Δευτέρα 31 Αυγούστου 2015

Μοναδικές εικόνες τραβηγμένες με μια παλιά κάμερα!

Η Meagan V. Blazier χρησιμοποιεί τη φωτογραφία ως έναν τρόπο χαλάρωσης και απομάκρυνσης του καθημερινού στρες. Με μια παλιά φωτογραφική μηχανή κάνει βόλτες στην επαρχία και απαθανατίζει ατμοσφαιρικά τοπία με τρόπο μοναδικό, κάτι που κάνει τις εικόνες της να ξεχωρίζουν. Εγκαταλειμμένα κτήρια και σκηνικά στην ομίχλη, σύννεφα και μέρη ερημικά –σχεδόν τρομακτικά- τραβούν την προσοχή της και μέσα από τα κλικ της αποκτούν ξανά ζωή και εντυπωσιάζουν. Παίζοντας με τις σκιές και τα χρώματα κάνει ακόμα πιο απόκοσμα τα σκηνικά αποδίδοντας στις σκηνές έντονα το στοιχείο του μυστηρίου. «Κάποιος άλλος θα προσπερνούσε αυτά τα τοπία αλλά εγώ λατρεύω την μουντάδα και το σκοτάδι. Έτσι αναδεικνύω αυτή την μαύρη ομορφιά κάθε σκοτεινού μέρους», λέει η ίδια.

Via
   
Διαβάστε περισσότερα »

from Spitikomas http://ift.tt/1ifrLlw
via IFTTT

Το νόστιμο γλυκό που καθαρίζει τις αρτηρίες!

Ποιο είναι το πιο υγιεινό επιδόρπιο που μπορεί να καθαρίσει τις αρτηρίες; Πιλοτική μελέτη από το Πανεπιστήμιο Σαπιέντσα της Ρώμης έδειξε ότι τα άτομα που πάσχουν από περιφερική αρτηριοπάθεια (PAD) παρουσιάζουν σημαντική βελτίωση στην κινητικότητα χάρη στο συγκεκριμένο γλυκό. Ο λόγος για τη μαύρη σοκολάτα, η οποία είναι αποδεδειγμένα το πιο υγιεινό επιδόρπιο που μπορούμε να επιλέξουμε.

Οι συμμετέχοντες ήταν άνω των 60 ετών και παρουσίαζαν σημαντικές βλάβες στις αρτηρίες των ποδιών. Η κινητικότητά τους όμως βελτιώθηκε – τόσο ως προς τη διάρκεια όσο και ως προς την απόσταση –δύο ώρες μετά την κατανάλωση μαύρης σοκολάτας. Στους ασθενείς με περιφερική αρτηριοπάθεια, οι λεπτές αρτηρίες στα πόδια παρουσιάζουν στένωση. Η πάθηση «χτυπά» επίσης το στομάχι, τα χέρια και το κεφάλι. Η μειωμένη ροή αίματος οδηγεί στο έντονο πόνο, τις κράμπες και την κόπωση, με αποτέλεσμα οι ασθενείς να δυσκολεύονται να περπατήσουν. Στο πλαίσιο της νέας μελέτης, άνδρες και γυναίκες ηλικίας 60 έως 78 ετών φάνηκε να αντιμετωπίζουν λιγότερα κινητικά προβλήματα χάρη στην κατανάλωση μαύρης σοκολάτας. Η σοκολάτα γάλακτος, ωστόσο, δεν είχε αυτήν την ευεργετική επίδραση. Η σχετική μελέτη που δημοσιεύεται στο επίσημο περιοδικό του Αμερικανικού Συλλόγου για την Καρδιά (AHA) καταδεικνύει ότι οι πολυφαινόλες από το κακάο περιορίζουν σημαντικά τις βλάβες στους ιστούς και διευκολύνουν την κυκλοφορία του αίματος στις λεπτές περιφερειακές αρτηρίες. Παράλληλα, παρατηρήθηκαν αυξημένα επίπεδα νιτρικού οξέος μετά την κατανάλωση της μαύρης σοκολάτας και ο παράγοντας αυτός συνδέεται με την ομαλή διαστολή των αρτηριών για καλύτερη κυκλοφορία του αίματος. Η ποσότητα μαύρης σοκολάτας που δοκιμάστηκε στη μελέτη ήταν τα 40 γραμμάρια και η περιεκτικότητα σε κακάο ξεπερνούσε το 85%. Όσο περισσότερο το κακάο, τόσες περισσότερες και οι πολυφαινόλες που λαμβάνουμε. Πηγή

Via
   
Διαβάστε περισσότερα »

from Spitikomas http://ift.tt/1PHQLwr
via IFTTT

Η μικρότερη ιδιοκτησία γης!

Η μικρότερη ιδιοκτησία γης βρίσκεται στη Νέα Υόρκη και αποτελεί μια τριγωνική πλάκα από μωσαϊκό σε κάποιο δρόμο της πόλης. Το 1910, περίπου 300 κτήρια κακατεδαφίστηκαν στην πόλη για να δημιουργηθούν νέοι δρόμοι και νέες γραμμές Μετρό. Ο David Hess αγωνίστηκε τότε για να κρατήσει το Voorhis, ένα πενταώροφο κτηριο που ήταν στην κατοχή του. Πολλά χρόνια έκανε δικαστήρια και συγκρούστηκε με συμφέροντα και νόμους, αλλά τελικά αναγκάστηκε να εγκαταλείψει την περιουσία του. Μέχρι το 1914, το μικρό αυτό τρίγωνο στο δρόμο ήταν το μόνο που του ανήκε. Η πολιτεία τού ζήτησε να το δωρίσει στο κράτος για να αποτελέσει και αυτό τμήμα του πεζοδρομίου αλλά εκείνος αρνήθηκε από πείσμα την προσφορά. Στις 27 Ιουλίου 1922 κάλυψε μόνος του το τρίγωνο με ψηφιδωτά πλακάκια, γράφοντας επάνω: «Ιδιοκτησία του Hess, που δεν θα χρησιμοποιηθεί ποτέ για δημόσιους σκοπούς». Παρά το γεγονός ότι το κομμάτι αυτό ανήκει ουσιαστικά στο κράτος, καθώς αποτελεί μέρος του πεζοδρομίου και πατιέται καθημερινά από χιλιάδες περαστικούς, χρησιμεύει ως μια συνεχής υπενθύμιση ότι ο Hess δεν υποχώρησε εύκολα. Το τριγωνικό αυτό κομμάτι γης αποτελεί τη μικρότερη ιδιοκτησία εδάφους, που από το 1938 ανήκει στο κατάστημα πούρων «Village Cigars», έξω από το οποίο βρίσκεται, και αγοράστηκε για 1.000 δολάρια.

Via
   
Διαβάστε περισσότερα »

from Spitikomas http://ift.tt/1KYNTaH
via IFTTT

Γιατί δεν πρέπει ποτέ να αφήνετε το κινητό σας πάνω στο τραπέζι;

Κάθεστε στην καφετέρια, αφήνετε το κινητό σας πάνω στο τραπέζι και παραγγέλνετε καφέ... Όλα φαίνονται σωστά και φυσιολογικά, ωστόσο ερευνητές από το Πολυτεχνικό Ινστιτούτο της Βιρτζίνια, εντοπίζουν ένα τεράστιο λάθος. Όπως δημοσιεύεται στην επιθεώρηση «Environment and Behavior», η λάθος κίνηση είναι το κινητό πάνω στο τραπέζι. Σύμφωνα όσα υποστηρίζουν οι ερευνητές, ακόμα και η παρουσία ενός κινητού τηλεφώνου μπορεί να μειώσει την ποιότητα της συζήτησης. Όπως διαβάζουμε στο onmed.gr, για τις ανάγκες της μελέτης τους, ζήτησαν από 100 τυχαία ζεύγη εθελοντών να συζητήσουν σε ρεαλιστικές συνθήκες, είτε για θέματα της καθημερινότητας, είτε για πιο ουσιώδη ζητήματα. Λίγο πιο μακριά, ένας ερευνητής παρακολουθούσε τους δεκάλεπτους διαλόγους και σημείωνε αν οι συνομιλητές άφηναν το κινητό στο τραπέζι ή το κρατούσαν στο χέρι. Οι συνομιλητές βαθμολόγησαν τις συνομιλίες τους ως λιγότερο ικανοποιητικές όταν το κινητό τηλέφωνο ήταν παρόν. Αντίθετα, η απουσία κινητού έδειξε να σχετίζεται με αυξημένη συναισθηματική ταύτιση μεταξύ των συνομιλητών. Όπως φαίνεται, σε πολλές περιπτώσεις το τηλέφωνο δεν ευνοεί την επικοινωνία. Και μην ξεχάτε ότι δεν πρέπει να το βάζετε ούτε στην τσέπη.

Via
   
Διαβάστε περισσότερα »

from Spitikomas http://ift.tt/1ht3B6D
via IFTTT

Γέφυρα… επιπλέει στο νερό!

Ο Biel είναι ένας μικρός ποταμός στα νότια του Dunbar, στη Σκωτία, που ρέει για 4,5 χιλιόμετρα από το Luggate Burn προς το Whittinghame, περνώντας μέσα από το ομώνυμο χωριό λίγο πριν καταλήξει στο Belhaven. Λίγο πριν εκβάλλει στη Βόρεια Θάλασσα, ο ποταμός ρέει κάτω από μια μικρή πεζογέφυρα. Κατά την άμπωτη, οι κάτοικοι περνούν κάνω από τη γέφυρα, διασχίζοντας το ρέμα και περπατώντας πάνω στην άμμο, ενώ όταν έρχεται η παλίρροια, η γέφυρα παίρνει μοιάζει βυθισμένη και εγκαταλειμμένη στη μέση της θάλασσας χωρίς να εξυπηρετεί κάποιον προφανή σκοπό στα έκπληκτα βλέμματα των περαστικών που περνούν για πρώτη φορά από εκεί. Η Belhaven Bay είναι μια όμορφη παραλία που βρίσκεται εντός του John Muir Country Park, σε ένα από τα πιο ηλιόλουστα μέρη της Σκωτίας. Η παραλία εκτείνεται από το Belhaven προς τα βόρεια του ποταμού Tyne και είναι πλαισιωμένη από μικρούς αμμόλοφους, αλυκές και πολύχρωμα λιβάδια, ιδανική για περπάτημα, πικνίκ και ηλιοθεραπεία.

Via
   
Διαβάστε περισσότερα »

from Spitikomas http://ift.tt/1N5UyGa
via IFTTT

Εστιατόριο με… κατσίκες στην οροφή του!

Το “Al Johnson’s” είναι μια οικογενειακή σουηδική επιχείρηση στο Ουισκόνσιν των ΗΠΑ, γνωστό για την αυθεντική σουηδική κουζίνα του αλλά ακόμα περισσότερο διάσημο για τις κατσίκες που βοσκούν στην πράσινη στέγη του! Παρόμοιες στέγες από χόρτο βρίσκονται παραδοσιακά στις σκανδιναβικές χώρες, κάτι που οι ιδιοκτήτες του θέλησαν να μεταφέρουν και εδώ. Η προσθήκη των ζώων έδωσε μια μοναδική πινελιά στο όλο τοπίο και ενίσχυσε τη δημοφιλία του εστιατορίου. Η αρχή έγινε όταν ένας φίλος του ιδιοκτήτη έφερε μια κατσίκα στην επιχείρηση και για πλάκα την ανέβασε να βοσκήσει στην ταράτσα. Πολύς κόσμος σταμάτησε για να δει το παράξενο αυτό θέαμα και παράλληλα απόλαυσε εκεί το φαγητό του. Τότε όλοι αποφάσισαν να φέρουν κι άλλες κατσίκες και δεν έχασαν!

Via
   
Διαβάστε περισσότερα »

from Spitikomas http://ift.tt/1NTIM0X
via IFTTT

Γυμναστήριο εν… κινήσει!

Στο Λονγκ Άιλαντ των ΗΠΑ ένας γυμναστήςείχε μια φαεινή ιδέα, να φέρει το γυμναστηριο στους πελάτες χωρίς να αναγκάζονται εκείνοι να πηγαίνουν σε αυτό. Έτσι μεταμόρφωσε ένα απλό λεωφορείο σε γυμναστήριο δίνοντας τη δυνατότητα στον καθέναν όπου κι αν βρίσκεται να ασκηθεί για λίγα λεπτά. Τοποθέτησε στο εσωτερικό όλα τα απαραίτητα όργανα και με τις δικές του συμβουλές καθοδηγεί τον κόσμο να κάνει την προπόνησή του. «Το λεωφορείο πηγαίνει στην παραλία το μεσημέρι, ενώ το πρωί είμαστε στο κέντρο, εκεί που οι υπάλληλοι των εταιρειών κάνουν ένα διάλειμμα για φαγητό… Αν θέλει κάποιος μπορεί αν κάνει περίπου 20 λεπτά άσκηση που θα τον τονώσει και θα τον βοηθήσει να συνεχίσει τη μέρα του με περισσότερη ενέργεια και ευεξία. Πολλοί προτιμούν να επισκεφθούν τα όργανα και να κάνουν λίγο διάδρομο από το να φάνε ένα παχυντικό σνακ την ώρα του διαλείμματος. Επίσης οι λουόμενοι θέλουν να γραμμώσουν λίγο παραπάνω. Η ιδέα έχει μεγάλη απήχηση και σύντομα σκεφτόμαστε να αποκτήσουμε κι άλλα λεωφορεια-γυμναστήρια για να καλύψουμε τις ανάγκες», λέει ο ιδιοκτήτης.

Via
   
Διαβάστε περισσότερα »

from Spitikomas http://ift.tt/1Q4U2Xj
via IFTTT