του», του ντ’ Εσταιν) ότι «άκυρη η πρόθεση του να μετατρέψει τα δολάρια σε χρυσό. Ό,τι πείτε εσείς, παιδιά!»

Κι ως δια μαγείας, κάποιος έκλεισε τον διακόπτη της «επαναστάσεως», ακαριαία! Οι φοιτητές επέστρεψαν στα αμφιθέατρα, οι εργάτες στις φάμπρικες κι οι νοικοκυρές στις κατσαρόλες τους. Στους δρόμους βγήκαν τα συνεργεία καθαρισμού να κάνουν φασίνα στο μπάχαλο που είχε δημιουργηθεί. Ο Ντε Γκωλ ξαναγύρισε στο Παρίσι ταπεινωμένος και οι υπόλοιποι ηγέτες του κόσμου, είχαν πάρει το μήνυμα.

Η Φαντασία δεν ήρθε ποτέ στην Εξουσία. Απλώς, οι μπροστοτράγοι της εξεγέρσεως πήραν το ασανσέρ για να αναρριχηθούν σε αξιώματα, ως ανταμοιβή για τον «κόπο» τους… (Υπομονή, θα φθάσουμε και στον Πούτιν…)

ΤΑ ΠΕΤΡΟΔΟΛΑΡΙΑ

Λίγο καιρό αργότερα, οι ΗΠΑ (και η Fed) απεφάσισαν ότι δεν έχουν κανένα λόγο να φορούν τον φερετζέ.

Ο πρόεδρος Νίξον διεκήρυξε την μονομερή έξοδο των ΗΠΑ από την συνθήκη Μπρετόν Γουντς.

Αν ήταν πιο «λιμανίσιος», θα χρησιμοποιούσε αυτά τα λόγια: «Επειδή έτσι γουστάρουμε, θα τυπώνουμε όσα δολάρια θέλουμε και θα αγοράζουμε τον κόσμο. Κι αν κάποιος έχει αντίρρηση και αρνηθεί τα δολάρια μας, θα του στείλουμε αεροπλανοφόρα και πεζοναύτες και θα καλοπεράσει!» (Θα περνούσαν δεκαετίες μέχρι κάποιος να τολμούσε να δει αν αυτή η απειλή ήταν αληθινή. Το τέλος του Σαντάμ, που θέλησε να κάνει συναλλαγές πετρελαίου σε ευρώ, το είδαμε. Όπως και την κατάληξη του Καντάφι, όταν απεφάσισε την δημιουργία «παναραβικου νομίσματος» για τις συναλλαγές πετρελαίου…)

Κι από την δεκαετία του 70 και μετά (τα διηγούμαι μια και τα έζησα) μπήκε στην ζωή μας το Πετροδολάριο: Πληθωριστικό «και τυπωμένο αβέρτα» δολάριο με το οποίο οι ΗΠΑ κάλυπταν (χωρίς κόστος, για αυτές) τις ενεργειακές ανάγκες τους με πετρέλαιο του Κόλπου. (Δίνοντας, ως αντάλλαγμα, την ισόβια προστασία τους στις διεφθαρμένες οικογένειες των σεΐχηδων, έναντι οποιασδήποτε εσωτερικής ή εξωτερικής επιβουλής)…Και φυσικά, οποιοδήποτε άλλο κράτος ήθελε να αγοράσει πετρέλαιο, από οποιοδήποτε μέρος του κόσμου, έπρεπε να κόβει το σβέρκο του και να αγοράζει κωλόχαρτα της Fed για να μπορεί να γίνει η συναλλαγή χωρίς να πλακώνουν αεροπλανοφόρα στο κεντρικό λιμάνι του…

Η ιδιωτική συμμορία που έχει την Fed συνεχίζει ακάθεκτη να τυπώνει δολάριο, κατά βούληση – βάζοντας τα εκάστοτε «προεδρικά πιόνια της» να το «παραγγέλνουν». Κι είναι απορίας άξιο το ότι ο κόσμος ΑΡΝΕΙΤΑΙ ΔΙΑΝΟΗΤΙΚΑ να αντιληφθεί αυτό που πραγματικά συμβαίνει:

Όταν η Fed θέλει να τυπώσει δολάριο βάζει το «προεδρικό πιόνι» να ζητάει ΔΑΝΕΙΟ (εκ μέρους της κυβερνήσεως) από την Fed. Kαι η Fed, άπλα ρίχνει λευκό χαρτί στα τυπογραφεία της και ανοίγει τον διακόπτη.

Μόνο που τα χρήματα που βγαίνουν από το τυπογραφείο της Fed τα χρωστάει στην Fed (σε τιμή, πια, δολαρίου – και όχι «χαρτιού και μελανιού) ο ΥΠΟΔΟΥΛΟΣ, ΕΝ ΑΓΝΟΙΑ ΤΟΥ, Αμερικανός πολίτης!!! (Και, μέσω αυτού, και ο υπόλοιπος πλανήτης, εφόσον συναλλάσσεται –ΚΑΙ ΔΑΝΕΙΖΕΤΑΙ- με βάση αυτό το παγκόσμιο νόμισμα). (Φυσικά, δεν υπάρχει καν ανάγκη να τυπώσει η Fed χαρτί – σήμερα δημιουργείται συνεχώς νόμισμα «από αέρα», μεσώ μιας απλής εγγραφής σε μια οθόνη…Αλλά αυτό δεν είναι του παρόντος)

Πόσο διαφορετικός θα ήταν ο κόσμος αν τα κόμματα (μην πω για τα σχολεία) τολμούσαν να πουν στον κόσμο αυτή την σατανική αλήθεια αντί για τις μπούρδες περί «οικονομικών συστημάτων», την στιγμή που ολόκληρος ο πλανήτης βασίζεται, από το 1970 και μετά σε μια ΑΠΑΤΗ – που συμβαίνει μπροστά στα μάτια μας κι αρνούμαστε να την δούμε. (Εντάξει, θα φτάσουμε και στον Πουτιν, κάντε υπομονή να ολοκληρώσουμε το κάδρο!)

Η ΑΠΑΤΗ ΤΟΥ ΕΥΡΩ

Εκείνο επίσης που αγνοεί ο πολύς κόσμος είναι ότι η ίδια συμμορία που «τρέχει» την Fed είναι αυτή που δημιούργησε και το ευρώ. Κι εδώ έχουμε μια ακόμα μεγαλύτερη άπατη. Ποιος «δημιουργεί» το ευρώ; Η Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα (ΕΚΤ).

Kαι τι, τέλος πάντων, είναι αυτή η ΕΚΤ; Είναι το «συλλογικό θησαυροφυλάκιο και κέντρο αποφάσεων» των επιμέρους Κεντρικών Τραπεζών των χωρών που συγκροτούν την ΟΝΕ. Ποιοι όμως κατέχουν την Κεντρική Τράπεζα, σε κάθε χώρα; Όχι φυσικά τα ίδια τα κράτη. Τις κατέχει το ίδιο «καρτέλ» που κατέχει και την Fed!

Γιατί «δημιουργήθηκε» το ευρώ; Να, μια καλή ερώτηση..

Το ευρώ είναι ένα σκληρό «νόμισμα-αέρας» (χωρίς κανένα αντίκρισμα) του οποίου η «σκληρότητα» οφείλεται στην αρχική συνθήκη της δημιουργίας του: «Τυπώνουμε αυτά και δεν τυπώνουμε τίποτε παραπάνω!» (Άρα, απόλυτα αντι-πληθωριστικό).

Και ως εδώ, όλα βαίνουν καλώς. Τι γίνεται όμως όταν ο «ιδιοκτήτης» ενός αντιπληθωριστικού νομίσματος, όπως το ευρώ, είναι ταυτόχρονα «ιδιοκτήτης» ενός πληθωριστικού νομίσματος (δολαρίου) το οποίο το τυπώνει κατά το δοκούν;

Ε, δεν είναι κορόϊδο!

Απλά, κανονίζει την εκάστοτε ισοτιμία των δυο νομισμάτων και με αυτά που τυπώνει (δολάρια) πάει και αγοράζει εκείνα που «δεν ξανατυπώνονται» (ευρώ). Στην ουσία, δηλαδή, «ξεπλένει» τα δολάρια του (είτε σε μορφή χρήματος είτε σε μορφή αμερικανικών ομόλογων) και, ταυτόχρονα «στραγγίζει» την Ευρώπη από ρευστό εξαναγκάζοντας την να ΔΑΝΕΙΖΕΤΑΙ!

Από ποιον; Μα από τον ίδιο που τυπώνει τα δολάρια και «χρεώνει» σε ευρώ!

Και θυμίζω: Εδώ μιλάμε για ΙΔΙΩΤΕΣ – και όχι για την «κυβέρνηση» (λέμε τώρα…) των ΗΠΑ… (Και μιαν ημέρα, πριν χρόνια, εκεί που τα σκεφτόμουν όλα, μου έκανε «κλικ»! Διεπίστωσα για ποιον λόγο, με το παρόν status quo, το δολάριο, όσο κι αν τυπωθεί, δεν χάνει την αξία του. Επειδή, μέσω της ιμπεριαλιστικής πολιτικής στον Κόλπο (και παντού, σχεδόν) έχει αποκτήσει ΥΛΙΚΟ αντίκρυσμα: Είναι το ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ που ακόμα δεν έχει εξορυχθεί! Εξ ου και το μένος των ΗΠΑ εναντίον οποιουδήποτε τολμήσει να κάνει συναλλαγές πετρελαίου σε άλλο νόμισμα!)

ΓΝΩΣΤΑ ΚΑΙ ΑΓΝΩΣΤΑ ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΚΡΑΤΗ

Στον προβατοποιημένο κόσμο που ζούμε, μπορεί οποιοσδήποτε έχει την σχετική δύναμη να ιδρύσει ένα κράτος και κανείς να μην μιλάει για αυτό. Κι όταν έχουμε διδαχθεί να «μην μιλάμε για αυτό», τότε αυτό το κράτος «υπάρχει σαν να μην υπάρχει». Κανείς δεν το βλέπει, κανείς δεν το ξέρει.

Σας θυμίζω την ταινία «ΕΤ – Ο Εξωγήινος» όπου ο ΕΤ περιφέρεται όλη την ημέρα μέσα στο σπίτι, συνυπάρχει με τα παιδιά (που έχουν «ανοικτή αντίληψη», άρα μπορούν -και θέλουν- να τον δουν) ενώ οι ενήλικες (με τα «μπλοκαρισμένα μυαλά») δεν είναι σε θέση να τον δουν, ακόμα κι αν σκοντάφτουν επάνω του, παρόλο που είναι απόλυτα ορατός και απτός. Κάπως έτσι και με την ανθρωπότητα.

Παίζει ο Ολυμπιακός Champion League με την Sherif, οι φίλοι μου οι γάβροι πάνε να ενισχύσουν την ομάδα εκτός έδρας – και όταν τους ρωτάς «πού είχες πάει, ρε;» σου λένε «στην Σέριφ!». Δεν μπορούν να δεχθούν ότι πήγαν σε ένα Ιδιωτικό κράτος (Υπερδνειστερία το λένε…) που το ίδρυσε -για τους δικούς του λόγους- ένας πρώην Καγκεμπίτης συνταγματάρχης. Και κανείς δεν μιλάει για αυτό, ότι πρόκειται για «εταιρικό κράτος» (όλα είναι μια εταιρεία, η Σεριφ, από το πανεπιστήμιο, την κύρια ποδοσφαιρική ομάδα –αναγνωρισμένη από την FIFA- μέχρι το μπακάλικο και το βενζινάδικο). Ούτε καν ότι έχει τις πιο όμορφες γυναίκες της Ευρώπης…

Και εντάξει, για το Βατικανό, ξέρουμε ότι είναι αυτόνομο «κράτος εν κράτει». Φαινομενικά είναι το τσαρδί του Πάπα, για να απασχολούνται οι χαχόλοι και να μην προσέχουν το «πιο κει». Πίσω όμως από αυτό υπάρχει μια «αφανής» Παγκόσμια Τράπεζα (η…ιδιοκτήτρια του Βατικανού!) από την οποία ξεκινούν και καταλήγουν σχεδόν τα πάντα. Αλλά δεν είναι αυτό το θέμα μας, τώρα. Έχουμε όμως μάθει να βλέπουμε αυτό το Κράτος με την θρησκευτική του έννοια και να το ταυτίζουμε με τις ευλογίες του Προκαθήμενου, από το μπαλκόνι, στους χιλιάδες βαδίζοντες της πλατείας. (Δεν είμαι εγώ που τους πρωτοείπα «ποίμνιο»…)

Ένα άλλο «κράτος εν κρατει» (εντελώς ΑΥΤΟΝΟΜΗΜΕΝΟ από την κρατική οντότητα που το περιβάλλει) είναι η Washington DC, το κέντρο «παγκόσμιας εξουσίας», από όπου εκπορεύεται η «πυγμή» μέσω της οποίας οι Υπερτράπεζες επιβάλλουν την εξουσία τους στον κόσμο. (Ξεχάστε «γερουσιαστές» και «βουλευτές», εκεί. Αυτοί είναι πιόνια που ασχολούνται αποκλειστικά με τα των ΗΠΑ. «Άλλο» είναι το αφάνες ιερατείο που κάνει πραγματικά κουμάντο εκεί μέσα. Ρωτήστε και τον JFK, αν μπορείτε να επικοινωνήσετε με πνεύματα…)

Και πάμε στο πιο ενδιαφέρον: Φτάνουμε τώρα στο τρίτο «κρυφό κράτος» που θα μας απασχολήσει στην συνέχεια – και που έχει σχέση με τα πρόσφατα οικονομικά προβλήματα της Ρωσσίας.

Είναι το… City of London!

Mια περιχαρακωμένη περιοχή του Λονδίνου με αυτόνομο Καταστατικό Χάρτη. Ένα Ιδιωτικό Κράτος στο οποίο «ψηφοφόροι» είναι οι εταιρείες που το κατέχουν! (Για την εκλογή Αιρετών Αρχόντων, ο εκπρόσωπος κάθε «εταιρείας –ιδιοκτήτριας του κράτους» πάει και καταθέτει τόσες ψήφους όσες αναλογούν στην δύναμή της). Ένα Ιδιωτικό Κράτος το οποίο, όταν το επισκέπτεται η βασίλισσα Ελισάβετ είναι υποχρεωμένη, από το Πρωτόκολλο του, να ακολουθεί ΠΙΣΩ από τον «αυτόνομα εκλεγμένο» δήμαρχο.

Και τώρα το γλυκό: Το Κράτος City of London είναι ο ιδιοκτήτης της Κεντρικής Τράπεζας της Ρωσσίας! Να το επαναλάβω;

Το ΙΔΙΩΤΙΚΟ Κράτος City of London είναι ο ιδιοκτήτης της Κεντρικής Τράπεζας της Ρωσσίας! Κι αυτό είναι που έχει κάνει τον Πούτιν να «σαλτάρει»…

ΕΠΑΙΖΑΝ ΑΥΤΟΙ, ΕΠΑΙΖΕ ΚΙ ΑΥΤΟΣ…

Το μεγάλο παιχνίδι (το οποίο σχετίζεται με το μπάχαλο της Ουκρανίας και της Κριμαίας) βασίστηκε σε δύο πόλους:

Ο πρώτος ήταν η επικοινωνιακή μπλόφα του Πούτιν: Ψιλοπούλησε αρχικά «αδιαλλαξία» απέναντι στην αμερικανο/γερμανοκίνητη ναζιστική προβοκάτσια της Ουκρανίας, πείθοντας τους πάντες ότι πάει προς μετωπική σύρραξη. Τα διεθνή λαμόγια (που επί Γιέλτσιν είχαν αγοράσει (με «τυπωμένα κωλόχαρτα») όλους τους πλουτοπαραγωγικούς πόρους της Ρωσσίας) έσπευσαν να ξεφορτωθούν όπως-όπως τις μετοχές τους, πιστεύοντας ότι θα ξεσπάσει τέτοιος ορυμαγδός που οι εταιρείες τους δεν θα μπορέσουν στο εξής να εξαγάγουν οτιδήποτε από την Ρωσσία. Άρα θα χρεοκοπούσαν…

Επάνω στην αναμπουμπούλα, η παρέα του Πούτιν άρχισε να αγοράζει για πενταροδεκάρες τις μετοχές των εταιρειών ορυκτών κάθε είδους. Από πετρέλαιο μέχρι μεταλλεύματα. Και όταν βγήκε ο ήλιος της επομένης ημέρας, η Ρωσσία είχε ξαναπεράσει σε χέρια Ρώσσων. Εμ, δεν θα πρεπε να υπάρξει και κάποια προσπάθεια αντεκδικήσεως, από την άλλη πλευρά;

Και εδώ είναι το δεύτερο σκέλος: Ξεκίνησε η υποχθόνια προσπάθεια της (ιδιωτικής, επαναλαμβάνω!) Κεντρικής Τράπεζας της Ρωσσίας να υπονομεύσει («από μέσα») το ρούβλι ώστε να προκληθεί λαϊκή εξέγερση για την ανατροπή του Πούτιν και της «αγέλης» του. Το σχέδιο είναι απλό: Όταν μια χώρα έχει μόνο κοιτάσματα αλλά όχι μεταποιητική βιομηχανία, η πτώση της διεθνούς ισοτιμίας του νομίσματός της κάνει ολοένα και δυσκολότερη την εισαγωγή προϊόντων. Άρα ο εύπιστος μικροαστός βλέπει ολοένα και πιο δύσκολη την απόκτηση μιας Μερτσέντες ή ενός Άιφον – για να μην πούμε τίποτε για εισαγόμενα τρόφιμα.

Τι θα κάνει, ο βλαξ, αν τα πρακτόρια της NSA (κρυμμένοι πίσω από ΜΚΟ των διαφόρων Τζορτζ Σόρος) τον πιάσουν μακάκα (όπως τους Ουκρανούς) και του βάλουν στα χέρια μια πορτοκαλί σημαία; Θα βγει στους δρόμους «για την δημοκρατία και την ελευθερία»…Και φυσικά, πέντε ακροβολισμένοι λεβέντες (ταμπουρωμένοι με τίποτε… “Open” χρήματα – κι όποιος κατάλαβε, κατάλαβε…) θα ρίξουν στο ψαχνό για να δημιουργηθούν και οι πρώτοι «Ήρωες της Εξεγέρσεως»…

Ε, εδώ, οι τραπεζίτες την πάτησαν! Δεν είναι μόνο που ο λαός συσπειρώθηκε γύρω από τον Πούτιν (και την καγκεμπίτικη συμμορία του, αν επιμένετε) αλλά και η ίδια η οικονομική ελίτ της Ρωσσίας! Η οποία, υποτίθεται, θα ωφελείτο από την πτώση του Πούτιν καθώς ο «ξένος παράγων» θα ανέθετε σε αυτήν να τρέξει το μαγαζί, για πάρτη του…(Αυτό που γίνεται στην Ελλάδα, δηλαδή, τώρα…) Και τώρα ήλθε η ώρα του ξεκαθαρίσματος των λογαριασμών…

ΤΟ «ΧΡΥΣΟ ΡΟΥΒΛΙ»

Εδώ και πολύ καιρό, στην ζούλα, η Ρωσσία αγόραζε χρυσό. Το ίδιο έκανε και η Κίνα. Και είναι απορίας άξιο, το γεγονός ότι, παρά την έντονη ζήτηση χρυσού από αυτές τις δύο δυνάμεις, κάποιοι κατάφερναν η τιμή του όχι μόνο να μην ανεβαίνει στα ύψη αλλά να καταρρέει. Η κοινή λογική λέει ότι ξαφνικά υπήρξε υπερπροσφορά. Αλλά πώς να υπάρξει υπερπροσφορά όταν είναι δεδομένη η παραγωγική δυνατότητα των χρυσωρυχείων σε όλη την γη; Αποκτήσαμε ξανά… αλχημιστές και δεν το ξέραμε; Η φάση αυτή μου θυμίζει «ημέρες του 89». Τότε που, μέσα σε μια νύκτα (και για κάμποσους από τους επομένους μήνες) άρχισε να καταρρέει η τιμή του αλουμινίου, διεθνώς, χωρίς να έχει προηγηθεί μια παγκόσμια μείωση της τιμής του ηλεκτρικού ρεύματος (που αποτελεί τον κύριο πυρήνα του κόστους του μετάλλου).

Τι είχε συμβεί; Απλούστατα: διαλυόταν η ΕΣΣΔ και οι μαφίες άρχισαν να πλιατσικολογούν τα ασυλλήπτου μεγέθους στοκ αλουμινίου της χώρας και να τα σπρώχνουν στο εξωτερικό! Αλλά και το ίδιο το καθεστώς (δυτικοποιημένο, ε; Άρα χωρίς εμπορικούς αποκλεισμούς, πια) ξεπούλαγε μπιρ-παρα για να καλύψει τις τρέχουσες ανάγκες του.

(Αν ρωτήσετε «καλά, πού βρέθηκε όλο αυτό το αλουμίνιο;», η απάντηση είναι απλή: Πολλές δεκαετίες πριν, το σοβιετικό καθεστώς είχε ξεκινήσει το… σταλινικό χόμπι να κατασκευάζει υδροηλεκτρικά φράγματα, όπου έβρισκε, για να απασχολεί τον κόσμο. Και κάποια στιγμή, έφτασαν να παράγουν τόσο ρεύμα που δεν είχαν τι να το κάνουν. Ε, απεκτήσαν ένα νέο χόμπι: Να ηλεκτρολύουν βωξίτη και να φτιάχνουν βουνά από αλουμίνιο -που δεν μπορούσαν να καταναλώσουν ή να εξαγάγουν- «για να κρατούν τον κόσμο απησχολημένο», όπως συνήθως…Την καλησπέρα μου στον Μπογιόπουλο!)

Ποιος όμως πλιατσικολογεί χρυσό κι από πού;

Εδώ δεν υπάρχει απάντηση, πέρα από λογικοφανείς θεωρίες συνωμοσίας, βασισμένες σε γεγονότα. Και ένα γεγονός είναι ότι, εδώ και χρόνια, οι Γερμανοί απαιτούν να επιθεωρήσουν τον χρυσό τους που βρίσκεται στο (ιδιωτικό, ε;) Θησαυροφυλάκιο των ΗΠΑ. Και οι ΗΠΑ αρνούνται να δεχθούν τέτοιον έλεγχο και όλο δίνουν μεταγενέστερες ημερομηνίες «επανεξετάσεως του θέματος».

Μια άλλη θεωρία συνωμοσίας είναι ότι και ο χρυσός των ιδίων των ΗΠΑ, πλέον, έχει μετατραπεί σε επιχρυσωμένες ράβδους βολφραμίου, με το ίδιο, περίπου βάρος. Μια τρίτη είναι ότι όλα αυτά τα γνώριζε ο Στρος Καν και για αυτό «φαγώθηκε»: επειδή είχε σκοπό να μιλήσει…

Όπως και να έχει το πράγμα, το γεγονός είναι ότι αυτή την στιγμή η Ρωσσία έχει συγκεντρώσει όσο χρυσό χρειάζεται για να κυκλοφορήσει «ρούβλι με αντίκρυσμα χρυσού», επαναφέροντας την ανθρωπότητα πίσω στον χρόνο, στις ημέρες του Μπρετόν Γουντς. Κι αυτό είναι «αιτία πολέμου» (με όποια ερμηνεία θέλετε να δόσετε) για εκείνους που τυπώνουν το δολάριο.

Οι οποίοι, όλως συμπτωματικά, είναι οι ίδιοι που, μετά την διάλυση της ΕΣΣΔ, τυπώνουν και το «χάρτινο» ρούβλι!

ΕΘΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ

Δεν έχει αυταπάτες ο Πούτιν. Όσο και να φτιάξει νόμισμα με οποιοδήποτε αντίκρυσμα, σε χρυσό, σε πλουτώνιο ή σε κρυπτονίτη, είναι σίγουρος ότι η Κεντρική Τράπεζα Ρωσσίας θα του το «ρίξει» όταν τα συμφέροντα της Ρωσσίας θα βρίσκονται σε σύγκρουση με αυτά των «Βρετανών» (εδώ γελάμε, ε;) ιδιοκτητών της…

Και το χειρότερο: Αν ο ιδιώτης ιδιοκτήτης της Κεντρικής Τράπεζας μιας χώρας έχει για μπροστάρη ένα κερδοσκόπο, μπορεί να του αμολήσει μια εσωτερική πληροφόρηση για σκόπιμη υποτίμηση. Και να σηκώσουν όλο το χρήμα, στις διεθνείς αγορές. Θυμίζω, εδώ, την ξαφνική υποτίμηση της αγγλικής λίρας που μόνο ο Σόρος (κολλητός των Ρότσιλδ) είχε «προβλέψει» και ποντάρει επάνω της αμύθητα ποσά.

Για όλους αυτούς τους λόγους, ο Πούτιν διεκήρυξε ότι πρόθεσή του είναι να πετάξει έξω τους Ρότσιλδ από την Τράπεζά του και να την εθνικοποιήσει. Κι αυτό θα είναι κοσμοϊστορικό γεγονός, αν σκεφτούμε ότι οι μόνες Κεντρικές Τράπεζες, στον πλανήτη που ΔΕΝ ανήκουν στους Ρότσιλδ είναι αυτές της Συρίας, του Ιράν και της Βόρειας Κορέας. (Ήταν κι η Λιβύη μέχρι την στιγμή της «εξεγέρσεως για δημοκρατία», με τα Ραφάλ του Σαρκοζί να ανοίγουν τον δρόμο…)

(Κι εδώ ας κάνω και μια εμβόλιμη ιστορική αναδρομή. Οι Διεθνείς Τραπεζίτες ήταν αυτοί που χρηματοδότησαν την επανάσταση των Μπολσεβίκων. Στόχος τους (και στόχος των Λένιν και Τροσκι) ήταν να περάσει η Τσαρική Τράπεζα στα χέρια του διεθνούς τραπεζικού καρτέλ, όπως όλα τα … «φυσιολογικά» κράτη του κόσμου. Το σχέδιο το χάλασε ο μουστάκιας ο Στάλιν που έκανε στην μπάντα τον «μιλημένο» Τρότσκι («φυσικό» διάδοχο του Λένιν) και έκανε του κεφαλιού του. Ε, δεν πέρασε πολύς καιρός μέχρι που, οι ίδιοι που χρηματοδότησαν τους Μπολσεβίκους, να χρηματοδοτήσουν κι ένα Χίτλερ και να τον ξαμολήσουν κατά πάνω του..Κλείνει η παρένθεση.)

Ένας άλλος που βγάζει, σήμερα, καπνούς από τα αυτιά του για τον τρόπο που υπονομεύεται το εθνικό του νόμισμα είναι ο κουμπάρος μας, ο Ερντογάν. Και δεν διστάζει να κατηγορεί την Κεντρική του Τράπεζα ότι αυτή είναι που οδηγεί στο βάραθρο την τιμή της τουρκικής λίρας. (Προκειμένου να προκύψει γενικευμένη αναταραχή ώστε να επανέλθουν οι Κεμαλικοι στην εξουσία – και να ολοκληρώσουν το σχέδιο Βαριοπούλα με υφαρπαγή ελληνικών νησιών. Όχι ότι υποστηρίζω τον Ερντογάν, αλλά το εναλλακτικό είναι ακόμα χειρότερο…). Με αυτά και με αυτά, ρωτάω.

Το ευρώ είναι μπουντρούμι. Αλλά κι η μελλοντική δραχμή της ΙΔΙΩΤΙΚΗΣ Τράπεζας της Ελλάδας θα είναι «λάκκος με τα φίδια», αν η κυβέρνηση δεν είναι «αρεστή».

«Εθνική» δραχμή ΔΕΝ μπορούμε να έχουμε, όσο ισχύει το συμβόλαιο που έχουμε, ως κράτος, με την Τράπεζα της Ελλάδας. (Δεν πάει πολύς καιρός που ανανεώθηκε για άλλα 39 χρόνια, αν δεν κάνω λάθος)

Τι λέτε να κάνουμε (πέρα από συνθήματα στις πλατείες) για να ξαναπάρουμε την χώρα μας πίσω;

μακελειό

filonoi.gr



from The Secret Real Truth http://ift.tt/1GcJwKh

via IFTTT

Τι γνωρίζουν οι άνθρωποι του Αμαζονίου που εσείς αγνοείτε (Βίντεο)

Τι γνωρίζουν οι άνθρωποι του Αμαζονίου που εσείς αγνοείτε (Βίντεο) «Το πιο ωραίο και σε μεγαλύτερο κίνδυνο εξαφάνισης είδος στα δάση του Αμαζονίου δεν είναι το τζάγκουαρ ή ο αετός άρπυια», λέει ο Μαρκ Πλότκιν, «Είναι οι απομονωμένες και αποκομμένες φυλές». Με μια δραστήρια και αφυπνιστική ομιλία, ο εθνοβοτανολόγος μας φέρνει στον κόσμο των αυτόχθονων φυλών του δάσους και τα απίστευτα ιαματικά φυτά που οι σαμάνοι χρησιμοποιούν ως γιατρικά. Σκιαγραφεί τις προκλήσεις και τους κινδύνους που τους απειλούν – και τη σοφία τους – και μας προτρέπει να προστατεύσουμε αυτό το αναντικατάστατο αποθετήριο γνώσης.






Διαβάστε ολόκληρη την ομιλία

Λοιπόν, είμαι εθνοβοτανολόγος. Δηλαδή, επιστήμονας που δουλεύει σε τροπικό δάσος καταγράφοντας τη χρήση των τοπικών φυτών από τους ανθρώπους. Το κάνω πάρα πολύ καιρό και θέλω να σας πω ότι αυτοί οι άνθρωποι γνωρίζουν τα δάση και τα θαυμάσια γιατρικά τους καλύτερα από όσο ήδη ξέρουμε ή πρόκειται ποτέ να μάθουμε. Επίσης όμως, αυτοί οι πολιτισμοί, αυτοί οι αυτόχθονες πολιτισμοί, εξαφανίζονται πολύ πιο γρήγορα από τα ίδια τα δάση. Και το σπουδαιότερο είδος σε μεγαλύτερο κίνδυνο εξαφάνισης στα δάση του Αμαζονίου δεν είναι το τζάγκουαρ, ή ο αετός άρπυια, είναι οι απομονωμένες και αποκομμένες φυλές.

0:50

Πριν τέσσερα χρόνια χτύπησα το πόδι μου σε ορειβατικό ατύχημα και πήγα στο γιατρό. Μου έβαλε θερμαντική αλοιφή, ψυκτικό σπρέι, μου χορήγησε ασπιρίνη, παυσίπονα, αντιφλεγμονώδη, ενέσεις κορτιζόνης. Καμία βελτίωση. Μετά από μερικούς μήνες, ήμουν στον βορειοανατολικό Αμαζόνιο, έφτασα σε ένα χωριό και ο σαμάνος είπε «Κουτσαίνεις». Ποτέ δεν θα το ξεχάσω όσο ζω. Με κοίταξε στα μάτια και είπε, «Βγάλε το παπούτσι σου και δώσε μου τη ματσέτα σου». (Γέλια) Πήγε σε ένα φοινικόδενδρο και έκοψε μια φτέρη, την έριξε στη φωτιά, την έβαλε πάνω στο πόδι μου, την έριξε σε ένα μπρίκι με νερό και με έβαλε να πιω το τσάι. Ο πόνος εξαφανίστηκε για επτά μήνες. Όταν επανήλθε, πήγα πάλι στον σαμάνο. Μου έκανε την ίδια θεραπεία και είμαι μια χαρά εδώ και τρία χρόνια. Ποιος θα προτιμούσατε να σας περιθάλψει; (Χειροκρότημα) Μην το παρεξηγήσετε όμως, η δυτική ιατρική είναι το πιο επιτυχημένο σύστημα περίθαλψης που έχει γίνει ποτέ αλλά έχει αρκετά κενά. Πού είναι η θεραπεία για τον καρκίνο του μαστού; Η θεραπεία για τη σχιζοφρένεια; Για τη γαστροοισοφαγική παλινδρόμηση; Για την αϋπνία; Το γεγονός είναι ότι αυτοί οι άνθρωποι μπορούν κάποιες φορές να θεραπεύσουν πράγματα που εμείς δεν μπορούμε.

2:14

Εδώ ένας γιατρός φυλής στον βορειοανατολικό Αμαζόνιο περιθάλπει τη λεϊσμανίαση, μια πραγματικά βαριά πρωτοζωική νόσο που προσβάλλει 12 εκατομμύρια ανθρώπους σε όλο τον κόσμο. Η δυτική θεραπεία είναι ενέσεις αντιμονίου. Είναι οδυνηρές, είναι ακριβές, και πιθανότατα δεν κάνουν καλό στην καρδιά σας. Ανήκει στα βαρέα μέταλλα. Αυτός ο άνθρωπος τη θεραπεύει με τρία φυτά από το δάσος του Αμαζονίου.

2:36

Αυτός είναι ο μαγικός βάτραχος. Ο συνάδελφός μου, ο εκλιπών διάσημος Λόρεν Μάκινταϊρ, που ανακάλυψε τη λίμνη όπου πηγάζει ο Αμαζόνιος, τη Λαγκούνα Μάκινταϊρ στις Περουβιανές Άνδεις, χάθηκε στα σύνορα Περού-Βραζιλίας πριν περίπου 30 χρόνια. Διασώθηκε από μια ομάδα απομονωμένων Ινδιάνων που λέγονται Ματσές. Του έγνεψαν να τους ακολουθήσει στο δάσος, πράγμα που έκανε. Εκεί έβγαλαν καλάθια από φύλλα φοινικιάς. Από μέσα έβγαλαν κάτι πράσινους πιθηκοβατράχους, είναι τεράστιοι, κάπως έτσι — κι άρχισαν να τους γλείφουν. Προκύπτει πως είναι άκρως παραισθησιογόνοι. Ο Μάκινταϊρ έγραψε σχετικά και το διάβασε ο συντάκτης του περιοδικού High Times. Βλέπετε, οι εθνοβοτανολόγοι έχουν φίλους σε κάθε παράξενη κουλτούρα. Και αυτός αποφάσισε να κατέβει στον Αμαζόνιο να το δοκιμάσει, ή να το γλύψει κι αυτός, και το έκανε, και έγραψε, «Η πίεσή μου χτύπησε κόκκινο, έχασα εντελώς τον έλεγχο των σωματικών μου λειτουργιών, ήμουν κομμάτια και λιποθύμησα, ξύπνησα σε μια αιώρα έξι ώρες μετά, ένιωθα σαν θεός για δύο ημέρες». (Γέλια) Ένας Ιταλός χημικός το διάβασε και είπε, «Δεν ενδιαφέρομαι ιδιαίτερα για τη θεολογική πτυχή του πιθηκοβάτραχου. Τι προκάλεσε την αλλαγή στην αρτηριακή πίεση;» Είναι ένας Ιταλός χημικός που ερευνά μια νέα θεραπεία για την υψηλή αρτηριακή πίεση με βάση πεπτίδια στο δέρμα του πράσινου πιθηκοβάτραχου, και άλλοι επιστήμονες ψάχνουν για τη θεραπεία κάποιου είδους ανθεκτικού σταφυλόκοκκου. Θα είναι ειρωνικό αν οι απομονωμένοι Ινδιάνοι και ο μαγικός τους βάτραχος αποδειχθούν ως μια από τις θεραπείες.

4:06

Εδώ ένας σαμάνος του βορειοανατολικού Αμαζονίου στην τελετή παρασκευής του ψυχοτροπικού ποτού γιάχε. Τον πήγα στο Λος Άντζελες για να συναντήσει στέλεχος ιδρύματος για να βρει οικονομική στήριξη για την προστασία του πολιτισμού τους. Αυτός ο τύπος κοίταξε τον μάγο της φυλής και είπε, «Μάλλον δεν φοίτησες στην Ιατρική, έτσι δεν είναι;» Ο σαμάνος είπε, «Όχι, δεν φοίτησα». Αυτός είπε, «Τότε, τι μπορεί να ξέρεις για θεραπείες;» Ο σαμάνος τον κοίταξε και είπε, «Να σου πω. Αν έχεις κάποια μόλυνση, πήγαινε σε έναν γιατρό. Μα πολλές ανθρώπινες παθήσεις είναι νόσοι της καρδιάς, του μυαλού και του πνεύματος. Η δυτική ιατρική δεν τις αγγίζει. Εγώ τις θεραπεύω». (Χειροκρότημα)

4:49

Δεν είναι όλα όμως ρόδινα όταν μαθαίνεις για τα φάρμακα από τη φύση. Αυτή είναι μια οχιά από τη Βραζιλία, το δηλητήριό της οποίας μελετήθηκε εδώ στο Πανεπιστήμιο του Σάο Πάολο. Αργότερα εξελίχθηκε σε αναστολείς ενζύμου αγγειοτασίνης. Είναι θεραπεία πρώτης γραμμής για την υπέρταση. Η υπέρταση προκαλεί πάνω από το 10% όλων των θανάτων στον πλανήτη κάθε μέρα. Μια βιομηχανία τεσσάρων δις δολαρίων βασίζεται στο δηλητήριο ενός βραζιλιάνικου φιδιού και οι Βραζιλιάνοι δεν πήραν δεκάρα. Δεν γίνονται έτσι οι δουλειές.

5:21

Το τροπικό δάσος θεωρείται ως η σπουδαιότερη έκφραση της ζωής στη Γη. Υπάρχει ένα ρητό στο Σουρινάμ που λατρεύω: «Τα τροπικά δάση κρύβουν απαντήσεις σε ερωτήσεις που δεν έχουμε κάνει ακόμα». Αλλά όπως όλοι γνωρίζετε, εξαφανίζεται με ταχείς ρυθμούς. Εδώ στη Βραζιλία, στον Αμαζόνιο, σε όλο τον κόσμο. Τράβηξα αυτή τη φωτογραφία από μικρό αεροπλάνο που πέταγε πάνω από τα ανατολικά σύνορα του εθνικού πάρκου Ζίνγκου στην πολιτεία του Μάτο Γκρόσο, στα βορειοδυτικά μας. Στο πάνω μισό της φωτογραφίας βλέπετε πού ζουν οι Ινδιάνοι. Η γραμμή στη μέση είναι το ανατολικό σύνορο του πάρκου. Πάνω μισό Ινδιάνοι, κάτω μισό λευκοί. Πάνω μισό θαυματουργά φάρμακα, κάτω μισό μόνο κάτι ισχνές αγελάδες. Πάνω μισό ο άνθρακας δεσμεύεται στο δάσος όπου ανήκει, κάτω μισό ο άνθρακας στην ατμόσφαιρα όπου κινεί την κλιματική αλλαγή. Στην πραγματικότητα, η δεύτερη αιτία που ο άνθρακας εκλύεται στην ατμόσφαιρα είναι η καταστροφή των δασών.

6:21

Μιλώντας όμως για καταστροφή, είναι σημαντικό να θυμόμαστε ότι ο Αμαζόνιος είναι η πιο θαυμαστή φύση. Είναι μέρος ομορφιάς και θαυμασμού. Ο μεγαλύτερος μυρμηγκοφάγος του κόσμου ζει στα τροπικά δάση και φτάνει τα 41 κιλά. Η γιγαντιαία αράχνη που τρώει πουλιά είναι η μεγαλύτερη του κόσμου. Βρίσκεται στον Αμαζόνιο επίσης. Το άνοιγμα των φτερών του αετού άρπυια είναι πάνω από 2,13 μέτρα. Και ο μαύρος αλιγάτορας – αυτά τα τέρατα μπορούν να ξεπεράσουν το μισό τόνο. Είναι γνωστοί ανθρωποφάγοι. Η ανακόντα, το μεγαλύτερο φίδι, το καπιμπάρα, το μεγαλύτερο τρωκτικό. Ένα δείγμα από εδώ στη Βραζιλία έφτασε τα 91 κιλά.

7:08

Πάμε να δούμε πού ζουν αυτά τα πλάσματα, στον βορειονανατολικό Αμαζόνιο, την περιοχή της φυλής Ακούριο. Οι απομονωμένοι λαοί έχουν έναν μυστικιστικό και συμβολικό ρόλο στη φαντασία μας. Είναι οι άνθρωποι που γνωρίζουν τη φύση καλύτερα. Είναι οι άνθρωποι που ζουν σε πλήρη αρμονία με τη φύση. Με τα δικά μας μέτρα, κάποιοι θα τους απέρριπταν ως πρωτόγονους. «Δεν ξέρουν πώς να ανάψουν φωτιά, τουλάχιστον, δεν ήξεραν όταν τους πρωτοβρήκαμε». Αλλά ξέρουν το δάσος πολύ καλύτερα από εμάς. Οι Ακούριος έχουν 35 λέξεις για το μέλι και οι υπόλοιποι Ινδιάνοι τους εκτιμούν ως τους πραγματικούς αφέντες του σμαραγδένιου βασιλείου. Εδώ βλέπετε το πρόσωπο του φίλου μου, του Πόνεϊ. Όταν ήμουν νέος φανατικός των Ρόλινγκ Στόουνς στην πατρίδα μου τη Νέα Ορλεάνη, ο Πόνεϊ ήταν νομάδας του δάσους που περιπλανιώταν στις ζούγκλες του βορειοανατολικού Αμαζονίου με μια μικρή ομάδα, ψάχνοντας για κυνήγι, ψάχνοντας για ιαματικά φυτά, ψάχνοντας για ταίρι σε άλλες μικρές νομαδικές ομάδες. Είναι όμως άνθρωποι σαν αυτούς που γνωρίζουν πράγματα που εμείς αγνοούμε, και μπορούν να μας διδάξουν πολλά.

8:17

Ωστόσο, αν πάτε στα περισσότερα δάση του Αμαζονίου, δεν υπάρχουν αυτόχθονες φυλές. Να τι θα βρείτε: γλυπτά σε πέτρες όπου αυτόχθονες φυλές, απομονωμένες φυλές, ακονίζουν την κόψη του πέτρινου τσεκουριού. Αυτοί οι πολιτισμοί που κάποτε χόρευαν, έκαναν έρωτα, υμνούσαν τους θεούς, λάτρευαν το δάσος, το μόνο που απέμεινε από αυτούς είναι ένα αποτύπωμα σε πέτρα, όπως βλέπετε εδώ.

8:42

Ας πάμε στον δυτικό Αμαζόνιο, που είναι όντως το επίκεντρο των απομονωμένων φυλών. Κάθε μία από αυτές τις κουκκίδες αντιπροσωπεύει μια μικρή απομονωμένη φυλή και η αποκάλυψη σήμερα είναι ότι πρέπει να υπάρχουν 14 με 15 απομονωμένες φυλές μόνο στον Αμαζόνιο που βρίσκεται στην Κολομβία.

9:00

Γιατί έχουν απομονωθεί αυτοί οι άνθρωποι; Ξέρουν ότι υπάρχουμε, ότι υπάρχει έξω κόσμος. Είναι ένα είδος αντίστασης. Επέλεξαν να μείνουν απομονωμένοι, και θεωρώ ανθρώπινο δικαίωμά τους το να παραμείνουν έτσι. Γιατί κρύβονται αυτές οι φυλές από τον άνθρωπο; Ορίστε γιατί. Προφανώς, κάποια από αυτά ξεκίνησαν το 1492. Αλλά στην αλλαγή του προηγούμενου αιώνα είχαμε το εμπόριο του καουτσούκ. Η ζήτηση για φυσικό καουτσούκ από τον Αμαζόνιο έδωσε έναυσμα στο βοτανικό ισοδύναμο του πυρετού του χρυσού. Καουτσούκ για ελαστικά ποδηλάτων, για ελαστικά αυτοκινήτων, για ζέπελιν. Ήταν μια τρελή κούρσα για την εύρεση καουτσούκ και ο άνθρωπος στα αριστερά, ο Χούλιο Αράνα, είναι ένας από τους πραγματικούς κακούργους της ιστορίας. Οι άνθρωποί του, η εταιρεία του, και άλλες αντίστοιχες εταιρείες σκότωσαν, σφαγίασαν, βασάνισαν, κατακρεούργησαν Ινδιάνους όπως τους Γουιτότο που βλέπετε στη δεξιά πλευρά της διαφάνειας.

9:56

Ακόμη και σήμερα, όταν οι άνθρωποι φεύγουν από το δάσος, δεν τους βγαίνει σε καλό. Αυτοί είναι Νούκακ. Βρέθηκαν τη δεκαετία του ’80. Σε ένα χρόνο, όλοι πάνω από 40 πέθαναν. Θυμηθείτε, είναι κοινότητες χωρίς γραπτή γλώσσα. Οι γηραιοί είναι οι βιβλιοθήκες τους. Κάθε φορά που ένας σαμάνος πεθαίνει είναι σα να καίγεται μια βιβλιοθήκη. Εκδιώχθηκαν βίαια από τα εδάφη τους. Οι έμποροι ναρκωτικών κατέλαβαν τη γη των Νούκακ και αυτοί ζουν σαν ζητιάνοι σε δημοτικά πάρκα της ανατολικής Κολομβίας. Από τη γη των Νούκακ θα σας πάω νοτιοδυτικά, στην πιο εντυπωσιακή φύση του κόσμου: στο Εθνικό Πάρκο Τσιριμπικέτε. Περιστοιχίζεται από τρεις απομονωμένες φυλές και χάρις στην κυβέρνηση της Κολομβίας και σε συναδέλφους εκεί τώρα επεκτάθηκε. Ξεπερνά την πολιτεία του Μέριλαντ. Είναι συσσωρευμένος θησαυρός βοτανικής βιοποικιλότητας. Πρώτη φορά ερευνήθηκε βοτανολογικά το 1943 από τον μέντορά μου, τον Ρίτσαρντ Σούλτες, που εδώ τον βλέπετε στην κορυφή του όρους Μπελ, το ιερό βουνό των Καριχόνας. Επιτρέψτε μου να σας δείξω πώς είναι σήμερα. Πετώντας πάνω από το Τσιριμπικέτε, συνειδητοποιούμε ότι τα βουνά παραμένουν χαμένα. Κανείς επιστήμονας δεν τα έχει ανέβει. Κανείς δεν έχει ανέβει στο όρος Μπελ μετά τον Σούλτες το ’43. Και θα σταματήσουμε εδώ με το όρος Μπελ στο ανατολικό μέρος της φωτογραφίας. Να σας δείξω πώς είναι σήμερα.

11:20

Όχι μόνο είναι θησαυροφυλάκιο βιοποικιλότητας, όχι μόνο στεγάζει τρεις απομονωμένες φυλές, αλλά είναι το μεγαλύτερο θησαυροφυλάκιο προκολομβιανής τέχνης στον κόσμο: πάνω από 200.000 πίνακες. Ο Ολλανδός επιστήμονας Τόμας βαν ντερ Χάμεν το περιέγραψε σαν την Καπέλα Σιξτίνα του τροπικού δάσους του Αμαζονίου.

11:42

Φεύγουμε νοτιοανατολικά του Τσιριμπικέτε ξανά στον κολομβιανό Αμαζόνιο. Έχει έκταση μεγαλύτερη από την περιοχή της Νέας Αγγλίας. Ο Αμαζόνιος είναι τεράστιο δάσος και η Βραζιλία έχει μεγάλο μέρος του αλλά όχι το σύνολο. Κατεβαίνοντας στα δύο εθνικά πάρκα Καχουινάρι και Πουρέ στον κολομβιανό Αμαζόνιο – στα δεξιά είναι τα σύνορα με τη Βραζιλία – που φιλοξενούν πολλές ομάδες απομονωμένων και αποκομμένων φυλών. Για κάποιον που ξέρει, βλέποντας τις οροφές αυτών των μαλόκας, τις μακριές καλύβες, διακρίνεις την πολιτισμική βιοποικιλότητα. Ουσιαστικά, είναι διαφορετικές φυλές. Όσο απομονωμένες και να είναι αυτές οι περιοχές, θα σας δείξω πώς ο έξω κόσμος συρρέει σε αυτές. Εδώ, το εμπόριο και οι μεταφορές αυξάνονται στο Πουτουμάγιο. Με τον περιορισμό του εμφυλίου πολέμου στην Κολομβία, αρχίζει να εισέρχεται κόσμος από αλλού. Στα βόρεια έχουμε παράνομη εξόρυξη χρυσού όπως και στα ανατολικά από τη Βραζιλία. Έχουμε αυξημένη θήρευση και αλιεία για εμπορικούς σκοπούς. Βλέπουμε παράνομη υλοτομία από τα νότια, και οι μεταφορείς ναρκωτικών προσπαθούν μέσω του πάρκου να φτάσουν στη Βραζιλία. Γι’ αυτό στο παρελθόν δεν έμπλεκες με τους απομονωμένους Ινδιάνους. Αν αυτή η φωτογραφία φαίνεται «κουνημένη» επειδή τραβήχτηκε βιαστικά, να ο λόγος. (Γέλια) Μοιάζει σαν – (Χειροκρότημα) Μοιάζει με υπόστεγο αεροδρομίου από τον βραζιλιάνικο Αμαζόνιο. Είναι έκθεμα τέχνης στην Αβάνα της Κούβας. Μια ομάδα που λέγονται Λος Καρπιντέρος. Έτσι αντιλαμβάνονται το γιατί πρέπει ν’ αποφεύγεις τους μακρινούς Ινδιάνους.

13:14

Αλλά ο κόσμος αλλάζει. Αυτοί είναι Μάσκο-Πίρος στα σύνορα Περού-Βραζιλίας, που εγκατέλειψαν τη ζούγκλα γιατί βασικά τους εξεδίωξαν έμποροι ναρκωτικών και ξυλοκόποι. Και στο Περού υπάρχει και κάτι φοβερό. Ονομάζεται ανθρώπινο σαφάρι. Θα σε πάνε σε μακρινές φυλές για να φωτογραφίσεις. Φυσικά δίνοντάς τους ρούχα και εργαλεία, τους μεταδίδεις επίσης αρρώστειες. Το λέμε «απάνθρωπο σαφάρι». Πάλι εδώ, Ινδιάνοι στα σύνορα με το Περού που παρατηρήθηκαν από αεροπλάνα ναυλωμένα από ιεραποστολές. Θέλουν να πάνε να τους εκχριστιανίσουν. Ξέρουμε πού καταλήγει αυτό.

13:51

Τι πρέπει να γίνει; Δώστε τεχνολογία στις εκπολιτισμένες φυλές, όχι στις αποκομμένες, με έναν πολιτισμικά διακριτικό τρόπο. Είναι το τέλειο πάντρεμα αρχαίας σοφίας των σαμάνων και τεχνολογίας του 21ου αιώνα. Το έχουμε κάνει ήδη σε πάνω από 30 φυλές, καταγράψαμε, οργανώσαμε και βελτιώσαμε την προστασία σε πάνω από 280.000 τετραγωνικά χλμ. πατρογονικού τροπικού δάσους. (Χειροκρότημα)

14:22

Αυτό επιτρέπει στους Ινδιάνους να μπορούν να έχουν τον έλεγχο του περιβαλλοντικού και πολιτισμικού τους προορισμού. Κατόπιν έστησαν και φυλάκια για να κρατούν έξω τους ξένους. Είναι Ινδιάνοι εκπαιδευμένοι ως αυτόχθονες δασοφύλακες, που περιπολούν τα σύνορα και κρατούν τον έξω κόσμο εκτός. Εδώ είναι μια εικόνα στιγμής επαφής. Αυτοί είναι Ινδιάνοι Τσιτονάχουα στα σύνορα Βραζιλίας-Περού. Βγήκαν από τη ζούγκλα ζητώντας βοήθεια. Τους είχαν πυροβολήσει, οι μαλόκας, οι καλύβες του, είχαν καεί. Κάποιους τους είχαν σφάξει. Το να χρησιμοποιείς αυτόματα όπλα για να σκοτώσεις αποκομμένους λαούς είναι η πιο απαράδεκτη και αποτρόπαια κατάχρηση ανθρωπίνου δικαιώματος στον πλανήτη μας σήμερα και πρέπει να σταματήσει. (Χειροκρότημα)

15:17

Ας καταλήξω λέγοντας ότι αυτό το έργο μπορεί να αποτελέσει πνευματική επιβράβευση, αλλά είναι δύσκολο και μπορεί να αποβεί και επικίνδυνο. Δύο συνάδελφοί μου απεβίωσαν πρόσφατα σε συντριβή ελαφρού αεροπλάνου. Φρόντιζαν για την προστασία του δάσους και αυτών των αποκομμένων φυλών. Συμπερασματικά, το ερώτημα είναι τι επιφυλάσσει το μέλλον. Αυτοί είναι από τη φυλή Ουράι στη Βραζιλία. Τι επιφυλάσσει το μέλλον γι’ αυτούς και τι επιφυλάσσει για εμάς; Ας αλλάξουμε τρόπο σκέψης. Ας φτιάξουμε έναν καλύτερο κόσμο. Αν το κλίμα πρόκειται ν’ αλλάξει, ας έχουμε κλίμα που αλλάζει προς το καλύτερο παρά προς το χειρότερο. Ας ζήσουμε σε έναν πλανήτη γεμάτο με άφθονη βλάστηση, στον οποίο οι απομονωμένες φυλές να μπορούν να μείνουν απομονωμένες, να μπορούν να διατηρούν το μυστήριο και τη γνώση τους αν έτσι επιλέγουν. Ας ζήσουμε σ’ έναν κόσμο όπου οι σαμάνοι ζουν σε αυτά τα δάση και θεραπεύουν τους ίδιους και εμάς με τα μυστηριώδη φυτά τους και τους ιερούς τους βατράχους.

16:23

Ευχαριστώ και πάλι.

16:24

(Χειροκρότημα)






from The Secret Real Truth http://ift.tt/1CI7Qm2

via IFTTT

Ποιός Πασοκος βρέθηκε με 4 εκατομμύρια €....;;

http://ift.tt/1GcgFFR Ποιός Πασοκος βρέθηκε με 4 εκατομμύρια ΜΕΤΑ την κατάρρευση του χρηματιστηρίου;



ΑΠΆΝΤΗΣΗ ΣΤΟΝ:

Πίνακα Α1.3 Μετοχές ….αμοιβαία κεφάλαια, κλπ….

ΕΙΚΌΝΕΣ ΑΠΌ: http://ift.tt/1GbloYC















Η ΠΑΡΑΚΆΤΩ ΦΩΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΟ http://ift.tt/19vKchp




exomatiakaivlepo



from The Secret Real Truth http://ift.tt/1IipTPP

via IFTTT

Πελαγία Ειρήνη Γκούμα: H Ελληνίδα που δημιούργησε τεστ αναπνοής για την ανίχνευση ασθενειών



http://ift.tt/1NDw8S3 Η Πελαγία Ειρήνη Γκούμα ή Περένα ως σύμπτυξη του μικρού της ονόματος, είναι καθηγήτρια και Διευθύντρια του Κέντρου Νανο-υλικών και Ανάπτυξης Αισθητήρων του Τμήματος Materials Science and Engineering στο State University of New York (SUNY) Stony Brook. Η έρευνα της επικεντρώνεται σε επιλεκτικούς χημικούς ανιχνευτές, βιοαισθητήρες και υβριδικούς νανοανιχνευτές για τα ηλεκτρονικά συστήματα της όσφρησης και των εφαρμογών της νανοϊατρικής. Γεννήθηκε στην Αθήνα. Σπούδασε στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο της Θεσσαλονίκης Προχωρημένη Μηχανική Υλικών και συνέχισε τις σπουδές της στο Πανεπιστήμιο του Λίβερπουλ και στο Πανεπιστήμιο του Μπιρμινχαμ. «Γεννήθηκα στην Αθήνα, στην περιοχή της Ακαδημίας Πλάτωνος στο κέντρο της πόλης. Οι γονείς μου γεννήθηκαν στην Αθήνα επίσης, ενώ οι παππούδες μου κατάγονται από τις Κυκλάδες και συγκεκριμένα τα νησιά Κύθνος και Άνδρος» δήλωσε η κ. Γκούμα σε συνέντευξη της στο ellines.com Στο Stony Brook καθιέρωσε ένα νέο πρόγραμμα για αισθητήρες νανοτεχνολογίας και ένα Κέντρο Διεπιστημονικής Έρευνας (CNSD). Δημιούργησε πρωτοποριακά και άκρως επιτυχημένα προγράμματα για τη νανοϊατρική, συμπεριλαμβανομένης της ανάπτυξης και χαρακτηρισμού υλικών για εφαρμογές βιοαισθητήρων κατάλληλο για μη επεμβατικούς διαγνωστικούς σκοπούς («band-aid»-type sweat test). Πολλές πατέντες της έχουν εγκριθεί αλλά ακόμα περισσότερες βρίσκονται στη διαδικασία έγκρισης. Η ομάδα της δημιούργησε ένα απλό τεστ που μέσω της αναπνοής μπορεί να αισθανθεί όταν μια κρίση άσθματος μπορεί να χτυπήσει. Μάλιστα, στις 2 Οκτωβρίου 2012, η ομάδα της επελέγη για μια τριετή επιχορήγηση από το Εθνικό Ίδρυμα Επιστημών των ΗΠΑ (NSF) για την ανάπτυξη μιας εξατομικευμένης συσκευής για το άσθμα που χρησιμοποιεί νανοτεχνολογία για την ανίχνευση γνωστών βιοδεικτών φλεγμονής των αεραγωγών στην αναπνοή. «Τα ευρήματα μας αφορούν κυρίως νέα στοιχεία νανοδομικής ανίχνευσης για την ταυτοποίση των βιοδεικτών (σηματοδοτικών μορίων ασθενειών) στην αναπνοή των ανθρώπων και των ζώων τα οποία μπορεί να υποδηλώνουν / σηματοδοτούν την έναρξη μιας ασθένειας ή μεταβολικής δυσλειτουργία. Έτσι, μία μόνο εκπνοή το άτομο μπορεί να παρακολουθεί για παράδειγμα τα επίπεδα του μονοξειδίου του αζώτου (ΝΟ) στην αναπνοή του / της για να καταλάβουμε αν μια επίθεση άσθματος είναι επικείμενη και έτσι πάρει τα απαραίτητα φάρμακα» τονίζει. Έχει διατελέσει καθηγήτρια στην Ιαπωνία, στην Ιταλία και σε αρκετά Πανεπιστήμια των ΗΠΑ.


ellines.com





from The Secret Real Truth http://ift.tt/1bMPt5C

via IFTTT

Mπράβο! Aπόστρατος αξιωματικός κατέθεσε μήνυση για τον διασυρμό τον OYKάδων!

http://ift.tt/1IMsoLc Μηνυτήρια αναφορά για τα όσα ειπωθηκαν κατά των βατραχανθρώπων της ΜΥΚ κατέθεσε απόστρατος πλωτάρχης. Ο Παναγιώτης Σταμάτης πλωτάρχης ε.α “μη δεχόμενος τον διασυρμό των Ενόπλων Δυνάμεων”, όπως αναφέρει κατέθεσε την παρακάτω μηνυτήρια αναφορά:

ΜΗΝΥΤΗΡΙΑ ΑΝΑΦΟΡΑ Αρ. πρωτ. 2515/30/3/15


ΕΝΩΠΙΟΝ

ΤΗΣ κ. ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΩΣ ΤΟΥ ΑΡΕΙΟΥ ΠΑΓΟΥ

κ.κ. Ευτέρπης Κουτζαμάνη


ΜΗΝΥΤΗΡΙΑ ΑΝΑΦΟΡΑ Αρ. πρωτ. 2515/30/3/15


Του Παναγιώτη Σταμάτη του Δημητρίου, Πλωτάρχη του Πολεμικού Ναυτικού ε.α. κατοίκου Αθηνών, οδός Κομνηνών, αρ.48. (panos_stamatis@yahoo.gr)

ΚΑΤΑ

Παντός υπευθύνου, που θα προκύψει από την εισαγγελική έρευνα.


Αξιότιμη κ. Εισαγγελεύ,

Πρόσφατα περιήλθαν σε γνώση μου κρίσιμα πραγματικά περιστατικά, δημοσιεύματα σε Κυριακάτικες εφημερίδες μεγάλης κυκλοφορίας Πρώτο Θέμα, Βήμα κ.α.), σε Διαδικτυακά μέσα ενημερώσεις και σε διάφορες τηλεοπτικές εκπομπές, για τη δήλωση της Βουλευτού του Ελληνικού Κοινοβουλίου, κ. Βασιλικής Κατριβάνου και άρθρο του δημοσιογράφου Θανάση Καρτερού, από τα οποία προκύπτει κατά την άποψή μου, άδικη και ποινικά επιλήψιμη πράξη και μάλιστα κατ’ εγγύτατο νομικό χαρακτηρισμό, ενδεικτικά: (191 ΠΚ, 192 ΠΚ, κ.α.) εκ μέρους Βουλευτού και δημοσιογράφου.


Ι. ΣΥΝΤΟΜΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ


Μία μόλις ημέρα μετά τη στρατιωτική παρέλαση της 25ης Μαρτίου, που φέτος έγινε χωρίς κιγκλιδώματα και τεχνητά φράγματα, προκειμένου ο λαός να έρθει σε επαφή με τις Ένοπλες Δυνάμεις και τα στρατευμένα παιδιά του, να τα καμαρώσει και να νοιώσει υπερήφανος, ανακαλώντας στη μνήμη του την ιστορία και τους αγώνες του, καταλογίζεται σε άνδρες των Ενόπλων Δυνάμεων και δη της Ομάδος Υποβρύχιων Καταστροφών (ΟΥΚ), ενδεχόμενη ανάρμοστη συμπεριφορά, διότι κατά τη διάρκεια αυτής της παρέλασης και προς το τέλος, φώναξαν:

«Και το όνειρο μας είναι, στην Πόλη εμείς να μπούμε, σημαία να υψώσουμε, τον ύμνο εμείς να πούμε».

Το γεγονός αυτό (σχετικά με την παρέλαση της 25ης Μαρτιου 2015 και της ιαχής των ΟΥΚ,) έκανε την κ. Β. Κατριβάνου Βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ, να ζητά την τιμωρία τους, απευθυνόμενη δε προς αυτούς, με απαράδεκτους χαρακτηρισμούς (ρατσιστικούς), σε μέσο κοινωνικής δικτύωσης (FACEBOOK).

Η ανάρτηση έχει ως εξής:

"Tα συνθήματα των ΟΥΚ στην παρέλαση της 25/3 είναι μια ευθεία πρόκληση για τη δημοκρατία

Μαθαίνω για τα συνθήματα των ΟΥΚ στη χθεσινή παρέλαση. Μου φαίνεται εξαιρετικά ανησυχητικό και αδιανόητο να μείνει χωρίς τιμωρία. Είναι δυνατόν; Στην παρέλαση, μονάδες του ελληνικού στρατού, φωνάζουν «Και το όνειρο μας είναι, στην Πόλη εμείς να μπούμε, σημαία να υψώσουμε, τον ύμνο εμείς να πούμε»;

Είναι ευθεία πρόκληση για τη δημοκρατία. Και μας θυμίζει πόσο επείγον είναι το ζήτημα της κάθαρσης του στρατού από τους φασιστικούς και ακροδεξιούς θύλακες που παραμένουν ισχυροί. Η ατιμωρησία (και σε αυτή την περίπτωση) τους εκτρέφει".

…………………………………………………………………………..Τέλος αναρτήσεως.


Στην πραγματικότητα όμως το σύνθημα των ΟΥΚ: «Και το όνειρο μας είναι, στην Πόλη εμείς να μπούμε, σημαία να υψώσουμε, τον ύμνο εμείς να πούμε», δεν είναι παρά μια ιαχή, η οποία εκφράζει ένα όνειρο και όχι προτροπή ή παρότρυνση. Είναι εντελώς διαφορετικό να πει κάποιος ¨εμπρός να πάρουμε την πόλη¨ και άλλο να εκφράσει δυνατά ένα όνειρο του.

Πουθενά μέχρι και σήμερα στο Νομικό μας κόσμο δεν έχει υπάρξει ποινικοποίηση ¨ονείρων¨.


Στις ειδικές δυνάμεις των Ενόπλων Δυνάμεων (ΟΥΚ), τα στελέχη εκπαιδεύονται με σκοπό κανένας φοβικός φραγμός να μην υπάρχει αφού δεν πρέπει να φοβούνται τη δράση του αντιπάλου.

Ουδόλως κινδυνεύει η δημοκρατία μας από τις ιαχές των ΟYK και δεν είναι σωστό και πρέπον να ψάχνουν διάφοροι πολιτευτές μας, δημοσιογράφοι, κ.α. φασίζουσες ή φασιστικές νοοτροπίες ή ευθεία πρόκληση της δημοκρατίας, στις Ένοπλες Δυνάμεις (ΟΥΚ), ένεκα ιαχών σε εθνικές παρελάσεις.

Γνωρίζουμε σε όλους ότι η ΜΥΚ (Μονάδα Υποβρυχίων Καταστροφών), που ανήκουν τα ΟΥΚ, έχει συσταθεί πολλά χρόνια τώρα και τα στελέχη της έχουν υποστεί σκληρή εκπαίδευσή, σε ανορθόδοξο πόλεμο και σε αντίξοες συνθήκες. Τα στελέχη της, έχουν αποδείξει διαχρονικά ότι δεν ασχολούνται με την πολιτική και θα πρέπει να καταλάβουν ορισμένοι σήμερα ότι η Δημοκρατία μας δεν κινδυνεύει από αυτούς που έχουν το ιερό καθήκον να την διαφυλάσσουν και μάλιστα με την ίδια τη ζωή τους.


Η παραπάνω δυσφημιστική και απαξιωτική ανάρτηση της κ. Κατριβάνου, αναπαράχθηκε από το σύνολο των ΜΜΕ (εφημερίδες, ραδιόφωνο, τηλεόραση και διαδίκτυο)

Αποκορύφωμα δε, είναι το άρθρο του Θ. Καρτερού στην Αυγή online, ο οποίος μεταξύ άλλων γράφει:

« Βρες άκρη με τους στρατόκαυλους. "Και τ' όνειρό μας είναι στην Πόλη εμείς να μπούμε" διακήρυξαν στεντορεία τη φωνή στη διάρκεια της παρέλασης οι άνδρες των ΟΥΚ.


Και φυσικά το όλον δεν ήταν καθόλου αυθόρμητο. Δουλεμένο πολεμοχαρώς ήταν. Το φώναζε πρώτα κάποιος και εν συνεχεία το επαναλάμβανε ομοθυμαδόν σύμπας ο σχηματισμός. Που σημαίνει ότι κάπως έτσι ξυπνάνε, κοιμούνται και βαδίζουν αγέρωχοι προς το μέλλον οι επίλεκτοι κάποιων μονάδων του ελληνικού στρατού. Και καλά, οι απλοί ένστολοι είναι υποχρεωμένοι, ας πούμε, να φωνάζουν ότι τους λένε οι από πάνω να φωνάξουν. Πετάει ο βάτραχος, πετάει. Ας πούμε... Αυτοί οι από πάνω επικίνδυνοι ηλίθιοι, στους οποίους η δημοκρατία και η πατρίδα εμπιστεύονται όπλα και εξουσίες για την άμυνά τους, από ποιες τρύπες μαύρης βλακείας και άραχλης πατριδοκαπηλίας έχουν βγει; Πώς τους ανέχονται οι ανώτεροι και οι ανώτατοι; Ή μήπως αυτό είναι το γενικό κλίμα στον στρατό και ειδικότερα στις ειδικές δυνάμεις; Υπάρχουν εδώ δύο ζητήματα. Το ένα είναι η διαταραγμένη, σε βαθμό φασιστικής ψυχοπάθειας, διαπαιδαγώγηση και κατεύθυνση τμημάτων των ενόπλων δυνάμεων. Το δεύτερο είναι ότι η πρόκληση στρεφόταν ολοφάνερα κατά της νέας κυβέρνησης».

Κινούμενοι είτε με γνώμονα την αύξηση της απήχησής τους στο αγοραστικό κοινό (ό,τι αφορά τα ΜΜΕ) είτε από πολιτική σκοπιμότητα, όλοι οι ανωτέρω έχουν επιδοθεί σε ένα άνευ προηγουμένου παραλήρημα εμπρηστικών δηλώσεων με προφανή σκοπό την μείωση του αξιόλογου έργου, των στελεχών των Ενόπλων Δυνάμεων, προσβάλλοντάς τους, διαδίδοντας για ύπαρξη φασιστικών και ακροδεξιών θυλάκων καθώς επίσης να ζητούν την κάθαρση και την τιμωρία τους, επειδή κατά την κ. Βουλευτή ¨η ατιμωρησία τους εκτρέφει¨.


Με τον τρόπο όμως αυτόν, και ειδικότερα σε συνδυασμό και με την γενικότερη οικονομική κρίση που βιώνουμε όλοι, και όχι μόνο, ενσταλάζεται και εμφυτεύεται στις καρδιές των πολιτών το σπέρμα του διχασμού, του μίσους και της εχθρότητας, δημιουργείται στους πολίτες μία συναισθηματική διέγερση και φόρτιση που συνοδεύεται από μία αποστροφή της μίας ομάδας προς την άλλη (στρατιωτικοί, πολίτες) και ενδεχομένως και από αμοιβαία καταφρόνηση και εχθροπάθεια.

Εύκολα μπορεί δε να θεωρηθεί ως μια στοχευόμενη φραστική (ρατσιστική) επίθεση στις ειδικές δυνάμεις του στρατού (OYK) και στους εν γένει στρατιωτικούς (ρατσιστική βία, παραβίαση του ν. 927/79 που τιμωρεί τη ρατσιστική προπαγάνδα, το ν. 3304/2003 που ποινικοποιεί τη διάκριση, την επιβαρυντική περίσταση των ρατσιστικών κινήτρων 79 παρ. 3 ΠΚ).


ΙΙ. ΝΟΜΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ


Α. Κατά τη διάταξη του άρθρου 191 ΠΚ:

1. Σε φυλάκιση τουλάχιστον τριών μηνών και σε χρηματική ποινή καταδικάζεται όποιος διασπείρει με οποιονδήποτε τρόπο ψευδείς ειδήσεις ή φήμες ικανές να επιφέρουν ανησυχίες ή φόβο στους πολίτες ή να ταράξουν τη δημόσια πίστη ή να κλονίσουν την εμπιστοσύνη του κοινού στο εθνικό νόμισμα ή στις ένοπλες δυνάμεις της χώρας ή να επιφέρουν διαταραχή στις διεθνείς σχέσεις της χώρας. Αν η πράξη τελέστηκε επανειλημμένα μέσω του τύπου, ο υπαίτιος καταδικάζεται τουλάχιστον σε φυλάκιση έξι μηνών και σε χρηματική ποινή τουλάχιστον πεντακοσίων ενενήντα (590) ευρώ.

2. Όποιος από αμέλεια γίνεται υπαίτιος κάποιας από τις πράξεις της προηγούμενης παραγράφου τιμωρείται με φυλάκιση μέχρι ενός έτους ή με χρηματική ποινή.


Β. Κατά τις διατάξεις του άρθρου 192 ΠΚ, που τιτλοφορείται «διέγερση πολιτών σε βιαιοπραγίες ή διχόνοια», «όποιος δημόσια με οποιονδήποτε τρόπο προκαλεί ή διεγείρει τους πολίτες σε βιαιοπραγίες μεταξύ τους ή σε αμοιβαία διχόνοια και έτσι διαταράσσει την κοινή ειρήνη, τιμωρείται με φυλάκιση μέχρι δύο ετών, αν σύμφωνα με άλλη διάταξη δεν επιβάλλεται αυστηρότερη ποινή».


Η διάταξη αυτή τέθηκε ουσιαστικά για την προστασία της δημόσιας τάξης και την από το Κράτος Δικαίου αντιμετώπιση και ποινική καταστολή των οξυτήτων εκείνων, τις οποίες δεν μπορεί η δημοκρατική έννομη τάξη, που εγγυάται σε όλους την ακώλυτη άσκηση των ατομικών και άλλων δικαιωμάτων τους σε ισότητα, να ανεχθεί, και προβλέπει, όπως και τα άρθρα 190 και 191 του Π.Κ., το έγκλημα «της διατάραξης της ειρήνης των πολιτών». Κατά τις περιπτώσεις αυτές λοιπόν δημιουργείται στους πολίτες πνεύμα, όχι απλώς οξύτητας, αλλά μισαλλοδοξίας, απέναντι σε κάποιες κοινωνικές ομάδες.


Η αντικειμενική υπόσταση του εγκλήματος αυτού κατά τη διάταξη αυτή συνίσταται στη δημόσια και με οποιονδήποτε τρόπο (προφορικά, έγγραφα, ραδιοφωνικά, εντύπως, κτλ) πρόκληση ή διέγερση των πολιτών σε βιαιοπραγίες μεταξύ τους ή σε αμοιβαία διχόνοια, που είναι η αποστροφή και το μίσος, και δι` αυτών στη διατάραξη της κοινής ειρήνης, ήτοι της εμπιστοσύνης της ολότητας επί την αδιατάρακτη ειρηνική κατάσταση. Η υποκειμενική υπόσταση αυτού συνίσταται στο δόλο (έστω και ενδεχόμενο) του δράστη, ο οποίος γνωρίζει και θέλει με την ενέργειά του να προκληθούν ή διεγερθούν οι πολίτες σε βιαιοπραγίες μεταξύ τους ή σε αμοιβαία διχόνοια και να διαταράξει έτσι την κοινή ειρήνη. (208/1991 ΑΠ).


Ως κοινή δε ειρήνη των πολιτών θεωρείται τόσο η εξωτερική κατάσταση της ειρήνης των πολιτών (αντικειμενική έννοια), όσο και το υποκειμενικό αίσθημα της εννόμου αυτών ασφαλείας (υποκειμενική έννοια). Αρκεί δε όταν θίγεται το ένα απ’ αυτά. Πολίτες θεωρούνται κατηγορίες πολιτών, ήτοι ομάδες που συνδέονται με θρησκευτικούς, πολιτικούς, επαγγελματικούς, ή άλλους λόγους.


Επειδή, έχω το απαραίτητο έννομο συμφέρον (αρθ. 40 ΚΠΔ), είναι δε νόμιμη, βάσιμη, αληθής και εξαιρετικής φύσης.

Επειδή, τα πρόσωπα που διέπραξαν τα ανωτέρω αναφερόμενα αδικήματα είναι δυνατόν να προσδιορισθούν από την διενεργηθησοµένη ανάκριση.

Επειδή, οι ανωτέρω πράξεις τιμωρούνται από τις διατάξεις του Π.Κ. καθώς και ειδικών ποινικών νόμων.

Επειδή, στη νομοθεσία μας προβλέπεται ότι ο Εισαγγελέας του Αρείου Πάγου δικαιούται σε υποθέσεις εξαιρετικής φύσης να διατάσσει τη διεξαγωγή της ανάκρισης και την εισαγωγή της υπόθεσης στο ακροατήριο κατ’ απόλυτη προτεραιότητα (άρθρο 35 εδ. γ΄ ΚΠΔ).


Επειδή η Πατρίδα μας έχει υποφέρει επανειλημμένα στο παρελθόν από διχαστικές καταστάσεις και θα ήταν καταστρεπτικό, ιδίως τώρα που διάγουμε τεράστια οικονομική κρίση, να βιώσουμε την απαξία των θεσμών (στρατός) .

Επειδή, όλως ενδεικτικά, οι εν λόγω πράξεις έχουν τελεστεί από το απόγευμα της Τετάρτης 25/03/2015 μέχρι σήμερα στα πλαίσια εκπομπών ενημερωτικών ή πολιτικού περιεχομένου των ραδιοφωνικών και τηλεοπτικών σταθμών που έχουν πανελλαδική εμβέλεια ή εκπέμπουν στην περιοχή της Αττικής καθώς στον έντυπο και ηλεκτρονικό τύπο (διαδίκτυο).


Επειδή ήδη οι παράνομες αυτές ενέργειες έχουν οδηγήσει εν δυνάμει σε κλονισμό της εμπιστοσύνης του κοινού για τις Ένοπλες Δυνάμεις, καθώς και σε αμοιβαία διχόνοια μεταξύ των.

Κατόπιν όλων των ανωτέρω εκφράζω την άποψη ότι συντρέχουν οι αναγκαίες εκείνες ενδείξεις διάπραξης αξιόποινων πράξεων και μάλιστα σε τέτοιο βαθμό βεβαιότητας ώστε να επιβάλλεται η ποινική τους αξιολόγηση και συνεπακόλουθα την τεκμηρίωση τους.


Επιτρέψτε μου να σημειώσω ότι κατά την άποψή μου, υφισταμένων κατά την κρίση Σας των νομίμων προϋποθέσεων, την εισαγωγή της υποθέσεως κατ΄ άρθρον 29 Κ. Ποιν. Δ. στο Δικαστήριο των Εφετών και τον ορισμό Εφέτου Ανακριτή.

Η εκδήλωση της παρούσας μηνυτήριας αναφοράς γίνεται για τη διαφύλαξη και την προστασία των δικαιωμάτων μου και από δικαιολογημένο ενδιαφέρον ως πολίτης Δημοκρατικού Κράτους και αξιωματικός του Πολεμικού Ναυτικού εν εφεδρεία.


ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ

και με την ρητή επιφύλαξη παντός νομίμου δικαιώματος μου

ΕΞΑΙΤΟΥΜΑΙ

Την άμεση και κατεπείγουσα ποινική αξιολόγηση και διερεύνηση του θέματος προκειμένου να ταυτοποιηθούν και εξατομικευτούν οι διαφαινόμενες ως τελεσθείσες αξιόποινες πράξεις, να συνδεθούν με τους φυσικούς αυτουργούς και για τις κατά νόμο ενέργειές Σας.

Επιπλέον δηλώνω παράσταση πολιτικής αγωγής για όλα τα αδικήματα που συρρέουν από τα αναφερόμενα, για την αποκατάσταση της ηθικής βλάβης και για υποστήριξη της κατηγορίας, καθώς και για χρηματική ικανοποίηση (44) ευρώ, λόγω ηθικής βλάβης επελθούσας σε εμένα (προσβολής της τιμής), από τις εν λόγω διαφαινόμενες πράξεις.

Προς απόδειξη όλων των παραπάνω, ζητούμε να προβείτε σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες και σας προσκομίζονται (4) αντίγραφα από δημοσιεύματα: ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ, ΠΟΝΤΙΚΙ, ΑΥΓΗ online, news 247.


Αθήνα, 30 Μαρτίου 2015


Ο Μηνυτής και Πολιτικώς Ενάγων

Πλωτάρχης ε.α. Παναγιώτης Σταμάτης ΠΝ


πηγή



from The Secret Real Truth http://ift.tt/1Dlhjk4

via IFTTT